Klær!

Jeg går også i gravidbukse allerede (6+2)
Noe av det verste jeg vet er bukser som klemmer seg inn i magen. Det kan gjør meg kvalm uten å være gravid.
Bestilte meg noen bukser på salg nettopp,to gravid-kosebukser og en gravid-«dongeri» bukse.
Så her kjører jeg komfort helt fra starten:joyful:
 
Buksene går det ennå ganske bra med her i gården faktisk.. men i dag kjøpte jeg meg en deeeiilig amme bh:D omg, for en lykke det var å få på! Har gått med bikinitoppen i over en uke nå (som også nesten er for liten) fordi ingen av bhene mine passer lenger. Til og med sportsbhene er for små og puppene er så tunge at det drar sånn ned i nakken min og gjør vondt. Så det var så sinnsykt himmelsk på prøverommet:D var nummeret før jeg bare rev av lappen for å betale, og beholdt bhen på likegodt:hilarious:
 
Sniker fremdeles fra februar.
Så enig med dere! Jeg har de siste ukene gått uten både bukse og undertøy for alt presser på magen. Bestilt masse mammaklær som kommer denne uken, gleder meg!
 
Jeg har null peiling på hva som er lurt å kjøpe av mamma-klær, noen som har noe tips? Også hvor det er kjekt å bestille fra? :happy:
 
Jeg har null peiling på hva som er lurt å kjøpe av mamma-klær, noen som har noe tips? Også hvor det er kjekt å bestille fra? :happy:
zalando har veldig mye. Ikke erfaring selv, men kjenner mange som er fornøyde. Kikket på mammaklærne der for noe dager siden. Veldig fint! Må nok ha et par bukser siden vi går gravide gjennom høst/vinter, men håper å slippe å måtte kjøpe mye. Kjøper nok noen ammesingletter til å ha under klærne jeg har fra før av som sikkert blir for korte med stor mage
 
Jeg har null peiling på hva som er lurt å kjøpe av mamma-klær, noen som har noe tips? Også hvor det er kjekt å bestille fra? :happy:
Jeg er veldig fornøyd med Boob fra forrige graviditet i hvert fall, spesielt klærne av lyocell, veeldig myke og behagelige! Og et pluss at det kan brukes til både graviditet og amming :cat:
 
Ser det er flere og flere vanlige butikker som begynner å få mammaklær nå. Jeg går tidligere bare kjøpt på h&m, men veldig lite utvalg der. Har stort sett bare kjøpt bukser og singletter/t skjorter eller langermede tynne gensere. Så har jeg brukt cardiganer utenpå.
Forrige gang var jeg høygravid på sommeren og kjøpte noen kjoler. Men nå blir det vintergraviditet som med første. Jeg kjøpte da en gravidkåpe som jeg brukte mye på slutten. Ikke lett å få lukket vanlige jakker.
 
Er bare 4+4, men merker allerede oppblåstheten komme sigende...! Bestilt en ekstra joggebukse (Boob once on never off easy pants) og graviditetstights i bambus fra Run & relax, og
så blir det nok å gå i boden og hente frem kassen med graviditetsklær når vi kommer hjem fra ferie om et par uker :D
 
Mange gode tips til klær! Men hvor har dere kjøpt amme bh? Jeg har veldig store pupper og treng noe som støtter bra for nakke og rygg, og disse hormonene gjør puppene enda større:hilarious:
 
Mange gode tips til klær! Men hvor har dere kjøpt amme bh? Jeg har veldig store pupper og treng noe som støtter bra for nakke og rygg, og disse hormonene gjør puppene enda større:hilarious:
Kjøpte på change de hadde store størrelser :happy:
 
Mange gode tips til klær! Men hvor har dere kjøpt amme bh? Jeg har veldig store pupper og treng noe som støtter bra for nakke og rygg, og disse hormonene gjør puppene enda større:hilarious:
Jeg har kjøpt fra Lindex. 199kr. Hos Change bruker jeg 70H... :p på Lindex har de kun S, M, L osv, prøvde en L, men den var for stor rundt, så gikk ned til M uten å prøve på. Den er uten spiler og stoffet er meget stretchy
 
Jeg har kjøpt fra Lindex. 199kr. Hos Change bruker jeg 70H... :p på Lindex har de kun S, M, L osv, prøvde en L, men den var for stor rundt, så gikk ned til M uten å prøve på. Den er uten spiler og stoffet er meget stretchy
Ohh okei takk for tips, det skal jeg absolutt sjekke ut:woot:
 
Om noen har planer om å bruke bæretøy en del kan jeg anbefale jakkene til Mamalila! Gode jakker og kan brukes som gravidjakke og bærejakke - til både bæring på rygg og mage (ved å bruke forskjellige inserts som festes med glidelås). Og uten innsett kan de også brukes som vanlig jakke etterpå :happy:
 
Om noen har planer om å bruke bæretøy en del kan jeg anbefale jakkene til Mamalila! Gode jakker og kan brukes som gravidjakke og bærejakke - til både bæring på rygg og mage (ved å bruke forskjellige inserts som festes med glidelås). Og uten innsett kan de også brukes som vanlig jakke etterpå :happy:
Den var lur:joyful:vi går jo høygravid og får barn på vintertid, så det med jakke og sko er en ting jeg har tenkt en del på, hva er lurt å kjøpe, men det skal jeg sjekke ut:pompus:
 
Om noen har planer om å bruke bæretøy en del kan jeg anbefale jakkene til Mamalila! Gode jakker og kan brukes som gravidjakke og bærejakke - til både bæring på rygg og mage (ved å bruke forskjellige inserts som festes med glidelås). Og uten innsett kan de også brukes som vanlig jakke etterpå :happy:


Så godt å høre! Har allerede begynt å sikle på ullkåpene til mamalila
 
Jeg gleder meg sånn til å få mage, så kommer nok i alle fall til å kjøpe nye bukser så snart det blir behov :hilarious:
 
Back
Topp