Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klødde masse sist og jeg fikk ikke strekkmerker.. Krysser fingrene for at jeg ikke får d nåJeg klør på magen og puppene. Innbiller meg at det er fordi huden strekker seg. Er livredd for strekkmerker !
Jeg har kjøpt bio-oil som jeg smører på mage, bryst, rumpe og lår (hvor jeg klør). D fungerer veldig fint for meg115 kr på vita
Er vel en del forskning som støtter opp mot dette! Så er enigJeg mener å tror sterkt at Strekkmerker er genetisk. Kan smøre deg gal, å selv få masse strekkmerker. Jeg er tynn som en flis, å fikk ikke ett strekkmerke på hele kroppen sist svangerskap å smørte meg ikke i det hele tattjust saying
Jeg har kjøpt bio-oil som jeg smører på mage, bryst, rumpe og lår (hvor jeg klør). D fungerer veldig fint for meg115 kr på vita
Tørker den fort eller seint? Får løpe å kjøpeJeg har kjøpt bio-oil som jeg smører på mage, bryst, rumpe og lår (hvor jeg klør). D fungerer veldig fint for meg115 kr på vita