Klagetråd! :P

Konstant sulten kombinert med kvalme her :')
Vi spise middag, så spiste jeg litt igjen når lillegutt skulle kveldsmat. Nå har jeg nettopp lagt han og kjenner jeg er sulten igjen! Ikke rart vekta øker!

Ah, konstant sulten, men eier ikke matlyst. Ingen god kombinasjon... Og jeg er trøtt. Lei av å være småuggen. Lei av å høre mase om at jeg må spise og legge på meg. Og det skal være slik i 31 uker til?!?

Måtte opp halv 8 idag pga tidlig ultralyd. Kjempekvalm! Måtte presse i meg mat for å unngå å kaste opp :(

Jeg og kjenner kvalmen er mye værre de dagene jeg må opp tidlig (kl. 6), noe som er ganske ofte..
Hvordan gikk det på ultralyd? :)

Jeg og kjenner kvalmen er mye værre de dagene jeg må opp tidlig (kl. 6), noe som er ganske ofte..
Hvordan gikk det på ultralyd? :)
Har fått meg 50% sykemelding for å slippe vaktene der jeg må opp så tidlig :D
Ultralyd gikk kjempefint. Fikk se et perfekt lite foster som stemte helt overens med hvor langt jeg er på vei. Og fikk se et herlig lite hjerte :D

Har fått meg 50% sykemelding for å slippe vaktene der jeg må opp så tidlig :D
Ultralyd gikk kjempefint. Fikk se et perfekt lite foster som stemte helt overens med hvor langt jeg er på vei. Og fikk se et herlig lite hjerte :D

Ah, men det er jo greit da :)

Så fantastisk! :D Helt utrolig følelse det å få se hjertet slå hos den lille spiren :) <3

Lurer på om jeg klarer å holde meg våken til idol er ferdig...zzzzz
Er så trøtt og kvalm om dagen...

Jeg er så sliten, vondt i kroppen :S hvor finner man energi til arbeidshelg ?:)

2 timer og et kvarter på jobb - kastet opp tre ganger, da dro jeg hjem...
Fader så lei jeg er av å ligge på sofaen/i senga

Hate at eg sovne på sofaen kvar kveld i da sista!..:o da gjer gubben og... blir kje mykje kvalitetstid :( gleda meg te eg får litt energi igjen!

Hate at eg sovne på sofaen kvar kveld i da sista!..:eek: da gjer gubben og... blir kje mykje kvalitetstid :( gleda meg te eg får litt energi igjen!

Huff, ser den! :P
Jeg er utrolig trøtt, stort sett fra kl. 12 og resten av dagen/kvelden. Noen dager står jeg jo opp i 6-tiden, og da kan jeg sove hele ettermiddagen og fortsatt være trøtt på kvelden :P Så prøver å droppe middagsluren, da det bare gjør ting værre.. hehe :P

Må klage litt over å være trett og sliten, men når jeg endelig kan ta kveld....nei da får jeg ikke sove. Kroppen bruser og jobber, men fysisk føler jeg meg trygd og utspytta, og snart tar jeg fyr av disse hetetoktene :-P

Kjennes ut som jeg var på tidenes fyllefest i går:o Kvalme er virkelig noe av det verste jeg vet:o

Gubben blir irritert på meg får at jeg legger meg så tidlig, prøver liksom å si at jeg trenger mer søvn også videre. Da får jeg til svar ja bare legg deg du, trenger ikke å se hverandre om dagen vi. Blir så irritert! Men skjønner jo han å, men skulle ønske han skjønte meg å :(

Gubben blir irritert på meg får at jeg legger meg så tidlig, prøver liksom å si at jeg trenger mer søvn også videre. Da får jeg til svar ja bare legg deg du, trenger ikke å se hverandre om dagen vi. Blir så irritert! Men skjønner jo han å, men skulle ønske han skjønte meg å :(
Er ikke så lett for disse mennene heller alltid... Min irriterer seg over akkurat det samme. Han synes vel egentlig jeg burde trappe ned på jobbingen allerede så jeg ikke har brukt opp alle kreftene alt når det endelig er vår tid sammen. Ser jo den, men det er for dumt å skulle sykemelde seg litt bare for å ha mer energi om kveldene:p

• Liker
Reactions: MM.
Jeg har vært helt i form frem til i dag, det eneste har vært vonde pupper og en litt rar mage. I dag er jeg svimmel og uggen i kroppen. Er nå 6+4. Håper ikke dette er starten på kvalmen :-/

Kvalm og fæl, 2åringen er heime og sjuk frå bhg, og mannen ligg å søv etter nattevakt. :( null mammapoeng i dag, ligger berre på sofaen og venter på at ho skal bli trøtt og klar for senga :(

småkvalm hele tiden, til tider fortstoppet (som igjen førte til hemoride! - æsj....) Har nå funnet ut at en annen glede ved graviditet er tinnitus (jippi). Men dette er vel kanskje ingenting mot det som kommer.... Gruer meg også til glukosebelastning neste uke - redd jeg skal være så kvalm/svimmel når jeg har fastet at jeg skal slite med å komme meg dit....

Back
Topp