Her er det lov å klage på altJeg er konstant sulten, om det er lov å klage på det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det lov å klage på altJeg er konstant sulten, om det er lov å klage på det![]()
Ja, jeg må begrense meg.. tok meg selv i å spise middag etter middagen i dag.. "/Her er det lov å klage på altSlitsomt å være sulten hele tiden..
Haha det gjorde faktisk jeg og i dagJa, jeg må begrense meg.. tok meg selv i å spise middag etter middagen i dag.. "/
Måtte opp halv 8 idag pga tidlig ultralyd. Kjempekvalm! Måtte presse i meg mat for å unngå å kaste opp![]()
Har fått meg 50% sykemelding for å slippe vaktene der jeg må opp så tidligJeg og kjenner kvalmen er mye værre de dagene jeg må opp tidlig (kl. 6), noe som er ganske ofte..
Hvordan gikk det på ultralyd?![]()
Har fått meg 50% sykemelding for å slippe vaktene der jeg må opp så tidlig![]()
Ultralyd gikk kjempefint. Fikk se et perfekt lite foster som stemte helt overens med hvor langt jeg er på vei. Og fikk se et herlig lite hjerte![]()
Hate at eg sovne på sofaen kvar kveld i da sista!..da gjer gubben og... blir kje mykje kvalitetstid
gleda meg te eg får litt energi igjen!
Er ikke så lett for disse mennene heller alltid... Min irriterer seg over akkurat det samme. Han synes vel egentlig jeg burde trappe ned på jobbingen allerede så jeg ikke har brukt opp alle kreftene alt når det endelig er vår tid sammen. Ser jo den, men det er for dumt å skulle sykemelde seg litt bare for å ha mer energi om kveldeneGubben blir irritert på meg får at jeg legger meg så tidlig, prøver liksom å si at jeg trenger mer søvn også videre. Da får jeg til svar ja bare legg deg du, trenger ikke å se hverandre om dagen vi. Blir så irritert! Men skjønner jo han å, men skulle ønske han skjønte meg å![]()