Klagetråd ‍✨

Jeg må bare få ut en ting og det er veldig irriterende og bli dårlig av å sitte vanlig(90grader). Blir rett og slett uvell :( Spent på om det gir seg eller om jeg må sjukmelde meg tidlig pga det

Jeg må bare få ut en ting og det er veldig irriterende og bli dårlig av å sitte vanlig(90grader). Blir rett og slett uvell :( Spent på om det gir seg eller om jeg må sjukmelde meg tidlig pga det
Så bra du skrev dette, for det fikk meg til å huske at jeg må ta Albyl-e, haha! Blir så sykt kvalm av de, så jeg prøver å ta de på kvelden for å se om det blir bedring.

Hormonella idag... har "feriedag" og er hjemme med alle 3 kidsa alene.. og skal samtidig få pakket til påskeferie. Stakkars barna mine idag.....:sorry:

Så bra du skrev dette, for det fikk meg til å huske at jeg må ta Albyl-e, haha! Blir så sykt kvalm av de, så jeg prøver å ta de på kvelden for å se om det blir bedring.
Jeg skal ta Abyl-e fra 12+0, men husker at jeg tok de på kvelden før jeg la meg og merka aldri noe bivirkninger på dem annet enn at jeg fikk fortere blåmerker etter trening

Jeg skal ta Abyl-e fra 12+0, men husker at jeg tok de på kvelden før jeg la meg og merka aldri noe bivirkninger på dem annet enn at jeg fikk fortere blåmerker etter trening
Ja, kvalmen ble borte da jeg byttet til å ta de på kvelden :)

Føler meg helt klin kokos. Venter på svar på fjerde hcg-måling (de forrige har vært helt fine) og ting går litt sakte pga påska. Samtidig føles det som symptomene har blitt bittelitt mildere enn i går (da var jeg sofaliggende helt utslitt, kvalm etc). Blir helt gal av hvor lite som skal til for å bli usikker og bekymret :banghead: For å beskytte meg selv, tenker jeg på "fordelene" hvis dette ikke går bra. Samtidig som jeg så veldig gjerne ønsker dette. Det er så ufattelig slitsomt å ha det sånn! Er det noen som kjenner seg igjen??

Føler meg helt klin kokos. Venter på svar på fjerde hcg-måling (de forrige har vært helt fine) og ting går litt sakte pga påska. Samtidig føles det som symptomene har blitt bittelitt mildere enn i går (da var jeg sofaliggende helt utslitt, kvalm etc). Blir helt gal av hvor lite som skal til for å bli usikker og bekymret :banghead: For å beskytte meg selv, tenker jeg på "fordelene" hvis dette ikke går bra. Samtidig som jeg så veldig gjerne ønsker dette. Det er så ufattelig slitsomt å ha det sånn! Er det noen som kjenner seg igjen??
Kjenner meg absolutt igjen. Har slått meg litt mer til ro med at symptomene kommer og går, og at det meste er normalt :Heartred Prøv å husk at det ikke går noe bedre selv om man kjenner etter og bekymrer seg:Heartred

I dag er andre dagen jeg har måttet reise hjem fra jobb fordi jeg er så dårlig:crybaby2Akkurat nå skjønner jeg ikke hvordan ting skal gå når jeg føler meg sånn her, men vet at det mest sannsynligvis bare er for en periode også vil det bli bedre.

Jeg er småuggen, sku heller vært på kontoret enn på hytta alene med 3 små :shy: hodepinen kom nå også... bare 6+ timer igjen til gubben kommer :bag:

Var hos legen i dag og fått Metoclopramide (samme som afipran) og håper det kan hjelpe, skal teste litt nå disse to dagene også håper jeg på jobb til lørdag igjen:angelic:

Våknet med skikkelig propp i venstre øret, klarer ikke få løsnet det. Og nå midt i påsken når legekontoret er stengt til neste tirsdag :dead: Har jo sannsynligvis ikke så mye med graviditet å gjøre, men skikkelig irriterende uansett :hilarious:

Dagens klaging: strekker noe sykt i livmora. Husker jeg syntes dette var ubehagelig de andre gangene og. Men nå er det en plage... kanskje jeg har blitt pysete med alderen

Veldig ubehagelig oppblåst, og vondt i hodet. Så tok meg en gåtur for å se om det kunne lette:shy:

Back
Topp