KLAGETRÅD!

Helt innafor å reagere sånn nå- håper du fikk sove selv om du var sur!!

Hehe jada, sov nok i 2 timer (!). Og mannen fikk gjort det han skulle også. Hadde aldri klart meg gjennom dagen med en 2 åring uten den luren. Huff. Føler hun får for mye "nei" og kjeft,
Men i dag var hun jo umulius pga vi ikke ga henne luren sin.

Halsbrann!:mad: Samme hva man spiser eller ikke lenger, nå er det for liten plass inni der!:yuck:

Åååå!!!! Trenger søvn!!! Men våkner av å ha vondt heile tida! E det ikkje ryggen er det magen og er det ikkje det må eg på do. Så blir eg sulten og sånn går nettene. Prøver å sove på dagtid, men med en gang eg legger ned så e eg lys våken igjen:-/ trenger søvn... ca 4 timer dagen e litt for lite for meg!

Åååå!!!! Trenger søvn!!! Men våkner av å ha vondt heile tida! E det ikkje ryggen er det magen og er det ikkje det må eg på do. Så blir eg sulten og sånn går nettene. Prøver å sove på dagtid, men med en gang eg legger ned så e eg lys våken igjen:-/ trenger søvn... ca 4 timer dagen e litt for lite for meg!
Uff, har det slik selv:(( blir gal!

Ååååh, jeg vil havne på fødelista! :D

Når man hyler av smerte fordi babyens hode kjennes ut som en gigantisk vinoppskruer nedi greiene og mannen klager høylytt og lurer på om ikke jeg kan hjelpe ham med en inngrodd tånegl

#denfølelsen #dritogdra

Vondt over alt. Vondt for å puste. Nå er jeg veldig klar for å få ungen ut. Orker ikke vente mer.

Har ikke alt på stell i hus og heim, men det blir ikke gjort mer, fordi det eneste denne kroppen greier er å ligge og ete.

Vondt over alt. Vondt for å puste. Nå er jeg veldig klar for å få ungen ut. Orker ikke vente mer.

Har ikke alt på stell i hus og heim, men det blir ikke gjort mer, fordi det eneste denne kroppen greier er å ligge og ete.
Høres slitsomt ut!! Når er termin? :)

Når man hyler av smerte fordi babyens hode kjennes ut som en gigantisk vinoppskruer nedi greiene og mannen klager høylytt og lurer på om ikke jeg kan hjelpe ham med en inngrodd tånegl

#denfølelsen #dritogdra

Min mann klager over hvor vondt han har pga støl etter trening. Jeg svarer, vel, vil du vite hvor JEG har vondt?? Så får jeg beskjed om at det er selvforskyldt.. Noe jeg faktisk mener er umulig, men ikke mye medfølelse å spore her heller om det er noen trøst :P

Min mann klager over hvor vondt han har pga støl etter trening. Jeg svarer, vel, vil du vite hvor JEG har vondt?? Så får jeg beskjed om at det er selvforskyldt.. Noe jeg faktisk mener er umulig, men ikke mye medfølelse å spore her heller om det er noen trøst :p

Hehe treningsvondt er da også selvforskyldt. Men det går raskere over enn høygravidplager

Om mannen skal være ordentlig morsom så sier han "det er ingen sykdom å være gravid" eller "du sa du ville ha barn!"

Kjempesympatisk type :-p

MEN han har slutta å mase etter BJ omsider :finger:

Hehe treningsvondt er da også selvforskyldt. Men det går raskere over enn høygravidplager

Om mannen skal være ordentlig morsom så sier han "det er ingen sykdom å være gravid" eller "du sa du ville ha barn!"

Kjempesympatisk type :p

MEN han har slutta å mase etter BJ omsider :finger:

Ja, trening sto han for alene, å bli gravid var vi to om. Selv om min mann aldri tidligere har hatt lyst på unger, sett for seg et liv uten. Så har fått høre det jeg og, når han syns jeg klager fælt.. Det var du som ville detta. Ikke alltid like stas for en hormonell bombe som griner av alt :P

vi var på sykkeltur igår med treåringen, men jeg kommer meg ikke opp på sykkel engang om dagen pga jeg har så vondt der nede. 3 åringen var uoppmerksom og holdt på å sykle utenfor den høye fortauskanten så jeg fikk en rask bevegelse for å ta henne imot og fyyyyfader så vondt jeg fikk. kjentes ut som jeg brakk et eller annet i bekkenet, haha:wtf: Nå skrangler jeg når jeg hoste(!!!!). for det er jo klart, jeg er på tredje dagen med forkjølelse også og andre med feber. Fåkke puste!

Var supertålmodig i begynnelsen av uka, nå begynner jeg å kjenne på at jeg er litt ferdig, selv om en fødsel med tørr hals og tett nese ikke er det som frister mest heller:(

Som om jeg skulle ha skrevet det selv! Har samme termin som deg, men pga ungen er litt over vektmessig så skal jeg bli satt igang den 12, men det føles lenge nok å vente en uke :p håper ho vil komme ut før det:p

Aarh, termin i morgen. Orker ingenting. Har vondt i hoftene fra å bytte på å ligge på høyre og venstre side. Magen er sprekkeferdig, finner ikke noen bra liggestilling.. Vagger meg bare opp når jeg må tisse, som igrunn er ganske ofte da.. Men føles ikke som jeg får tisset ordentlig heller..

Back
Topp