Klagemuren

Argh, folk som skal ta på magen bare fordi jeg har sagt at det er en baby inni der.... I uke 14 er det jo ikke sånn at man akkurat har en "babymage" der du kan kjenne spark? Mannen min får ikke lov til å meg på magen en gang og nå skal perifere bekjente begynne å tafse på kroppen min? Det er sånn jeg knapt spør min beste venninne om når hun er høygravid og du ser føttene sparke gjennom genseren... Jeg har en intimsone og den vil jeg at folk fortsetter å respektere selv om kroppen min nå inneholder en kropp til!

Sent from my iPad using BV Forum

Argh, folk som skal ta på magen bare fordi jeg har sagt at det er en baby inni der.... I uke 14 er det jo ikke sånn at man akkurat har en "babymage" der du kan kjenne spark? Mannen min får ikke lov til å meg på magen en gang og nå skal perifere bekjente begynne å tafse på kroppen min? Det er sånn jeg knapt spør min beste venninne om når hun er høygravid og du ser føttene sparke gjennom genseren... Jeg har en intimsone og den vil jeg at folk fortsetter å respektere selv om kroppen min nå inneholder en kropp til!

Sent from my iPad using BV Forum
Kjenner til den!! En kollega og svigermor tok på magen allerede i uke 4 og 6! Reagerte kraftig på det, ettersom at junior var vel igrunn ikke noe særlig større enn en bønne :-P hahaha! Sa tydelig i fra jeg da :-P

I dag føler jeg for å klage over at det ikke er noen tradisjon for voksne barnløse å feire 17. Mai på mitt nye hjemsted. Dødsstusselig!

Sent from my D2 using BV Forum mobile app

Helt tom i hodet og kroppen. Jeg har tatt det med ro hele helgen, likevel føles det som jeg har vært på raveparty i to døgn i strekk.

Fortsetter det må jeg komme meg til legen for dette kan ikke fortsette.

Kan kanskje prøve å ta litt jern for å se om det hjelper litt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg vil klage på alle de hensynsløse idiotene som stilte seg omtrent oppå meg, min gravide mage og babyen min i vogn for å se på barnetoget 17. mai med RØYK i handa!!! Kan det virkelig være nødvendig å stille seg opp midt inni en folkemengde med masse barn og drive med svineriet sitt? Og ikke kom og si at det ikke lukter når man røyker ute!!! Ekle stinkbomber!!! Ikke minst kan viltre, entusiastiske barn brenne seg på gloa og folk få hull i bunadene sine. Argh!!!

Ikke minst synes jeg det er frekt av voksne og stille seg foran vogna der 1,5 åringen min sitter og ser på toget, slik at hun ikke ser noe. Vi var tidlig ute for å få en god plass også kommer det noen i siste lita og bare bøller seg inn foran oss.

Idag vil jeg klage over sure og utaknemlige pasienter som forpester kveldsvakta mi! Utaknemlige gamle grinebitere kan jeg spare meg!!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

I dag må jeg klage på meg selv og egen korttenkthet: Eneste rene strømpebuksa i skuffen viste seg å være hold-in strømpebukse av det slaget som holder det den lover. Men tenkte ikke over det før etter jeg var kommet på jobb. Herregud jeg blir å dø i løpet av dagen.... :-P

Jeg vil klage på folk som skriver på Facebook om de fantastisk ungene sine som aldri gir en lyd fra seg, aldri er syke, trasser aldri, ja de vakre små er bare perfekte! Jeg kan ikke tro at jeg er den eneste som har barn på 2.5 år som nekter å spise fordi man har lyst på is og kan begynne å gråte bare for at man er sliten!!

Jeg vil klage på folk som skriver på Facebook om de fantastisk ungene sine som aldri gir en lyd fra seg, aldri er syke, trasser aldri, ja de vakre små er bare perfekte! Jeg kan ikke tro at jeg er den eneste som har barn på 2.5 år som nekter å spise fordi man har lyst på is og kan begynne å gråte bare for at man er sliten!!
Jeg tror de bare skrøner. De bare fortrenger uværsdagene! ;)

Åååh. Når jeg var gravid sist ble en muskel rett over navlen delt. Det Gjør så vondt nå når livmora har kommet seg over navlen at åååh.

Ellers er jeg sur, lei og trøtt! Blæ.

Møkkauke på jobb vil jeg klage over i dag!! Å vet at morgendagen blir likedan .. Hvis dere er så heldige å kan velge barnehage der dere bor, så er mitt tips og velge den med best voksentetthet og ikke den med de nyeste sanserommene Osv.. Hilsen utslitt førskolelærer ...

I dag vil jeg klage over huset mitt! Jeg elsker det nye, fine huset vårt! MEN hva slags dame er det som har godkjent å bygge et hus i 3 fulle etg uten vinduer som kan åpnes da?!!! Eller i det minste sørge for å få bygget en veranda slik at det går ann å gå ut å vaske vinduene?!!! Og hva slags mann hadde hun som ikke sørget for å få lagt opp en elektrisk kurs ute som faktisk tåler å bruke høytrykkspyler?!! ARRRRRRG! - og hva slags folk er vi som ikke vurderte dette overhodet da vi kjøpte...? Vinduene er fine med flere innebygget karmer og sprosser, men som vanskeliggjør teleskopstang med nal... Jaja, en spyl med hageslangen får være bedre enn ingenting :/

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Gjett om det irriterer meg !!!! Alt skal være så perfekt...bull... sier jeg bare!!! har ei venninne som er sånn om ungen sin hehehe plagsomt!

• Liker
Reactions: Hmm
Tett i nesa!

Hatt ein dårleg dag :( vore småkvalm heile dagen! Vakna i 5 tida, ikkje fått sove skikkelig etter det! Vore deppa og griner for ingenting! Trur dinna pusen er litt skyld i da! Hadde liksom ikkje tenkt å ha ein so liten katt i hus! Men har ikkje hjerte til å avlive den.... Altfor søt.... Men om den gjer til at det blir slike dager på meg.... Så lyt eg vurdere om eg må gje den vekk! No ligg den og sover på fanget mi. ;) ImageUploadedByBV Forum1401206748.141713.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Samboeren hoster sånn at jeg ikke får sove, så idag troppa jeg opp på apoteket og handla inn mengder av alt hun dama anbefalte mot tørr hoste. Årets kunde yes!!

Hatt ein dårleg dag :( vore småkvalm heile dagen! Vakna i 5 tida, ikkje fått sove skikkelig etter det! Vore deppa og griner for ingenting! Trur dinna pusen er litt skyld i da! Hadde liksom ikkje tenkt å ha ein so liten katt i hus! Men har ikkje hjerte til å avlive den.... Altfor søt.... Men om den gjer til at det blir slike dager på meg.... Så lyt eg vurdere om eg må gje den vekk! No ligg den og sover på fanget mi. ;) Vis vedlegget 63055

Sent from my iPhone using BV Forum

Du skal se det roer seg med pysen, litte pysen som sikkert er litt redd og forvirra. Vurderte å kvittr meg med valpen når det var baby og plaga fletta av meg, men det ble skikk på han og etterhvert ♥

Svarte (fyll inn selvvagte banneord, er hormonell og fra nord Norge, så ikke spar på kruttet... ) Når jeg vil legge inn et bilde her fra mobilen så legger deg seg på siden uansett. Kjenner jeg klikker I vinkel snart.

Indre harmoni og fred på jord !

Back
Topp