Klagetråd ‍✨

Jeg er veldig slapp og kvalm.. oppkast to dager på rad nå også. Regner ikke med at jeg kommer til å holde ut så lenge til før jeg får behov for sykemelding. Heldigvis er det rød dag og inneklemt dag neste uke som jeg skal avspasere!

Er så kvalm at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Knak nok litt i dag om jeg skal være ærlig. Fordi jeg vil egentlig ikke spise noen ting og alt er så ekkelt, men så har jeg så lyst til å spise mat og kjenne på den matgleden igjen, også samtidig vet jeg at jeg må spise. Så noe går ned heldigvis, men fysøren dette er ikke noe å spøke med. :crybaby2 Enda ikke kasta opp og kjenner jeg er på vei til å prøve bare for å se om det gjør det bedre:sour:

Jeg er veldig slapp og kvalm.. oppkast to dager på rad nå også. Regner ikke med at jeg kommer til å holde ut så lenge til før jeg får behov for sykemelding. Heldigvis er det rød dag og inneklemt dag neste uke som jeg skal avspasere!
Sykemelding er så veldig verdt det. Man blir jo ikke bedre, men så slipper man den enorme skyldfølelsen. Ville ikke holdt for fast i stoltheten. Jeg er uendelig glad nå for at lengen min bestemte at jeg skulle bli sykemeldt.:Heartred

Er så kvalm at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Knak nok litt i dag om jeg skal være ærlig. Fordi jeg vil egentlig ikke spise noen ting og alt er så ekkelt, men så har jeg så lyst til å spise mat og kjenne på den matgleden igjen, også samtidig vet jeg at jeg må spise. Så noe går ned heldigvis, men fysøren dette er ikke noe å spøke med. :crybaby2 Enda ikke kasta opp og kjenner jeg er på vei til å prøve bare for å se om det gjør det bedre:sour:
Uff, så kjedelig! Jeg skrev akkurat litt om kvalme i tipse-tråden. Kanskje noe av det hjelper for deg?

Ps. Noen ganger syns jeg det hjelper å bare få det overstått ;)

Har vært bedre i kvalmen de siste 2 dagene. Værst på kvelden egentlig. Mat frister ikke, men går greit å spise. Har enda ikke brekt meg engang. Men en sånn varm, sulten, uggen følelse opp til spiserøret ofte. Blir fort mett.

Den følelsen når svigermor er nysgjerrig på hvorfor jeg ikke er på jobb i helga, og jeg ikke kommer på et godt svar i farta "eeeeeh, sliter så veldig med korsryggen"... :shy:

Vet ikke om dette hjelper deg, men jeg er blant dem som syns det verste i verden er å kaste opp. I går var jeg så hinsides dårlig at jeg ikke klarte holde igjen. Det kom bare masse syre, men det hjalp faktisk!! Kanskje det kan hjelpe deg også? Min go to-mat er rundstykker med smør og gulost. Prøvd? Nøytralt og litt salt :)Ps. hadde ikke du fått kvalmedempende medisin fra lege? Fungerer ikke? Jeg fikk Xonvea i dag, er spent på om det har noe effekt. Trøtt får jeg bare bli!

Jeg sitter her på terrassen på hytta og tenker MYE. Ungene er i seng, samboer er hjemom for å få inn hønene osv.
Jeg har våget å begynne å glede meg til desember, til å gå gravid osv. Kjenner nå at dette var et hardt slag i ansiktet, at jeg skulle begynne å blø og bli enda mer usikker på hvordan dette skal gå... Trillet noen tårer isted, godt å endelig kunne la dem komme ut.

Vet ikke om dette hjelper deg, men jeg er blant dem som syns det verste i verden er å kaste opp. I går var jeg så hinsides dårlig at jeg ikke klarte holde igjen. Det kom bare masse syre, men det hjalp faktisk!! Kanskje det kan hjelpe deg også? Min go to-mat er rundstykker med smør og gulost. Prøvd? Nøytralt og litt salt :)Ps. hadde ikke du fått kvalmedempende medisin fra lege? Fungerer ikke? Jeg fikk Xonvea i dag, er spent på om det har noe effekt. Trøtt får jeg bare bli!
Jeg har fått kvalmedempende, så dette er livet mitt med de, uten er helt forferdelig! Frokost er ett rundstykke med smør, men bare fordi jeg må ha mat.

Hadde heldigvis en mye bedre dag i går, fikk i meg mat og klarte å sitte ute i sola som var veldig deilig. Tror jeg bare må være forberedt på at noen dager er dårligere enn andre og at energinivået ikke er så høyt. :angelic:
Godt å høre. Man må bare omfavne de gode dagene, og minne seg på at det er forbigående. For meg har Xonvea vært helt magisk. Til og med fått trent i dag. Hadde jeg aldri trodd.

Hadde heldigvis en mye bedre dag i går, fikk i meg mat og klarte å sitte ute i sola som var veldig deilig. Tror jeg bare må være forberedt på at noen dager er dårligere enn andre og at energinivået ikke er så høyt. :angelic:
Uff.. det er så kjedelig å ha det sånn, får håpe det blir flere gode dager etterhvert!

Luktesansen har blitt ekstrem!!! Da hjelper det jævli lite at jeg bor på landet, mest frukt produksjon her. Men det er og endel kornåkere som gjødsles nå.
Med DRITT! BÆSJ! BAJS! EKSTREMENTER! SKIT! LORT! :wtf: jeg er ikke kvalm, heldigvis! Men det lukter så INTENST!! ÅååååÅåå! Kyllingkjøttdeigen kunne jeg lukte fra jeg sto i verandadøra, gjennom stua til kjøkken at gubben sto og stekte, blei nesten kvalmere av den lukta!!! :yuck:

Luktesansen har blitt ekstrem!!! Da hjelper det jævli lite at jeg bor på landet, mest frukt produksjon her. Men det er og endel kornåkere som gjødsles nå.
Med DRITT! BÆSJ! BAJS! EKSTREMENTER! SKIT! LORT! :wtf: jeg er ikke kvalm, heldigvis! Men det lukter så INTENST!! ÅååååÅåå! Kyllingkjøttdeigen kunne jeg lukte fra jeg sto i verandadøra, gjennom stua til kjøkken at gubben sto og stekte, blei nesten kvalmere av den lukta!!! :yuck:
Syns veldig synd i deg samtidig som jeg må le litt :laughing001 Jeg sa akkurat til kjæresten at han må dusje etter trening før han kan kysse meg, fordi jeg reagerer også ekstremt mye på lukter om dagen!! Alt lukter MYE!

Når startet symptomer hos dere? Sånn typiske kvalmer osv..
Fikk veldig ømme pupper og ble usigelig trøtt fra ca 4+. Deretter kom kvalmen snikende cirka en uke etter og tok av ved 5+6. Er 7+3 nå og har fortsatt vonde pupper og kvalme, men litt mindre trøtt.

Syns veldig synd i deg samtidig som jeg må le litt :laughing001 Jeg sa akkurat til kjæresten at han må dusje etter trening før han kan kysse meg, fordi jeg reagerer også ekstremt mye på lukter om dagen!! Alt lukter MYE!
Hahaha jeg måtte gå å spy etter jeg og sambo hadde lagt oss, parfymen hans er egt veeldig god. Men den ble intens her endag. Så nå har han parfymenekt før senga. Hhelt komisk hvordan vi fungerer og reagerer på sånne ting

Back
Topp