Klagetråd! :P

Glefser litt for ofte til han hjemme selv om dagen, så du er ikke alene. Men han er heldigvis veldig tålmodig, og lar meg i grunn gjøre det :p Sikkert enklere sagt enn gjort, men prøv å prat med han, og forklar at det er tungt og ubehagelig den siste tiden, og at du ville satt pris på at han gjorde mer for deg ❤

Har sagt ifra.. men tror det glemmes like fort for å si det sånn.
 
Lyst å klage enda litt mer på jobben.. har såå lyst på permisjon NÅ, men den starter ikke ordentlig før neste fredag :( Selv om jeg bare jobber 3 dager i uka nå kjenner jeg at jeg blir veldig sliten av bare dette og det er vanskelig å motivere seg til å gå på jobb. Selv om jeg i utgangspunktet trives godt i jobben og digger kollegaene mine. Så lyst å være hjemme og sove og slappe av og gjøre det jeg har lyst til før livet blir snudd på hodet...
Akkurat sånn føler jeg det om jobb nå også! Derfor ber jeg om sykemelding når jeg skal til legen på torsdag. Det er ingen som takker oss for å slite oss ut, og nå orker jeg ikke mer, rett og slett. Selv om det da bare er ei uke igjen.
 
Akkurat sånn føler jeg det om jobb nå også! Derfor ber jeg om sykemelding når jeg skal til legen på torsdag. Det er ingen som takker oss for å slite oss ut, og nå orker jeg ikke mer, rett og slett. Selv om det da bare er ei uke igjen.

Dumt du også føler det slik :( selv om det er fint å ikke være alene med det. Det høres nok lurt ut ja. Skal også til legen i morgen, så får høre hva hun sier da. Er ingen som takker oss for det nei..
 
Akkurat sånn føler jeg det om jobb nå også! Derfor ber jeg om sykemelding når jeg skal til legen på torsdag. Det er ingen som takker oss for å slite oss ut, og nå orker jeg ikke mer, rett og slett. Selv om det da bare er ei uke igjen.
Gjør sikkert veldig godt å endelig kunne hvile seg og gå hjemme. Fikk råd fra jordmor idag om å heller spare på energien nå, siden det plutselig kan skje noe. Om vi har litt overskudd av energi så må vi heller spare på det, istedet for å benytte oss av det og da være sliten på kvelden :)
 
Dumt du også føler det slik :( selv om det er fint å ikke være alene med det. Det høres nok lurt ut ja. Skal også til legen i morgen, så får høre hva hun sier da. Er ingen som takker oss for det nei..
Gjør sikkert veldig godt å endelig kunne hvile seg og gå hjemme. Fikk råd fra jordmor idag om å heller spare på energien nå, siden det plutselig kan skje noe. Om vi har litt overskudd av energi så må vi heller spare på det, istedet for å benytte oss av det og da være sliten på kvelden :)
Jeg trives jo på jobb, men når kvelden og natta går til å ha vondt i bekkenet og resten av kroppen, er det ikke verdt det, rett og slett. Har hatt langhelg med fri nå, og det har vært så utrolig godt å ha overskudd til å faktisk gjøre ting jeg selv vil gjøre :) Og ikke minst er bekkenet mye bedre!
 
I dag er kroppen enormt vond! Bekkenløsningen er et rent helvete og hver gang jeg må opp å tisse er et mareritt! Jeg har masse ligamentsmerter (??) og veldig vondt i mellomgulvet. I tillegg til litt hodepine ol. Er 39+3 og alle modningstegn er borte, men og tanken på å skulle føde når kroppen er så vond er forsovidt også grusom! Sambo er på jobb og hunden må ut snart! :( Nå orker jeg ikke mer...!
 
I dag er kroppen enormt vond! Bekkenløsningen er et rent helvete og hver gang jeg må opp å tisse er et mareritt! Jeg har masse ligamentsmerter (??) og veldig vondt i mellomgulvet. I tillegg til litt hodepine ol. Er 39+3 og alle modningstegn er borte, men og tanken på å skulle føde når kroppen er så vond er forsovidt også grusom! Sambo er på jobb og hunden må ut snart! :( Nå orker jeg ikke mer...!
:/ men en dag nærmere fødsel er du.. Selv om kroppen krangler og alt føles skit :/ sender noen gode tanker og klemmer til dæ ❤️
 
I dag er kroppen enormt vond! Bekkenløsningen er et rent helvete og hver gang jeg må opp å tisse er et mareritt! Jeg har masse ligamentsmerter (??) og veldig vondt i mellomgulvet. I tillegg til litt hodepine ol. Er 39+3 og alle modningstegn er borte, men og tanken på å skulle føde når kroppen er så vond er forsovidt også grusom! Sambo er på jobb og hunden må ut snart! :( Nå orker jeg ikke mer...!
Huff da, det høres ikke stas ut. Du har ingen andre som kan ta hunden på en tur, sånn at du får hvilt deg på sofaen eller i senga? Vondt i mellomgulvet og hodepine er jo greit å få sjekka ut hvis det ikke har noen logisk forklaring. Ble selv rådet til det denne uka, og veldig greit å få sjekka urin og blodtrykk for sikkerhets skyld. Vil ikke skremme deg på noe vis, men hvis du føler deg så elendig i form, så kan d jo være greit å få en sjekk :) ;-)
Når det er sagt, kjenner jeg flere som beskriver at de husker spesielt elendig form dagen før fødsel, så kanskje det er noe i gjære?
Ønsker deg masse god bedring ❤
 
Huff da, det høres ikke stas ut. Du har ingen andre som kan ta hunden på en tur, sånn at du får hvilt deg på sofaen eller i senga? Vondt i mellomgulvet og hodepine er jo greit å få sjekka ut hvis det ikke har noen logisk forklaring. Ble selv rådet til det denne uka, og veldig greit å få sjekka urin og blodtrykk for sikkerhets skyld. Vil ikke skremme deg på noe vis, men hvis du føler deg så elendig i form, så kan d jo være greit å få en sjekk :) ;-)
Når det er sagt, kjenner jeg flere som beskriver at de husker spesielt elendig form dagen før fødsel, så kanskje det er noe i gjære?
Ønsker deg masse god bedring ❤
Takk:) Bt og urin ble sjekket i går og ingen utslag, så tror ikke det er sv.forgiftning. Tror nok det bare er lille (store) i magen som sparker godt opp i lever/mage/ribben. Karret meg opp og gikk en 2min tur nå. Jeg måtte spise og tisse uansett, så tok alt i en vending. :p Får hundepass i helgen så er bare i dag og en kort tur før levering i morra, heldigvis :) Krysser for at det skjer noe snart!
 
Takk:) Bt og urin ble sjekket i går og ingen utslag, så tror ikke det er sv.forgiftning. Tror nok det bare er lille (store) i magen som sparker godt opp i lever/mage/ribben. Karret meg opp og gikk en 2min tur nå. Jeg måtte spise og tisse uansett, så tok alt i en vending. :p Får hundepass i helgen så er bare i dag . en kort tur før levering i morra, heldigvis :) Krysser for at det skjer noe snart!
På fødselsforberedende kurs sa de at vi måtte være oppmerksomme på og ringe føden (?) ved smerter i øvre del av magen. Som du sier, så er det sikkert bare spark mot ribbein, men hvis du er usikker, så kanskje du bør ringe? Jeg husker ikke hva det kunne bety, og jeg vil ikke skremme deg unødig, men tenkte jeg bare ville si det...just in case.

God bedring med alt, og godt du får hundepass i morra. :)
 
Har vært så glad for at jeg ikke har hatt problem med å sove om natta, men nå kom det selvfølgelig :( sover skikkelig tungt, men pga bekkenløsningen så klarer jeg ikke sove på høyre side fordi det da stråler noe sinnsykt på venstre lår/hofte. Stivner hver natt siden jeg ikke får byttet side. Skal bli 3-4 lange uker om det fortsetter slik :(
 
På fødselsforberedende kurs sa de at vi måtte være oppmerksomme på og ringe føden (?) ved smerter i øvre del av magen. Som du sier, så er det sikkert bare spark mot ribbein, men hvis du er usikker, så kanskje du bør ringe? Jeg husker ikke hva det kunne bety, og jeg vil ikke skremme deg unødig, men tenkte jeg bare ville si det...just in case.

God bedring med alt, og godt du får hundepass i morra. :)
Du tenker på HELLP synsrom som er en "forverring" av svangerskapsforgiftning. Smerten kommer da fra leveren som ligger trykt oppi der:p har hatt det en stund, uten at det var vært tegn til forgiftning. Tar en ekstra ustix og bt på mandag for sikkerhetsskyld og ringer selvfølgelig hvis jeg føler at det eskalerer :) Takk for omtanken :D
 
Du tenker på HELLP synsrom som er en "forverring" av svangerskapsforgiftning. Smerten kommer da fra leveren som ligger trykt oppi der:p har hatt det en stund, uten at det var vært tegn til forgiftning. Tar en ekstra ustix og bt på mandag for sikkerhetsskyld og ringer selvfølgelig hvis jeg føler at det eskalerer :) Takk for omtanken :D
Ja, HELLP hørtes kjent ut. Det var sikkert det. Mente de sa det var ganske sjelden.

Satser på at du blir bedre over helga. :)
 
Det kløøøøøøøøøøør forferdelig under føttene og i hendene....fikk timen hos legen i dag..tok blodprøver...og nå sitter jeg og stresser meg...det tar tid å få svar opp til 10dager!!!!!...og jeg vet at det kan være farlig for babyen:/
Jeg er i uke 38...og ingen tegn på at fødselen nærmer seg :(
 
Back
Topp