KLAGETRÅD!

Jeg liker ikke fyrverkeri så godt, og været er såpass dårlig her (sterk vind, offentlig fyrverkeri avlyst..) at jeg frykter folk driter i forbudet og heller fyrer av fyrverkeridritten sin på nyåret :( Men får nå se. Privat fyrverkeri skulle vært forbudt altså. Offentlig, stort fyrverkeri er da mye bedre om man først skal svi av de pengene syns jeg, for da blir det bra fyrverkeri for alle og ikke cowboytilstander med fulle folk som leker pyroteknikere :(

Drittlei bekkenet mitt. Er i uke 20! Og det har verket litt siden uke 12 og gradvis har smertene tatt seg opp. Har ei datter på snart 2 år som skal aktiviseres og jobber 100% stilling. Legger meg mellom 21-22 stortsett hver kveld da smertene er verst på kvelden. Tror ikke jeg orker å jobbe 100% så mye lenger :/

Ai! I dag er jeg bare så sliten og fryktelig lite motivert for jobb i morgen!! Tar på m jul! Håper jeg har mer overskudd t helgen:P

Blitt skikkelig forkjøla :( lurer på å ta meg en sykedag eller to ass!!

Blæh. Såååå lite motivert for jobb i morra. Er jo helt dau i kropp og hodet, og kjenner tydelig at hormonene drar meg ned til et veldig følelsestomt sted sånn som sist

Åååhhhhh håper jeg slipper unna skjitet :(

Hater ryggen min for tiden, heilt fin så lenge eg holder meg heime og i lite bevegelse! Men idag va eg på jobb i 4 timer og eg et heilt ødelagt klarer så vitt å gå! Har gått te fysioterapeut , men uten noe forbedring! Eg er LEI...

Hater ryggen min for tiden, heilt fin så lenge eg holder meg heime og i lite bevegelse! Men idag va eg på jobb i 4 timer og eg et heilt ødelagt klarer så vitt å gå! Har gått te fysioterapeut , men uten noe forbedring! Eg er LEI...
Ja kjenner til det, ryggen har vært sånn passe nå i ferien men etter jobb i dag og en liten runde med hunden er jeg helt ødelagt :-/ vondt å gå, stå og sitte.. Spent på hvor lenge jeg kan jobbe i 100% med dette..

Ja kjenner til det, ryggen har vært sånn passe nå i ferien men etter jobb i dag og en liten runde med hunden er jeg helt ødelagt :-/ vondt å gå, stå og sitte.. Spent på hvor lenge jeg kan jobbe i 100% med dette..

Har vert slik siden uke 8. Sjukmeldt 60 %. Men usikker på kor lenge eg klarer det! Har jo så lyst å være i jobb. Men ve jo og være aktiv med hundene men det går ikkje dei dagene eg er på jobb :-/

Har vert slik siden uke 8. Sjukmeldt 60 %. Men usikker på kor lenge eg klarer det! Har jo så lyst å være i jobb. Men ve jo og være aktiv med hundene men det går ikkje dei dagene eg er på jobb :-/
Ja tenker litt sånn at hvis jeg bare klarer jobb og ikke noe mer resten av dagen så er jo ikke det noe bra livskvalitet for meg, vant til å være ute med hunden hver dag, ikke ligge i fosterstilling på sofaen :-/

Ja tenker litt sånn at hvis jeg bare klarer jobb og ikke noe mer resten av dagen så er jo ikke det noe bra livskvalitet for meg, vant til å være ute med hunden hver dag, ikke ligge i fosterstilling på sofaen :-/

Nei er ikkje noke kjekt! Håper det kjem seg snart, skal prøve å få svømt litt å sjå om det hjelper. Begynt med bedrift massasje også, så krysser alt eg har :-P

Trøtt

Kvalm

Vondt i magen

Sur på mannen

Gretten toåringen

Surt vær!!

Søndag - alt er stengt!

Jobb i morra - har ikke noe der å gjøre med kvalme, brøstve, bekkenløsning og stadige blodtrykksfall. For ikke å snakke om kynnere hvert 20. sek ved bevegelse over 5 min sammenhengende.

Ligger på sofaen, prøver å sove: uten lukter av SNUS (æsj, ble enda mer sur på mannen nå. J gris!) og svak eim av bleie (min egen feil som lar toåringen springe rundt hele huset i bare rompa).

Jippii idag fekk eg meg ut på tur igjen :-D sol og fin varme, så klarte jaggu og gå i 1.5 time;) (stolt) men dei siste hundre metera kan eg ikkjw ære stolt av, vagga meg bortover med intense smerter i bekken og magen:-/ men men har no vertfall fått trent og lufta hunden, så får eg vel bare ligge på sofaen resten av dagen!

:eek: Off må syte litt idag!stuptrøtt hele tiden, føler meg TUNG! Vanskelig å gå tur for da får jeg kynnere.. Blæ.. Og det har lekket litt fra brystene.. Har vært sykemeldt i evig tid. Er faktisk litt lei av å gå gravid idag og et bare 33 uker på vei !

Jjjjjjjjj..... Katte!!!!!

Står midt i flyttinga og trenger sårt den søvnen jeg kan få. Men beistet står og remjer kl 6 og da får jo ikke jeg sove mer! >:-(

Joda hun skulle sikkert tisse eller noe, høres jo helt desperat ut, men hun kunna da pissa før hun gikk inn i går kveld!!! Mannen er jo våken til langt på natt!

Nå er jeg ganske så lei av å gå gravid! Lei av halsbrann, kynnere, bekkenløsning, dårlig søvn og hormoner Jeg teller ned dager til termin og håper virkelig at hun kommer en uke eller to før sånn at jeg kan begynne å bli meg selv igjen.
Jeg håper også at hun snur seg snart, hun ligger i seteleie og det har smått blitt nevnt fra legen noe om snuing og eller mulig keisersnitt hvis ikke hun snur.. Da kommer jeg til å føle meg litt snytt, jeg vil jo føde.

Grrrrrrr

Sover dårlig, våkner tidlig med jentungen, og har en mann som stod opp nå kl 10.45

Da sa jeg, jeg må ha en lur

Hvorpå han overrasket utbryter at han skulle jo beise terrassen! Så jeg må jo være med jenta vår.

Da fikk du pelle deg ut av sengen før da! (Jeg har ropt flere ganger, men der går grensa for mitt bidrag til at en mann på 36 kommer seg opp)

Han svarer at han våknet ikke før

Det driter jeg i, sa jeg og gikk for å legge meg. Jeg skal sove en time. Og bruker nok lang tid på å sovne også, siden jeg er forbanna i tillegg

~~~~~

Jada. Sikkert mer fornuftige måter å gjøre dette på, men jeg er så drittlei av å alltid være den som tar morgenskiftet

Synest der er litt ensomt å være gravid. Min mann har ikke ro i kroppen og er ute og farter på det han vil, så jeg blir liksom sittende hjemme alene. Gleder meg til lillegutt kommer og jeg for kroppen min og energi tilbake og kan fungere normalt igjen.

Grrrrrrr

Sover dårlig, våkner tidlig med jentungen, og har en mann som stod opp nå kl 10.45

Da sa jeg, jeg må ha en lur

Hvorpå han overrasket utbryter at han skulle jo beise terrassen! Så jeg må jo være med jenta vår.

Da fikk du pelle deg ut av sengen før da! (Jeg har ropt flere ganger, men der går grensa for mitt bidrag til at en mann på 36 kommer seg opp)

Han svarer at han våknet ikke før

Det driter jeg i, sa jeg og gikk for å legge meg. Jeg skal sove en time. Og bruker nok lang tid på å sovne også, siden jeg er forbanna i tillegg

~~~~~

Jada. Sikkert mer fornuftige måter å gjøre dette på, men jeg er så drittlei av å alltid være den som tar morgenskiftet

Helt innafor å reagere sånn nå- håper du fikk sove selv om du var sur!!

Back
Topp