Klagetråd! :P

Gjør så sykt vondt å ta av bh om dagen at jeg snart sover i den! Au altså :( samt blir sykt svimmel når jeg legger meg, hva er det for noe ? :(

Gjør så sykt vondt å ta av bh om dagen at jeg snart sover i den! Au altså :( samt blir sykt svimmel når jeg legger meg, hva er det for noe ? :(

Jeg har sovet i en lett sportsbh noen netter :) Veldig vanlig med svimmelhet, og spesielt når man legger seg. Ingenting å være bekymret for :)

Punkterte dekk = hjemmedag på treåringen........ Med kvalme og generelt skikkelig dårlig form så var dette veeeeeldig dårlig timing... :confused::(

Punkterte dekk = hjemmedag på treåringen........ Med kvalme og generelt skikkelig dårlig form så var dette veeeeeldig dårlig timing... :confused::(

Her er ettåringen hjemme pga enda en runde med oppkast og diaré. Formen min er fin, men jeg skulle helst vært på jobb :p

Juhu den voldsomme kvalmen er her. I dag klarte jeg ikke engang hente en brødskive fra fryseren uten å kaste opp..

Måtte gi opp og få meg sykemelding idag, men ikke for noe svangersskapsrelatert :P
Fått betennelse eller noe slikt i ryggen som gjør veldig vondt når jeg jobber, så da måtte jeg bare gi opp. :(

Å, som jeg gleder meg til kvalmen (forhåpentligvis) gir seg! De siste dagene har jeg begynt å brekke meg skikkelig. Kaster heldigvis ikke opp noe, men føler det bare er snakk om tid...:(
Eneste lyspunktet er at jeg føler meg litt bedre enn stund etter jeg har brekt meg... Wuhu...

Skal på jobb i kveld og har mest lyst å bare være ett med sofaen.... Blæ...

Min tur til å utblåse litt.... Kommer hjem etter jobb og tar meg av hus og barn, mens kællekreket drar på sin andre jobb og er aldri hjemme. I dag er det lørdag og han sto opp sent og dro avgårde med en kamerat. Kom hjem for 2 timer siden og har ikke letta på rompa i det hele tatt. Fikk en kamerat på besøk. Jeg ba han legge minstemann, det var han gjort også spurte jeg pent om han hadde lyst å hente litt ved. NEI svarer han. Da har jeg fyra i hele dag og bært ved til den store gullmedalje. Han har vært ut og inn døra tre/fire ganger å ikke tatt med ved inn, nei det gidder han tydeligvis ikke. Så nå skal f... Ikke jeg hente noe heller. Kjenner at det dør ut i ovnen her, så nå har jeg dratt pleddet over meg, så kan han jo prøve seg å klage på at det begynner bli kaldt her:( da tror jeg kanskje Hormonella kommer fram i lyset. Dagens fra min side;)

Min tur til å utblåse litt.... Kommer hjem etter jobb og tar meg av hus og barn, mens kællekreket drar på sin andre jobb og er aldri hjemme. I dag er det lørdag og han sto opp sent og dro avgårde med en kamerat. Kom hjem for 2 timer siden og har ikke letta på rompa i det hele tatt. Fikk en kamerat på besøk. Jeg ba han legge minstemann, det var han gjort også spurte jeg pent om han hadde lyst å hente litt ved. NEI svarer han. Da har jeg fyra i hele dag og bært ved til den store gullmedalje. Han har vært ut og inn døra tre/fire ganger å ikke tatt med ved inn, nei det gidder han tydeligvis ikke. Så nå skal f... Ikke jeg hente noe heller. Kjenner at det dør ut i ovnen her, så nå har jeg dratt pleddet over meg, så kan han jo prøve seg å klage på at det begynner bli kaldt her:( da tror jeg kanskje Hormonella kommer fram i lyset. Dagens fra min side;)

Huff, føler med deg :( skikkelig dårlig oppførsel, rett og slett.

Huff høres ikke no gøy ut i det hele tatt :( gubben her å måtte ha frokost tupp! Trodde jeg skulle drepe han! Får vi skulle egentlig hjelpe hverandre med litt husarbeid på formiddagen før jeg skulle på jobb :( ps huset ser helt bomba ut, for jeg gadd da heller ikke noe å gjøre før jeg dro på jobb :p

Huff høres ikke no gøy ut i det hele tatt :( gubben her å måtte ha frokost tupp! Trodde jeg skulle drepe han! Får vi skulle egentlig hjelpe hverandre med litt husarbeid på formiddagen før jeg skulle på jobb :( ps huset ser helt bomba ut, for jeg gadd da heller ikke noe å gjøre før jeg dro på jobb :p
Jeg går i streik innimellom jeg, bare for å få fram et punkt;)

Eg e så trøtt!:o og kvalm.. får ikkje henta meg inn nåken plass,og kjenne eg slite no.. :o
Lange og hektiske (til og med i ferien forrige veka!) på jobb og når eg kjem heim te litlo og gubben e da berre kos eit par tima før legging.. når mini e sovna går da kanskje to tima før eg sove på sofaen.. får ikkje gjort nåke skikkelig i huset!:o -helsing ho so sovna 20.30 i går og ligge fremdeles i sengo.. :p

Trøtt i dag, lite søvn i natt, nest yngste har fortsatt vond og løs mage etter omgangssyken.. Kjenner jeg er litt "ned på felgen" akkurat nå.. :p

Trøtt i dag, lite søvn i natt, nest yngste har fortsatt vond og løs mage etter omgangssyken.. Kjenner jeg er litt "ned på felgen" akkurat nå.. :p

Samme her!
Fikk sove fra 00-03 da. Etter det var det bare tull. Så ringte vekkeklokka 06. Snork...

Null energi og konstant kvalm, orker nesten ikke gjøre noen ting. Dårlig samvittighet for at jeg er sykemeldt og ikke gjør noe. Har så vidt vært på utsida huset på 3 uker. Vet jeg burde være takknemlig for graviditeten og nyte det, men her er det mye tårer for tida:sad010håper det blir bedre nå som jeg har klaget litt til dere...

Null energi og konstant kvalm, orker nesten ikke gjøre noen ting. Dårlig samvittighet for at jeg er sykemeldt og ikke gjør noe. Har så vidt vært på utsida huset på 3 uker. Vet jeg burde være takknemlig for graviditeten og nyte det, men her er det mye tårer for tida:sad010håper det blir bedre nå som jeg har klaget litt til dere...

Kjenner meg VELDIG godt igjen!! Mye tårer her også, lurer på om det er verdt det, hvordan det blir fremover osv... For nå er det bare kjipt.. :( Jobb funker ikke, men tenkte holde ut uken, siden jeg har ferie neste uke.. Men sliter veldig med å komme meg rundt... Klem til deg og andre som trenger! :)

Back
Topp