Klagemuren

tonjecathrine

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Septembergull'17
Inspirert fra et annet forum tenkte jeg vi kunne ha en tråd hvor vi klager over ting vi irriterer oss over :) Det kan være om hva som helst, bare for å få det ut!

Jeg kan starte:
- folk som kaller ungene sine for prinser og prinsesser/ keiser og keiserinner. Jeg mener... æææh!
- gamle damer som sniker i køen på Ica og gir meg mördarblikket når jeg kremter og går forran dem igjen.
- høy lyd på TVen og de satans reklamene!
- folk som bærer og kler på hundene sine når det er gode 15 grader og sol.
- generelt mammablogger bestående av 16-18åringer som har attituden av typen "jeg er voksen, jeg gjør hva jeg vil"!

Halleluja... kunne fortsatt i 100år :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg irriterer meg over nøyaktig det samme som deg! :p i tillegg til mer da, selvsagt.

Bilister som SKAL forbi feks syklister/gående selv om det kommer bil imot, og jeg holdt på å rive hodet av en dame med datteren sin og en handlevogn som var stappfull som datteren styrte. Hun sneik seg foran meg, som hadde.fire ting, og moren snudde seg og sa til ei venninne i den andre køen: "det er hun som bestemmer, jeg må bare følge etter :):):)". Mange andre ting som irriterer meg, men opplevde begge tingene i dag og er fremdeles irritert :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg irriterer meg over nøyaktig det samme som deg! :p i tillegg til mer da, selvsagt.

Bilister som SKAL forbi feks syklister/gående selv om det kommer bil imot, og jeg holdt på å rive hodet av en dame med datteren sin og en handlevogn som var stappfull som datteren styrte. Hun sneik seg foran meg, som hadde.fire ting, og moren snudde seg og sa til ei venninne i den andre køen: "det er hun som bestemmer, jeg må bare følge etter :):):)". Mange andre ting som irriterer meg, men opplevde begge tingene i dag og er fremdeles irritert :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Uff kjenner det koker xD også disse syklistene som ikke forstår hva den lille bjella på styret er til, så de bare kjører forbi i hundre og holder på å ta livet av bikkja mi fordi jeg ikke rakk å taue han inn :p

Irritere meg GRØNN øve mannen så bite negle HEILA tio :mad:
Jævlige slafselyda, så han ikkje forstår at eg kan høyra - blir galen!

Vet ikke hvor jeg skal starte jeg :-P hadde noe som het tålmodighet, men den er borte :-P
Lyder gennerelt irriterer meg :-P hehe!
Og mennesker somkommer med utsang som virkelig ikke henger på greip :-P

Inspirert fra et annet forum tenkte jeg vi kunne ha en tråd hvor vi klager over ting vi irriterer oss over :) Det kan være om hva som helst, bare for å få det ut!

Jeg kan starte:
- folk som kaller ungene sine for prinser og prinsesser/ keiser og keiserinner. Jeg mener... æææh!
- gamle damer som sniker i køen på Ica og gir meg mördarblikket når jeg kremter og går forran dem igjen.
- høy lyd på TVen og de satans reklamene!
- folk som bærer og kler på hundene sine når det er gode 15 grader og sol.
- generelt mammablogger bestående av 16-18åringer som har attituden av typen "jeg er voksen, jeg gjør hva jeg vil"!

Halleluja... kunne fortsatt i 100år :p

VELDIG enig i den prins/prinsesse/keiser/keiserinne greia...

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg irriterer meg over folk som klager mye :P over det jeg kaller bagateller... er vel fordi jeg virkelig har fått sett det værste av livet :( , og bryr meg ikke så mye over hverdagslige ting som før! setter mer pris på ting...

Bilister som ikke bruker blinklys!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Må klage litt (mye) på det hersens bekkenet som er helt på bærtur. Det er vondt dagen og natten lang, jeg går som ei ku og får ikke gått skogsturer som er min indre harmoni i hverdagen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

VELDIG enig i den prins/prinsesse/keiser/keiserinne greia...

Mhm! Alle keisere opp igjennom tidene har jo vist seg å være spik spenna gærn, og dét kaller man ungene sine for. Ja, god mårn...

Mye som irriterer ja...

-De som ikke har fått bil med blinklys
-Folk som SKAL over gaten rett foran deg, selv om det ikke er fotgjengerfelt (har mest lyst til å meie dem rett ned!!)
-De med stapp full handlevogn som bare snur seg å kikker på deg, å du står der med kul på magen å bare en flaske vann..
-Voksne med fjortiss tendenser; ut på kanonfyll hver helg, fniser når de snakker om en kjekkas osv
-Folk som spør deg "Hvem er det som er pappaen??" når du både bor sammen med pappan å du har ring på fingeren..
-Folk som bruker mye OMG,LOL, "jeg bare åsså vi bare åsså han bare", sier 'liksom' i slutten av hver setning, liksom...:P

Kjenner jeg blir irritert bare av å ramse opp!!!:P

Hahhah jeg elsker denne tråden! :D
Dagens:
- russen!
- naboen min.... det er flust av dem her, men bare én som titter i postkassa MI! Why???
- Når jeg får skylda av mannen fordi han ikke rekker å gjøre det han skal ila en dag, enda det ikke var meg som sov for lenge og skrudde av 10 alarmer...
- folk i serviceyrket som er så JÆVLA grinete! Er ingen solstråle selv, men i mine år som ansatt i klesbutikk smile jeg no matter what...

- bedrevitere.. Hyttegrisen de er irriterende å ha med å gjøre..

- Små jenter som sutrer fordi di ikke får viljen sin.. Ikke alle som jør det da!! Men hallo.. XD

- personer som er langsinte.. Holder meg langt unna di altså!

- folk som ikke tar initiativ til noe som helst..

Kunne ramset opp mye.. Men det skal jeg ikke! Er så enig med dere damer over meg :D haha!

Kjenner meg igjen i masse av det dere over skriver ja :-p
Nå når jeg er gravid blir jeg irritert over:
-Folk jeg nesten ikke kjenner som spør om graviditeten var planlagt.
-Når folk spør HVORFOR jeg har vært så syk gjennom svangerskapet.. Det vet da vel ikke jeg? Er ikke akkurat noe man styrer selv..

Akkurat nå føler jeg litt for å klage over bekkenet. Har så mye smerter nå at tårene triller! Fysj, skulle ikke ha vært med på grilling på jobben, selvom det har vært deilig med en kveld ute :-P

Enig i alt dere har ramset opp!! ;)
+Irriterer meg veldig over ansatte på mc Donalds som ikke klarer å ekspedere mer enn en kunde om gangen!!
+Og folk som sier "typ.." Hele tiden!! +irriterer meg over unger over tre år med tilgjort babystemme!!

Jeg må bare få sakt at jeg blir så sur å lei av å lese hvor stygge kommentarer voksne mennesker slenger ut på nett!! Å de skal liksom være forbilder? Usmaklig!!!

F.eks, tv2.no delte på Facebook at Tone Damli din datter skal hete Billie!

Under der finner du f.eks "Billie eller var det Billig?" Eller "åh stakkars barn, kommer til å bli mobbet hele barndommen" <- dette er VOKSNE mennesker!!!! Burde skamme seg... Tenk å synke så lavt...

Jeg må bare få sakt at jeg blir så sur å lei av å lese hvor stygge kommentarer voksne mennesker slenger ut på nett!! Å de skal liksom være forbilder? Usmaklig!!!

F.eks, tv2.no delte på Facebook at Tone Damli din datter skal hete Billie!

Under der finner du f.eks "Billie eller var det Billig?" Eller "åh stakkars barn, kommer til å bli mobbet hele barndommen" <- dette er VOKSNE mennesker!!!! Burde skamme seg... Tenk å synke så lavt...
Enig!!!! Så en annen versjon av den og!!

Syns navnet var tøft jeg!! :)

Enig i alt dere har ramset opp!! ;)
+Irriterer meg veldig over ansatte på mc Donalds som ikke klarer å ekspedere mer enn en kunde om gangen!!
+Og folk som sier "typ.." Hele tiden!! +irriterer meg over unger over tre år med tilgjort babystemme!!

Samboeren min sier det hele tiden, har lyst å kvele han!!! Også sier han "ik" istedet for "ikke sant". DU ER IKKE DAAAANSK :p

Back
Topp