Klage..Sutre..Grine...

Jeg er rett og slett bare sinna på alt!! Aner ikke hvorfor, gjør meg ganske irritert det også i grunn :p kanskje det er hormoner som gjør meg så sint! Noen andre som føler det sånn uten grunn?

Uten grunn.. Så langt har ikke jeg kommet i hvertfall. Jeg kan bli rasende når det bare er realt å reagere med sinne. :p

Har spist 18 biter sushi i kveld!!! :o er så sinnsykt stappmett... Ikke godt å være så meeeett!

Fersk liten blødning :( uff håper virkelig dette går bra :'( hjelper vel lite å ringe legevakt? Dem få jo ikke gjort noe heller eller ta dem UL?

Har du smerter? Hvis det bare er en liten blødning kan du kanskje se det litt an? Det trenger jo ikke være noe i veien - har du opplevd det før?

Litt usikker, har jo murringer i underlivet men dette kan være vanlig .. Har hatt en blødning i først svangerskapet og men dette var i uke 8, da visste jeg at hjertet slo osv. Men nå er jeg jo akkurat 5 uker. Hjertet skal begynne å slå i løpet av uka og jeg er redd at alt er over før det starta :(

Skjønner godt at du er bekymret. Du kan jo ringe legevakta og høre hva de sier; vondt å gå og engste seg gjennom helga.. Krysser fingrene, og håper på at alt står bra til!

Back
Topp