Gjør så sykt vondt å ta av bh om dagen at jeg snart sover i den! Au altså
samt blir sykt svimmel når jeg legger meg, hva er det for noe ? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør så sykt vondt å ta av bh om dagen at jeg snart sover i den! Au altsåsamt blir sykt svimmel når jeg legger meg, hva er det for noe ?
![]()
Punkterte dekk = hjemmedag på treåringen........ Med kvalme og generelt skikkelig dårlig form så var dette veeeeeldig dårlig timing...![]()
Min tur til å utblåse litt.... Kommer hjem etter jobb og tar meg av hus og barn, mens kællekreket drar på sin andre jobb og er aldri hjemme. I dag er det lørdag og han sto opp sent og dro avgårde med en kamerat. Kom hjem for 2 timer siden og har ikke letta på rompa i det hele tatt. Fikk en kamerat på besøk. Jeg ba han legge minstemann, det var han gjort også spurte jeg pent om han hadde lyst å hente litt ved. NEI svarer han. Da har jeg fyra i hele dag og bært ved til den store gullmedalje. Han har vært ut og inn døra tre/fire ganger å ikke tatt med ved inn, nei det gidder han tydeligvis ikke. Så nå skal f... Ikke jeg hente noe heller. Kjenner at det dør ut i ovnen her, så nå har jeg dratt pleddet over meg, så kan han jo prøve seg å klage på at det begynner bli kaldt herda tror jeg kanskje Hormonella kommer fram i lyset. Dagens fra min side
![]()
Min tur til å utblåse litt.... Kommer hjem etter jobb og tar meg av hus og barn, mens kællekreket drar på sin andre jobb og er aldri hjemme. I dag er det lørdag og han sto opp sent og dro avgårde med en kamerat. Kom hjem for 2 timer siden og har ikke letta på rompa i det hele tatt. Fikk en kamerat på besøk. Jeg ba han legge minstemann, det var han gjort også spurte jeg pent om han hadde lyst å hente litt ved. NEI svarer han. Da har jeg fyra i hele dag og bært ved til den store gullmedalje. Han har vært ut og inn døra tre/fire ganger å ikke tatt med ved inn, nei det gidder han tydeligvis ikke. Så nå skal f... Ikke jeg hente noe heller. Kjenner at det dør ut i ovnen her, så nå har jeg dratt pleddet over meg, så kan han jo prøve seg å klage på at det begynner bli kaldt herda tror jeg kanskje Hormonella kommer fram i lyset. Dagens fra min side
![]()
Jeg går i streik innimellom jeg, bare for å få fram et punktHuff høres ikke no gøy ut i det hele tattgubben her å måtte ha frokost tupp! Trodde jeg skulle drepe han! Får vi skulle egentlig hjelpe hverandre med litt husarbeid på formiddagen før jeg skulle på jobb
ps huset ser helt bomba ut, for jeg gadd da heller ikke noe å gjøre før jeg dro på jobb
![]()
Ser den! Får håpe du blir bedre utover morgenen daTidligvakt, og morgenkvalme.. Ingen god kombi. .![]()
Trøtt i dag, lite søvn i natt, nest yngste har fortsatt vond og løs mage etter omgangssyken.. Kjenner jeg er litt "ned på felgen" akkurat nå..![]()
Det er kjedelig når man ikke får sove.. Blir helt ødelagt jeg..Samme her!
Fikk sove fra 00-03 da. Etter det var det bare tull. Så ringte vekkeklokka 06. Snork...
håper det blir bedre nå som jeg har klaget litt til dere...Null energi og konstant kvalm, orker nesten ikke gjøre noen ting. Dårlig samvittighet for at jeg er sykemeldt og ikke gjør noe. Har så vidt vært på utsida huset på 3 uker. Vet jeg burde være takknemlig for graviditeten og nyte det, men her er det mye tårer for tidahåper det blir bedre nå som jeg har klaget litt til dere...