Klær!

Hurra!
Kom over en brukt gravid/ammepakke på finn i min størrelse med ull og bomullsoverdeler ❤️
 
Lånte masse gravidklær av en venninne sist. Klærne jeg selv kjøpte la jeg oppi samme kassa og la på loftet hennes med beskjed om å låne den igjen hvis jeg ble gravid igjen. Så jeg må/bør/vil jo vente til uke 12 før jeg ber om den, men hadde vært digg med noen av buksene oppi der:bag:
 
Lånte masse gravidklær av en venninne sist. Klærne jeg selv kjøpte la jeg oppi samme kassa og la på loftet hennes med beskjed om å låne den igjen hvis jeg ble gravid igjen. Så jeg må/bør/vil jo vente til uke 12 før jeg ber om den, men hadde vært digg med noen av buksene oppi der:bag:

Å måtte tiden gå fort! Hvor langt på vei er du nå?
 
Jeg sliter skikkelig med klær nå! Er plutselig for kaldt til å gå med kjoler og jeg klarer ikke å kneppe igjen noen av buksene mine. Veldig usikker på om jeg skal investere i gravid bukser, men føler liksom det er litt tidlig. Føler også det blir dumt å kjøpe bukser som er litt for store. Joggebukser funker, men fint å kunne kle seg litt pent i ny og ne.
 
Jeg sliter skikkelig med klær nå! Er plutselig for kaldt til å gå med kjoler og jeg klarer ikke å kneppe igjen noen av buksene mine. Veldig usikker på om jeg skal investere i gravid bukser, men føler liksom det er litt tidlig. Føler også det blir dumt å kjøpe bukser som er litt for store. Joggebukser funker, men fint å kunne kle seg litt pent i ny og ne.

Må jo ha gravidbukser etterhvert uansett, så kanskje like greit å kjøpe de nå? Jeg sliter også med buksene. Har bestilt noen gravidbukser. Kommer nok ikke til å bruke de på jobb før jeg har fortalt om graviditeten. Kjøpte en elastisk pen-bukse i går som jeg skal bruke på jobb. Ellers bruker jeg mye kjoler! Hjemme er det mye treningsbukse det går i.
 
Må jo ha gravidbukser etterhvert uansett, så kanskje like greit å kjøpe de nå? Jeg sliter også med buksene. Har bestilt noen gravidbukser. Kommer nok ikke til å bruke de på jobb før jeg har fortalt om graviditeten. Kjøpte en elastisk pen-bukse i går som jeg skal bruke på jobb. Ellers bruker jeg mye kjoler! Hjemme er det mye treningsbukse det går i.

Jeg tenker at størrelsen min kanskje kan endre seg etterhvert dersom jeg legger på meg mer på rumpe/lår. Og så vurderte jeg å bestille på nett, men de jeg fant hadde sånne tall størrelser istedenfor bokstaver så da ble jeg usikker på hvilken størrelse jeg har :hilarious:
 
Å måtte tiden gå fort! Hvor langt på vei er du nå?
Bare 6+3:hilarious: Har igjen noen kilo fra forrige graviditet og har jo bare gått i joggebukse i halvannet år nå med hjemmekontor og permisjon. Får holde ut på jobb med de mest passende klærne i noen uker til…
 
Jeg tenker at størrelsen min kanskje kan endre seg etterhvert dersom jeg legger på meg mer på rumpe/lår. Og så vurderte jeg å bestille på nett, men de jeg fant hadde sånne tall størrelser istedenfor bokstaver så da ble jeg usikker på hvilken størrelse jeg har :hilarious:

Kanskje du kan sjekke størrelsestabellen og ta mål? :)
 
Måtte kaste inn håndkle å kjøpe to graviditetsbukser. Kombinasjonen av sommerens vektoppgang, oppblåsthet og graviditet førte til at buksene ble stramme fort
 
Jeg sliter skikkelig med klær nå! Er plutselig for kaldt til å gå med kjoler og jeg klarer ikke å kneppe igjen noen av buksene mine. Veldig usikker på om jeg skal investere i gravid bukser, men føler liksom det er litt tidlig. Føler også det blir dumt å kjøpe bukser som er litt for store. Joggebukser funker, men fint å kunne kle seg litt pent i ny og ne.
Jeg lider av det samme problemet. Får ikke igjen knappen på noen av buksene mine. Men er så usikker på størrelse på bukse man skal kjøpe for man vil jo gjerne ha buksen en stund til magen virkelig kommer (nå er den bare oppblåst)
 
Jeg lider av det samme problemet. Får ikke igjen knappen på noen av buksene mine. Men er så usikker på størrelse på bukse man skal kjøpe for man vil jo gjerne ha buksen en stund til magen virkelig kommer (nå er den bare oppblåst)
Mest sannsynlig vil den størrelsen man evt kjøper nå passe litt etter fødsel også før magen (og evt kilo) forsvinner, så er ikke helt «bortkasta» å kjøpe vanlig bukse nå altså.
 
Jeg går mye i Swix skibuksa mi. Føler den er litt bedre å ha på seg ute blandet folk enn det vanlig joggebukse er. Å den har en veldig bra strikk i livet. Så blir nok til å bruke den til jeg plutselig graver frem gravidklærna fra tidligere svangerskap. Er idag 9+3
 
Synes det er så vanskelig å finne fine gravid klær! Er liksom bare HM som har, og det er mest basic. Drømmer litt om å lage egen nettbutikk som skal hete Morskap med kun preggowear
Zalando har masse gravidklær fra ulike merke, mye fint og ikke spesielt dyrere enn HM;)
 
Jeg sliter skikkelig med klær nå! Er plutselig for kaldt til å gå med kjoler og jeg klarer ikke å kneppe igjen noen av buksene mine. Veldig usikker på om jeg skal investere i gravid bukser, men føler liksom det er litt tidlig. Føler også det blir dumt å kjøpe bukser som er litt for store. Joggebukser funker, men fint å kunne kle seg litt pent i ny og ne.
Enig! Jeg har bestilt noen bukser som fortsatt ligger i esken i tilfelle d går galt:nailbiting: Nå har jeg heldigvis hjemmekontor en liten periode så kan fint ha joggebukse enn så lenge:happy:
 
Jeg tenker at størrelsen min kanskje kan endre seg etterhvert dersom jeg legger på meg mer på rumpe/lår. Og så vurderte jeg å bestille på nett, men de jeg fant hadde sånne tall størrelser istedenfor bokstaver så da ble jeg usikker på hvilken størrelse jeg har :hilarious:
Vet ikke hvilke nettside du så på, men på Zalando kan du velge hvilke type størrelser du vil de skal vise. Slet med d samme men så tilfeldigvis at jeg kunne velge:happy:
 
Nå har jeg også bestilt tre gravidbukser. Slet ut favorittbuksa i forrige svangerskap dessverre… Er så oppblåst nå at det er vanskelig å skjule magen. Husker fra svangerskap nr 2 at jeg hadde mage fra rundt uke 8, og nå i tredje svangerskap er det kanskje ikke så rart at jeg har fått mage allerede i uke syv. Fått tidlig og stor mage i de andre svangerskapene også, så her er det helt nødvendig å finne fram gravidklærne :p
 
Hvilke nettsider (og merker) er bra på gravidklær? Bør man kjøpe klær man også kan amme i? Jeg synes dette med klær er så vanskelig fordi jeg inne aner hvor mye jeg legger på meg og hvor stor jeg blir. Så er det kjipt å kjøpe noe nå og så passer det ikke om 2 mnd… :/
 
Hvilke nettsider (og merker) er bra på gravidklær? Bør man kjøpe klær man også kan amme i? Jeg synes dette med klær er så vanskelig fordi jeg inne aner hvor mye jeg legger på meg og hvor stor jeg blir. Så er det kjipt å kjøpe noe nå og så passer det ikke om 2 mnd… :/
Jeg handlet litt på Vero Moda og H&M i gårkveld. På nett. Ble en 3in1 vinterparkas på Vero Moda. Den kan brukes når man ikke er gravid, når man er gravid med et gravid innlegg, også har den et bæreinnlegg for den lille. På H&M ble det en gravidbukse, 2 kjoler og en 2pk med strømpebukser. Jeg er også spent på det med størrelse, men bestille i den størrelsen jeg bruker nå. Så får vi se om det passer :happy:
 
Back
Topp