Klagetråd! :P

Samme her. Fikk to flotte uker med Postafen, men nå fungerer de ikke mer. Eneste fordelen med det er at jeg slipper å bli så utrolig trøtt av pillene, siden jeg heller sluttet med de :p
Så kjedelig! Jeg håper enn så lenge at gårsdagen var unntaket og at jeg fortsetter å være grei form, så jeg fortsetter å ta de en stund til. Men så blir ikke jeg trøtt av de heller:)

Kvalm når jeg er sulten, kvalm når jeg spiser og kvalm når jeg er mett. :( Lei! Hadde håpet at den skulle gi seg snart :(

Men nå tok jeg de ikke for å bli trøtt heller da. De fungerte veldig bra for meg på kvalmen og gjorde at jeg fungerte som normalt i to uker :)
Det er bra da :) Jeg er veldig anti mot tbl, men klarer jeg ikke holde på noe i løpet av dagen måtte jeg nok krype til korset;) Klarer oftest å holde på maten midt på dagen :)

Kvalm når jeg er sulten, kvalm når jeg spiser og kvalm når jeg er mett. :( Lei! Hadde håpet at den skulle gi seg snart :(
Samme her. Veldig lei :( Før hjalp det å spise hver andre time, men nå denne uken hjelper ikke det heller..

Hoster kraftig, og utrolig vondt i halsen.

Noe en kan ta når en er gravid?

Leste nettopp en diskusjon om dette på generelt, og der hadde de fleste blitt frarådet hostesaft. Så da blir det nok bare varm drikke eller halstabletter, dessverre. :/

Kvalmen har vært nesten borte i 2 dager nå, hvis jeg passer på å aldri bli sulten. Men i dag kom den tilbake for fullt , påskefrokosten fikk jeg ikke beholde lenge :( Kjedelig med den kvalmen når jeg egentlig skal kose meg på påskefjellet! Bah!

Leste nettopp en diskusjon om dette på generelt, og der hadde de fleste blitt frarådet hostesaft. Så da blir det nok bare varm drikke eller halstabletter, dessverre. :/
Regnte med det, siden hostesaft er slimhinneavsvellende..

Håper på snarlig bedring!

Fy søren så ufattelig kvalm og oppblåst jeg er ikveld! Tenker at hvis jeg noen gang kommer til å kaste opp i løpet av dette svangerskapet kommer det nok nå :hungover:

Uke 10 altså...kvalmeste uka så langt. Bikka uke 11 i dag, så satser på bedre tider. Andre som er ulidelig slappe i tillegg?

Takk jenter. Nå er det ricola urtete med honning i.

Jeg fikk et tips en gang om å kjøpe fersk ingefær og koke noen skiver i litt vatten, sil så bort ingefæren og rør ned en skje honning. Det smakte ganske godt, men det gjorde veldig godt for en sår hals :)

God bedring!

Back
Topp