Hehe det er alltid hyggelig å høreI dag er jeg så utrolig sliten! I så stor grad at jeg fikk en "oi, shit! Du så trøtt ut!" fra sjefen min i stad![]()
Nå ligger jeg bare på sofaen og ser på TV![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe det er alltid hyggelig å høreI dag er jeg så utrolig sliten! I så stor grad at jeg fikk en "oi, shit! Du så trøtt ut!" fra sjefen min i stad![]()
Nå ligger jeg bare på sofaen og ser på TV![]()
Misunner deg ikke den..skjønner at du er sliten nå. Håper du får slappet av litt i kveldNå har jeg vært med minstemann i 2,5 timer bursdag på lekeland. Helt ferdig...
Sitte der sammen med de andre foreldrene og skjule at man bare vil kaste opp er ikke bare bare![]()
Misunner deg ikke den..skjønner at du er sliten nå. Håper du får slappet av litt i kveld![]()
Ja enig med deg derJa, har inntatt sofaen og skal slumre til idol
Og tenker at livet som gravid var så mye lettere når man ikke hadde barn fra før..hehe
Uff ja det er grusomt.Er så lei av alle kvisene jeg har fått! Føler meg som jeg er 14 igjen, og får så vanvittig dårlig selvtillit av de![]()
Er så lei av alle kvisene jeg har fått! Føler meg som jeg er 14 igjen, og får så vanvittig dårlig selvtillit av de![]()
Kollektivtrafikk med hyper luktesans er ikke noe særlig
Jeg lukter alt på en mils avstand om dagen, og når folk kommer inn på trikken etter å ha røyket er noe av det verste!![]()
Røyklukt er det verste jeg vet ellers, men nå om dagen kaster jeg opp av det, helt grusomt
Uff ja det er grusomt.
Skikkelig unødvendig at de kommer jaHaka mi ser ut som en pubertal 14-åring i stemmeskifte...
Prøv basiron rensegel og krem, var min redningEr så lei av alle kvisene jeg har fått! Føler meg som jeg er 14 igjen, og får så vanvittig dårlig selvtillit av de![]()
Krysser fingrene for at alt er bra med lille spireJa, det er det. Har jo vært gjennom sa'er før.. Mistet i uke 10 før jeg ble gravid med storeM. Og så mistet jeg i uke 9(ma som ble oppdaget da) før jeg ble gravid med miniM. Og så var det jo den kjemiske i oktober(selv om at jeg ikke ser på det som noen graviditet). Krysser fingrene for ul på mandag![]()
Oh så forferdeligJa det har jeg og. Var hos legen og hun sa at siden det er innpust trodde hun det var psykisk at jeg var så redd for å miste denne gangen. Har vært sånn siden jeg ble gravid.
Det har jeg også null energi også vil jeg bare sove, etter kl 14 på jobb hver dag sovner jeg nesten på jobben.....Det som er verst synes jeg, er å ikke ha noe energi eller overskudd til mann og barn :-(
Har Basiron krem, men syns bare den tørker ut huden. Blir bedre etterhvert som huden får vent seg til den kanskje?Prøv basiron rensegel og krem, var min redning![]()