Klagemuren

Dagens, i disse bunadstider: (må legge til at dette går kun på nordlandsbunaden, da det er den jeg selv har og er nazi på).
- Det er HVITE strømper som gjelder, ikke sorte og hudfarga!
- vær så snill å dropp partysminken til bunaden, du ser teit ut!!!
- hvorfor evner noen ikke å brette sjalet riktig? Det skal ikke stå opp som en stiv krage rundt nakken, men foldes i en svak bue og brettes helt inntil ryggen.
- IKKE BRUK RØD LEPPESTIFT OG HØYE HÆLER!!!!!
- Ikke ta "jeg er så sexy kom å ta meg" bilder. Greit dere er 15, men come on!!!
- dropp det røde og lille clip-inn extentionet.... plis!!!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Hehehe fantastisk ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Burde få meg en klageblogg..
Dagens:
- De der fitness jentene på instagram i 2xu, kompresjon og better bodies tightser som tar opptil flere bilder hvet eneste dag på treningssentret!! Herregud det er så teit! Flott at du trener, ja noen av dere ser dritbra ut, men trener dere virkelig å ta samme forbanna bildene HVER DAG???? todays workout done, my legs are so sore.... Fint det, men hvorvidt legga dine er såre aner ikke jeg FORDIDUSTÅRÅGLORINNIMOBILENDIN!!!!!! Har forsåvidt også skjønt at du spiser proteinpannekaket eller havregrøt til frokost hvet dag basert på de 20 første bildene du la ut av det...
- interiørkontoer på insta for tiden... alle består av grått, shabby chic, HAYdesign, og er så lite peraonlig at jeg vil dø...og tusen hashtags selsvagt. Kan NOEN forklare meg hva #vsco er????
- hunden min... han forstår bare ikke at AV OG TIL vil matmor ha hele sofaen selv. Nytter ikke å glo meg ihjæl... nei er nei!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
I alle dager xD Jeg skrev e innlegg der som jeg også skrev her inne, om at jeg var litt skuffa etter første jordmortime da jordmoren min er litt "off" og mer opptatt av papirene sine enn å spørre hvordan det går. På KG var jeg vistnok tåpelig som trodde at jordmor var ansvarlig for min lykkefølelse og at jeg sto fritt til å velge privat jordmor. Det var trossalt DERES skattepenger som gjorde det mulig for meg å få gratis svangerskapsomsorg, og jeg kunne ikke forvente at jordmor skulle drive på med dulling...
At jeg betalter like mye skatt som alle andre og at jeg syns et "går det bra og lykke til" er normalt ble visst for mye for enkelte...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Ha ha! :D Godt man kan le!

-Fra appen-
 
Er so trøtt og sliten i kroppen heile tida :( kan ikkje hugse eg var so sliten sist! Då var eg i 100% jobb på desse tider meina eg :( no jobber eg 50%.ska til på mi andre veke! Var i utdrikkingslag i England og, var med på alt der, bortsett frå å vere med ut på kvelden på fest. Vil ha energi til å orke å gjere litt meir!


Ipaden min <3
 
Jeg også har lyst til å klage på hvor sliten jeg er, synes jeg. Jeg husker godt samme tiden på siste svangerskap, var ikke så mye sliten og jobbet 100%. Nå jobber jeg som passer med formen, begynner sent og dra tidlig(driver egen butikk) men allikevel er jeg sliten når jeg kommer hjem. Helt tomt og legger meg sammen med sønnen min kl 19:30. I tillegg til at ryggen begynner å skrike her:(..Ufff, nå er jeg halvis, lurer på hvordan blir det framover da?
 
Mye av irritasjonen ble glemt da jeg leste denne tråden, men er enige med dere alle.
Min størrste irritasjon er, at jeg er sammen med en mann som har 4 barn fra før. Og når enkelte spør: hva har du gjort i det siste f.eks. Jeg svarer f.eks: vært sammen med mannen og guttaboysen våres. Svar tilbake: ja men, det er jo ikke dine barn, eller bare en er din da!!!!!
Kjenner jeg begynner å koke!! Jeg har valgt å bli sammen med, gifte meg med en mann som har 4 barn fra før, ungene bor sammen med oss 50%, så jo, dem er litt mine!! Dette er det spesielt ei som bare MÅ ta opp, vær gang..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Mye av irritasjonen ble glemt da jeg leste denne tråden, men er enige med dere alle.
Min størrste irritasjon er, at jeg er sammen med en mann som har 4 barn fra før. Og når enkelte spør: hva har du gjort i det siste f.eks. Jeg svarer f.eks: vært sammen med mannen og guttaboysen våres. Svar tilbake: ja men, det er jo ikke dine barn, eller bare en er din da!!!!!
Kjenner jeg begynner å koke!! Jeg har valgt å bli sammen med, gifte meg med en mann som har 4 barn fra før, ungene bor sammen med oss 50%, så jo, dem er litt mine!! Dette er det spesielt ei som bare MÅ ta opp, vær gang..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

DEN forstår jeg! Jeg synes alle stemødre og stefedre (eller bonusmammaer/pappaer om du foretrekker det) fortjener sin helt egen dag i året! Ikke fordi det er noe galt i å feire dem sammen med mor- og farsdag, men rett og slett fordi de fortjener sin EGEN dag. De tar seg av, elsker og oppdrar barn de ikke har satt til verden selv. De støtter dem, bekymrer seg for dem og tar opp kampene med dem når det er nødvendig, fordi de oppriktig er glad i dem. Stefeoreldre har ingen rettigheter, bare plikter og de gjør det av kjærlighet. Det er beundringsverdig!
Jeg er ikke stemor selv, men sønnen min har både en stemor og stefar og jeg er så takknemlig for dem begge! Og det er sønnen min og . De gjør en forskjell i min sønns liv og jeg tror deres tilstedeværelse gjør han til et rikere menneske.

Så ja! Du har lov til å irritere deg over sånne kommentarer! Du gjør en kjempejobb :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
DEN forstår jeg! Jeg synes alle stemødre og stefedre (eller bonusmammaer/pappaer om du foretrekker det) fortjener sin helt egen dag i året! Ikke fordi det er noe galt i å feire dem sammen med mor- og farsdag, men rett og slett fordi de fortjener sin EGEN dag. De tar seg av, elsker og oppdrar barn de ikke har satt til verden selv. De støtter dem, bekymrer seg for dem og tar opp kampene med dem når det er nødvendig, fordi de oppriktig er glad i dem. Stefeoreldre har ingen rettigheter, bare plikter og de gjør det av kjærlighet. Det er beundringsverdig!
Jeg er ikke stemor selv, men sønnen min har både en stemor og stefar og jeg er så takknemlig for dem begge! Og det er sønnen min og . De gjør en forskjell i min sønns liv og jeg tror deres tilstedeværelse gjør han til et rikere menneske.

Så ja! Du har lov til å irritere deg over sånne kommentarer! Du gjør en kjempejobb :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk, gjør akkurat det samme, som min stemor gjør for meg. Er der for meg, som jeg skulle vært hennes ekte barn :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
... La plutselig på meg 3 kg. Sånn litt over natta. Og med det kom den ekle halsbrannen. Blææææ.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Er redd jeg blir en blåhval snart. Må ta kortisontabletter, blir så sulten av det og jeg bare eter og eter :(


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg var i perlehumør, frem til mannen sa noe som irriterte meg litt, jeg svarte han frekt og kan greide å svare frekt tilbake. Helvette var løs og jeg er sint enda. Heia hormoner

-Fra appen-
 
Irriterer meg over de usaklige og usmakelige kommentarene som tyter ut av Sylvi Listhaug.....
 
Jeg irriterer meg stadig over folk i trafikken som tror at alle har vikeplikt for dem! Her om dagen kom jeg susende i en åttisone og holdt på å bli påkjørt av en idiot som kom i hundreoghelvete fra en sidevei! Tuta sitter ikke løst i bilen min, men da låååååå jeg over rattet og tuta mens jeg hang på bremsen! Han skvatt! Så ut som om han lurte på hvor jeg kom fra? Veien er trafikkert din nepe!!!
 
Jeg var i perlehumør, frem til mannen sa noe som irriterte meg litt, jeg svarte han frekt og kan greide å svare frekt tilbake. Helvette var løs og jeg er sint enda. Heia hormoner

-Fra appen-

DUMP HAN!!!
- Hilsen damene på Kvinneguiden.

Neida, men særiøst, be han ta seg en bolle. Min mann var tidenes sutredritt igår, jeg bare satte opp en vegg så lenge... kom krypende til slutt han :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Nå skal jeg jammenmeg joine klagetråden og klage over vann i kroppen, allerede?!?! Forrige gang hadde jeg ingen problemer med det, nå føler jeg meg som en bolle bl.a i ansiktet, blæhhh...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
DUMP HAN!!!
- Hilsen damene på Kvinneguiden.

Neida, men særiøst, be han ta seg en bolle. Min mann var tidenes sutredritt igår, jeg bare satte opp en vegg så lenge... kom krypende til slutt han :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Ha ha ha!! Ja det blir skilsmisse nå! Kvinneguiden er lov!


-Fra appen-
 
Nå skal jeg jammenmeg joine klagetråden og klage over vann i kroppen, allerede?!?! Forrige gang hadde jeg ingen problemer med det, nå føler jeg meg som en bolle bl.a i ansiktet, blæhhh...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Aff så kjedelig!

-Fra appen-
 
Har hatt ein skikkelig trassig jentunge i heile dag :( Dagen begynte med krangel, for ho nekta å eta, fortsatte med nei nei nei og atter nei!
Har vært på sykehuset med na i dag, for å ta blodprøve. Ho e med i et forskningsprosjekt der ho tok influensavaksine før ho tok mandlane.
E gla ho e komt i seng no, få kvila håve litt :p
 
Back
Topp