Klagemuren

Jeg må bare få sakt at jeg blir så sur å lei av å lese hvor stygge kommentarer voksne mennesker slenger ut på nett!! Å de skal liksom være forbilder? Usmaklig!!!

F.eks, tv2.no delte på Facebook at Tone Damli din datter skal hete Billie!

Under der finner du f.eks "Billie eller var det Billig?" Eller "åh stakkars barn, kommer til å bli mobbet hele barndommen" <- dette er VOKSNE mennesker!!!! Burde skamme seg... Tenk å synke så lavt...

Syns Billie var kult, det er en veldig morsom episode av solsidan der hun ene vil kalle dattra Billie og mannen bare: "Billie va då? Typ, vilken fin stavning du har" :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Kanonbra tråd!
Jeg irriterer meg grønn over de som spør "Hvordan går det med deg? Du som er gravid og alt!" - og hvis jeg skulle finne på å være ærlig å si at "åh, jeg er så trøtt og sliten om dagen!" - for så å få til svar at det er jo tross alt verdt det. JA SELVFØLGELIG ER DET VERDT DET!!!! MEN LA NÅ FOR @&%$ VÆRE Å SPØRRE OM DU IKKE VIL VITE HVORDAN_JEG_HAR DET!!!
 
Jeg irriterer meg over digre hunder som får gå løs på tur, som kommer stormende mot meg og barnevogn på og bykser opp på oss, med en heseblesende eier et godt stykke bak som roper: han er bare snill altså! Ække farlig, vil bare hilse!!! Hold hunden din i bånd på offentlig sted om du ikke har stålkontroll på bikja di. Jeg. Redd store hunder jeg ikke kjenner uansett hvor snille eieren mener de er..

Forumdeltakere som rakker ned på andre med kommentarer som "hvis du gjør det/ spiser, så fortjener du ikke å få barn. Du kunne liksågreit bare drept ungen din." Eller bruker unødvendig med sterke ord og uttrykk og er mest mulig sårende, bare for å bevise sitt poeng. En god saklig diskusjon i en respektfull tone liker jeg, men man får akseptere at noen gjør eller mener annerledes.

Å komme hjem etter handletur med mat som har gått ut på dato.

Og ellers mye bra over her :)
 
Last edited:
Jeg irriterer meg over digre hunder som får gå løs på tur, som kommer stormende mot meg og barnevogn på og bykser opp på oss, med en heseblesende eier et godt stykke bak som roper: han er bare snill altså! Ække farlig, vil bare hilse!!! Hold hunden din i bånd på offentlig sted om du ikke har stålkontroll på bikja di.

Forumdeltakere som rakker ned på andre med kommentarer som "hvis du gjør det/ spiser, så fortjener du ikke å få barn. Du kunne liksågreit bare drept ungen din." Eller bruker unødvendig med sterke ord og uttrykk og er mest mulig sårende, bare for å bevise sitt poeng. En god saklig diskusjon i en respektfull tone liker jeg, men man får akseptere at noen gjør eller mener annerledes.

Å komme hjem etter handletur med mat som har gått ut på dato.

Og ellers mye bra over her :)

Jeg leser mye på kvinneguiden (guilty pleasure) og det morsomste er de som mener barnevernet er eneste rette instans å ringe hvis mor tar bilde av den flate magen sin 4 dager etter fødsel :p
Også de som ønsker å ta abort, så skriker de "du fortjener å brenne i helvette", går ikke ann å respektere hverandres livssyn liksom :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg leser mye på kvinneguiden (guilty pleasure) og det morsomste er de som mener barnevernet er eneste rette instans å ringe hvis mor tar bilde av den flate magen sin 4 dager etter fødsel :p
Også de som ønsker å ta abort, så skriker de "du fortjener å brenne i helvette", går ikke ann å respektere hverandres livssyn liksom :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Kvinneguiden er en versting ja! Der skal alle krangle på alt som krangles kan.... Lange, veloverveide innlegg fulle av spydige bemerkninger og en masse krangling.... Huff...
 
Kvinneguiden er en versting ja! Der skal alle krangle på alt som krangles kan.... Lange, veloverveide innlegg fulle av spydige bemerkninger og en masse krangling.... Huff...
Iknow, helt hysterisk blir dem. En saklig diskusjon om whatnot ender opp med hersketeknikker og drapstrusler xD

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg leser mye på kvinneguiden (guilty pleasure) og det morsomste er de som mener barnevernet er eneste rette instans å ringe hvis mor tar bilde av den flate magen sin 4 dager etter fødsel :p
Også de som ønsker å ta abort, så skriker de "du fortjener å brenne i helvette", går ikke ann å respektere hverandres livssyn liksom :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Det var forresten der en venninne av meg fikk beskjed om at hun var barnemorder fordi hun kjøpte brukt bilsete! Det kunne jo være ødelagt. Min venninne har ikke bil, men ville bare ha et sete i tilfelle hun en sjelden gang skulle få sitte på med noen. Og hun kjøpte det av noen hun kjente....
 
Det var forresten der en venninne av meg fikk beskjed om at hun var barnemorder fordi hun kjøpte brukt bilsete! Det kunne jo være ødelagt. Min venninne har ikke bil, men ville bare ha et sete i tilfelle hun en sjelden gang skulle få sitte på med noen. Og hun kjøpte det av noen hun kjente....

I alle dager xD Jeg skrev e innlegg der som jeg også skrev her inne, om at jeg var litt skuffa etter første jordmortime da jordmoren min er litt "off" og mer opptatt av papirene sine enn å spørre hvordan det går. På KG var jeg vistnok tåpelig som trodde at jordmor var ansvarlig for min lykkefølelse og at jeg sto fritt til å velge privat jordmor. Det var trossalt DERES skattepenger som gjorde det mulig for meg å få gratis svangerskapsomsorg, og jeg kunne ikke forvente at jordmor skulle drive på med dulling...
At jeg betalter like mye skatt som alle andre og at jeg syns et "går det bra og lykke til" er normalt ble visst for mye for enkelte...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
I alle dager xD Jeg skrev e innlegg der som jeg også skrev her inne, om at jeg var litt skuffa etter første jordmortime da jordmoren min er litt "off" og mer opptatt av papirene sine enn å spørre hvordan det går. På KG var jeg vistnok tåpelig som trodde at jordmor var ansvarlig for min lykkefølelse og at jeg sto fritt til å velge privat jordmor. Det var trossalt DERES skattepenger som gjorde det mulig for meg å få gratis svangerskapsomsorg, og jeg kunne ikke forvente at jordmor skulle drive på med dulling...
At jeg betalter like mye skatt som alle andre og at jeg syns et "går det bra og lykke til" er normalt ble visst for mye for enkelte...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Sukk... Jeg er tom for ord... Det har visst ikke forandret seg stort der inne, siden sist jeg var innom for et par år siden....
 
Sukk... Jeg er tom for ord... Det har visst ikke forandret seg stort der inne, siden sist jeg var innom for et par år siden....
Nei det går nok i det samme år etter år :p
Det er ganskr morsomt da med de som åpenbart troller, men ikke aller forstår det, og klikker så sykt :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Nei det går nok i det samme år etter år :p
Det er ganskr morsomt da med de som åpenbart troller, men ikke aller forstår det, og klikker så sykt :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Burde hete kvinnekrangelen ikke kvinneguiden...
 
Jeg kommer visst på mye mer jeg irriterer meg over:

1. Billister som ikke bruker HELE flettefeltet på motorveien når det er rush og køen står. De som vrenger bilen til venstre på sperrelinja kommer bare ikke inn forran meg.

2. Idiotbilister som tror det er 2 felt på motorveien for moro skyld. "Jeg ligger her i forbikjøringsfeltet jeg, i samme hastighet med han som ligger i feltet ved siden av meg. Bare fordi jeg kan" Kjør forbi eller legg deg inn!!!

3. De som ikke har forstått at det er en grunn til at man skal stå bak linjen der det står STÅ BAK DENNE LINJEN, rundt bagasjebåndet på flyplassen.
 
Jeg kommer visst på mye mer jeg irriterer meg over:

1. Billister som ikke bruker HELE flettefeltet på motorveien når det er rush og køen står. De som vrenger bilen til venstre på sperrelinja kommer bare ikke inn forran meg.

2. Idiotbilister som tror det er 2 felt på motorveien for moro skyld. "Jeg ligger her i forbikjøringsfeltet jeg, i samme hastighet med han som ligger i feltet ved siden av meg. Bare fordi jeg kan" Kjør forbi eller legg deg inn!!!

3. De som ikke har forstått at det er en grunn til at man skal stå bak linjen der det står STÅ BAK DENNE LINJEN, rundt bagasjebåndet på flyplassen.
En kollega av meg som jeg har sittet på med ved et par anledninger er en sånn kategori 2 bilist. Han irriterer seg grenseløst over de som legger seg "på støtfangeren" hans i venstrefeltet, for han følger jo fartsgrensen og det er ikke lov til å kjøre fortere her i landet. Stønn.... Det er da jeg bare må lese vg intenst på mobilen og bite meg i tunga.....
 
Haha! Det er sikkert jeg som har ligget på støtfangeren hans og blinka intenst med lysa!!! Om jeg vil kjøre i 110 så får han heller håpe politiet står lenger borte og tar meg. Ikke hans jobb.
 
Haha! Det er sikkert jeg som har ligget på støtfangeren hans og blinka intenst med lysa!!! Om jeg vil kjøre i 110 så får han heller håpe politiet står lenger borte og tar meg. Ikke hans jobb.
Haha... Hadde nok gjort det samme... Og i morgenrushet til Oslo ligger "alle" i 120 i venstre og i 100 i høyre, og sånn er det bare... Og det skal både han og politiet bare drite i, for det er tidlig og vi er trøtte :p
 
Dagens, i disse bunadstider: (må legge til at dette går kun på nordlandsbunaden, da det er den jeg selv har og er nazi på).
- Det er HVITE strømper som gjelder, ikke sorte og hudfarga!
- vær så snill å dropp partysminken til bunaden, du ser teit ut!!!
- hvorfor evner noen ikke å brette sjalet riktig? Det skal ikke stå opp som en stiv krage rundt nakken, men foldes i en svak bue og brettes helt inntil ryggen.
- IKKE BRUK RØD LEPPESTIFT OG HØYE HÆLER!!!!!
- Ikke ta "jeg er så sexy kom å ta meg" bilder. Greit dere er 15, men come on!!!
- dropp det røde og lille clip-inn extentionet.... plis!!!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Om jeg ikke irriterer meg over så mye akkurat nååå, så har jeg en helt forferdelig tannverk!!! :confused:
 
Dagens, i disse bunadstider: (må legge til at dette går kun på nordlandsbunaden, da det er den jeg selv har og er nazi på).
- Det er HVITE strømper som gjelder, ikke sorte og hudfarga!
- vær så snill å dropp partysminken til bunaden, du ser teit ut!!!
- hvorfor evner noen ikke å brette sjalet riktig? Det skal ikke stå opp som en stiv krage rundt nakken, men foldes i en svak bue og brettes helt inntil ryggen.
- IKKE BRUK RØD LEPPESTIFT OG HØYE HÆLER!!!!!
- Ikke ta "jeg er så sexy kom å ta meg" bilder. Greit dere er 15, men come on!!!
- dropp det røde og lille clip-inn extentionet.... plis!!!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Hahahaha!!! Dauer :D
 
Her er det motsatt når det gjelder hormoner. Jeg er veldig rolig når jeg er gravid. Det er absolutt ingenting som irritere meg:) Alt som irriterte meg før svangerskapet er helt greit nå. Mannen min skulle ønske jeg var gravid hele tiden:p
 
Back
Topp