Klage..Sutre..Grine...

Takk jenter <3

Ånei, så leit! :( Ikke får å gi håpet opp eller noe og nå vet jeg ikke når du testa sist, men jeg får aldri positivt svar på dagen før i uke 5. Kanskje du bare må vente på morgenurinen? ... :( Hvis ikke så ønsker jeg deg lykke til videre. Dere kan jo prøve neste og håpe at den sitter! ♥

Klager over at CBD bare viste 1-2 uker i dag, når jeg er 4+1.. Håpte sånn at den skulle vise 2-3! Får ta en ny om noen dager.. Jeg er jo bare akkurat over 2 uker, så jeg skjønner jo at den kan vippe begge veier... Dessuten har jeg mensliknende smerter i dag.. Auu :(

Ånei, så leit! :( Ikke får å gi håpet opp eller noe og nå vet jeg ikke når du testa sist, men jeg får aldri positivt svar på dagen før i uke 5. Kanskje du bare må vente på morgenurinen? ... :( Hvis ikke så ønsker jeg deg lykke til videre. Dere kan jo prøve neste og håpe at den sitter! ♥
Skal jo ta blodprøve hos legen i morgen da så da får jeg også litt svar. Så er litt spent hva som blir sagt der.

Takk jenter <3 Ferdig på legevakta. Ble undersøkt og avga urinprøve. Dem tok to tester hvor begge ble negative, var jo ikke så tissatrengt så dem fikk jo ikke så mye urin men legen syntes det var veldig rart at dem ble negative, for selvom jeg har mistet så skulle dem jo vært posetive. Er jo under en uke siden jeg selv fikk to posetive tester. Kan være at det døde mer eller mindre med en gang og brukt litt tid på å komme ut. Men han ville at jeg skulle til fastlege i morgen for å ta mer prøver å undersøke litt mer siden hele greia var veldig uforklarlig og uvanlig. Fått time der kl 10 i morgen. Fikk jeg sterke smerter eller veldig kraftig blødning skulle jeg ta kontakt med legevakta igjen.

Så ufattelig trist! Jeg krysser fingrene for deg❤️ vil du skal være med videre her hos oss!

Det som irriterer meg akkurat nå er at jeg ikke får byttet profilbildet. Det har nok irritert meg siden i går kveld. Fordi det er svært ironisk at sutretråden skal ha bilde av en happy blomst som velkomst. -_-
Klikk inn på nicket ditt oppe til høyre, så inn på profilen din, og så klikker du på bildet.. Tror jeg det var..

Nei nei nei nei, ingen av oss skal miste spira!!!! Huff, sender gode tanker!

Klikk inn på nicket ditt oppe til høyre, så inn på profilen din, og så klikker du på bildet.. Tror jeg det var..

Har dessverre prøvd både på nettleser og app, men får bare opp feilmelding med ingen adgang. Så venter spent på svar fra forumansvarlig. (y) :)

Sutrer litt fordi jeg har mens smerter nederst i ryggen..., klor deg fast lille spire!

Er det så j* mulig??? I 3 udugelige timer har jeg vært så på nippet til å sovne. De timene frem til nå har det vært umulig pga tørr hals/munn så jeg har drukket mye ved sengen som har tilført en del runder på toalettet. Men nå den siste halvtimen har jeg fått halsbrann +++ intens sult.... VIL.... BARE.... SOVE! :'(

Gud disse hormonene! Stakkars mann, han har fått en illsint kone - spesielt hvis jeg er sulten. Noe jeg er hele tiden..

Æsj.... Svakere tester i dag! Dustetester... Nå er de brukt opp uansett, var egentlig like greit!

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    937,5 KB · Visninger: 26
Æsj.... Svakere tester i dag! Dustetester... Nå er de brukt opp uansett, var egentlig like greit!

Har lært meg de siste dagene at billigstrimmler er teit! Mine ble nesten ikke sterkere... Heldig vis ble alle andre tester sterkere og jeg klarte å roe ned ;)

Har lært meg de siste dagene at billigstrimmler er teit! Mine ble nesten ikke sterkere... Heldig vis ble alle andre tester sterkere og jeg klarte å roe ned ;)
Ja, har også lest at billigstrimler fra billige-tester ikke reagerer like godt på hcg økning som andre tester, så prøver å slappe litt av :p

Jeg er rett og slett bare sinna på alt!! Aner ikke hvorfor, gjør meg ganske irritert det også i grunn :p kanskje det er hormoner som gjør meg så sint! Noen andre som føler det sånn uten grunn?

Vi avtalte å holde graviteten skjult så lenge som mulig og det første mannen gjør er å ringe sin mor når jeg er 5 uker på vei for å fortelle henne...Så nå vet svigers hva som foregår. Nå er jeg altså klar til å høre hvordan vi skal gjøre ditt og hvordan vi skal gjøre datt under hele første trimester. Sukk

Back
Topp