Idag klager jeg over sykt travel vakt. Jeg har sinnsykt vondt i korsrygg og hofter etter jobb (jobber i omsorgsboliger med flere tunge heis-brukere).
Klager også over den ene brukeren. Fy så lei jeg var av h*n og tydelig at h*n også var lei av meg
(denne brukeren har kateter, men forventer likevel å følge på toalettet hver halvtime, noe jeg ikke går med på)
Edit: ser at jeg virker veldig "slem", men dette er en bruker som må settes grenser for og det er ikke alle som gjør/klarer det. Så når det kommer noen som gjør det, så blir det skikkelig dårlig stemning
Klager også over den ene brukeren. Fy så lei jeg var av h*n og tydelig at h*n også var lei av meg
(denne brukeren har kateter, men forventer likevel å følge på toalettet hver halvtime, noe jeg ikke går med på)Edit: ser at jeg virker veldig "slem", men dette er en bruker som må settes grenser for og det er ikke alle som gjør/klarer det. Så når det kommer noen som gjør det, så blir det skikkelig dårlig stemning
Last edited:

helsevesenet er beintøft og hardt presset for tiden, det merkes hvertfall godt hos oss 

I første svangerskap presset jeg meg altfor mye og lenge, og i retrospektiv var det absolutt ikke verdt det.

Han prøver bare å være fin og støttende, men av en eller annen grunn blir jeg bare irritert