Koriander
<3VImsus<3
Vil ikke ta tbl før jeg absolutt må, trøtt er jeg uansett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil ikke ta tbl før jeg absolutt må, trøtt er jeg uansett
Men nå tok jeg de ikke for å bli trøtt heller da. De fungerte veldig bra for meg på kvalmen og gjorde at jeg fungerte som normalt i to ukerVil ikke ta tbl før jeg absolutt må, trøtt er jeg uansett
Så kjedelig! Jeg håper enn så lenge at gårsdagen var unntaket og at jeg fortsetter å være grei form, så jeg fortsetter å ta de en stund til. Men så blir ikke jeg trøtt av de hellerSamme her. Fikk to flotte uker med Postafen, men nå fungerer de ikke mer. Eneste fordelen med det er at jeg slipper å bli så utrolig trøtt av pillene, siden jeg heller sluttet med de![]()
Det er bra daMen nå tok jeg de ikke for å bli trøtt heller da. De fungerte veldig bra for meg på kvalmen og gjorde at jeg fungerte som normalt i to uker![]()
Samme her. Veldig leiKvalm når jeg er sulten, kvalm når jeg spiser og kvalm når jeg er mett.Lei! Hadde håpet at den skulle gi seg snart
![]()
Leste nettopp en diskusjon om dette på generelt, og der hadde de fleste blitt frarådet hostesaft. Så da blir det nok bare varm drikke eller halstabletter, dessverre. :/Hoster kraftig, og utrolig vondt i halsen.
Noe en kan ta når en er gravid?
Regnte med det, siden hostesaft er slimhinneavsvellende..Leste nettopp en diskusjon om dette på generelt, og der hadde de fleste blitt frarådet hostesaft. Så da blir det nok bare varm drikke eller halstabletter, dessverre. :/
Jepp. Er ikke så greit å være syk og gravid :-/Regnte med det, siden hostesaft er slimhinneavsvellende..
Håper på snarlig bedring!
TakkJepp. Er ikke så greit å være syk og gravid :-/
God bedring!![]()
Jeg har god erfaring med sitronbrus og/eller is når halsen er vond. Evnt varmt vann med honning og sitron, eller varm melk med honning :-DHoster kraftig, og utrolig vondt i halsen.
Varm te, kakao... Ikke stort man kan ta som gravidHoster kraftig, og utrolig vondt i halsen.
God bedring!Regnte med det, siden hostesaft er slimhinneavsvellende..
Håper på snarlig bedring!
Så braTakk jenter. Nå er det ricola urtete med honning i.
Jeg fikk et tips en gang om å kjøpe fersk ingefær og koke noen skiver i litt vatten, sil så bort ingefæren og rør ned en skje honning. Det smakte ganske godt, men det gjorde veldig godt for en sår halsHoster kraftig, og utrolig vondt i halsen.