Klør!!

R_28

Glad i forumet
Blir gal, klør over hele kroppen utenom magen.. Leggene og lårene er værst! :(

Andre som opplever det?

Så lenge det ikke klør inni hendene og under føttene, skal det visstnok ikke være farlig, bare veldig irriterende. Men om det gjør det bør man kontakte lege.

Prøv evt med en god fuktighetskrem, tørr hud klør ofte veldig...

Husker at jeg klødde på slutten sist.. Men synes det er tidlig å begynne å klø nå ! Prøver å smøre, men tar jo så lamg tid før en tykk krem tørker :p

Sliter mye med å klø i beina på kvelden natta. Da må jeg stå opp å massere fuktighetskrem på for at det skal gi seg!

Jeg klør på magen og puppene. Innbiller meg at det er fordi huden strekker seg. Er livredd for strekkmerker !

Klør på magen, lårene og leggene. Har kjøpt mandelolje. Det er veldig effektivt mot tørr og irritert hud.

Jeg har kjøpt bio-oil som jeg smører på mage, bryst, rumpe og lår (hvor jeg klør). D fungerer veldig fint for meg :) 115 kr på vita

Jeg har kjøpt bio-oil som jeg smører på mage, bryst, rumpe og lår (hvor jeg klør). D fungerer veldig fint for meg :) 115 kr på vita

Den bruker jeg også, har brukt den siden uke 12, (er nå i uke 26+3) morgen og kveld. Men har likvell fått noen strekkmerker under puppene :-( men synes den er god, tørr værtfall ikke å slutte å bruke den :-/ men på min vita koster den 120 :-0

Jeg mener å tror sterkt at Strekkmerker er genetisk. Kan smøre deg gal, å selv få masse strekkmerker. Jeg er tynn som en flis, å fikk ikke ett strekkmerke på hele kroppen sist svangerskap å smørte meg ikke i det hele tatt:) just saying

Jeg brukte denne forrige gang og fikk ingen strekkmerker:) så har kjøpt den nå også og smører to ganger om dagen:)

Har klødd meg til blods på begge leggene, men er nå flink med krem nå så d hjelper :mad:

Klødde mye på magen sist svangerskap, brukte vanlig lotion når det var som verst, fikk ingen strekkmerker. Genetisk det der altså :)

Back
Topp