Klær!

Grugleder meg til å få større mage, mest fordi jeg jobber i naturbarnehage og det jeg har funnet av ulltøy og uteklær til gravide virker ikke lovende…
 
Grugleder meg til å få større mage, mest fordi jeg jobber i naturbarnehage og det jeg har funnet av ulltøy og uteklær til gravide virker ikke lovende…
Kan anbefale ulltube fra nøstebarn rundt magen, stort ullundertøy(selv brukte jeg mye forsvarets ullfrotte om du eller far har noen av de super strechy) og traktorpikene har dress og todelt uteklær for gravide :) Stormberg har og todelte uteklær.

I år som jeg er høygravid på vinter skal jeg strikke meg gravidinnlegg til en av strikkejakkene mine :)
 
Mammabuksene jeg har bestilte kom i posten idag :brave elsker dem! :hello2 Once-on-never-off :Heartred
De er så digge! Hadde med meg en once on never off easy pants på ferie som jeg kjøpte på finn uten å være gravid, bare fordi det er så godt å ha noe helt behagelig :D har omtrent bare gått med den :D
 
Kan anbefale ulltube fra nøstebarn rundt magen, stort ullundertøy(selv brukte jeg mye forsvarets ullfrotte om du eller far har noen av de super strechy) og traktorpikene har dress og todelt uteklær for gravide :) Stormberg har og todelte uteklær.

I år som jeg er høygravid på vinter skal jeg strikke meg gravidinnlegg til en av strikkejakkene mine :)

Beklager finner ikke graviddressen hos traktorpikene lenger ❤️
 
Peg legs by patterns for pirates er gratis sy mønster på bukse/tights ganske lik once on never off med graviditets add on. Gleder meg til å sy, bare venter til iallefall etter TUL ❤️

Her er en opp ned uten graviditets add on
Snapchat-1173270359.jpg
 
Peg legs by patterns for pirates er gratis sy mønster på bukse/tights ganske lik once on never off med graviditets add on. Gleder meg til å sy, bare venter til iallefall etter TUL ❤️
Her er en opp ned uten graviditets add on
Vis vedlegget 361972
Utrolig kul! :love7 Har hatt lyst til å ta opp syingen igjen selv, men aldri kommet så langt etter at jeg fikk barn. Har bare måttet innse at jeg må prioritere enten håndarbeid eller meditasjon+fysisk aktivitet, og da vinner sistnevnte siden jeg blir sprø uten :hilarious:
 
Fikk første gravid-tights(i 95%ull) i dag. Var som en helt ny verden å ha den på!

Hørtes kjempedeilig ut! Hvilket merke er det?

Jeg bestilte mine første gravidbukser i dag :love7 spent på å prøve! Har ingen erfaring med å bestille bukser på nettet, så ikke sikkert det blir fulltreffer på størrelse
 
Jepp. Jeg har generelt sett gått opp i vekt det siste året, så buksene er allerede noe stramme pga det, og de forrige gravidklærne kommer ikke til å passe av samme grunn. Så må nok kjøpe veldig snart. Er bare usikker på hvor. Min lokale HM har veldig lite utvalg
 
Er så fornøyd, fant en Boob-t-skjorte av modell Flatter Me, med lyocell, som er så syyykt behagelig, på Finn til en knallpris. Var kjempegod stand :D
 
Såå digg å ha funnet frem gravidbuksene. Tok på meg snekkerbuksa i dag så absolutt ingenting strammer noe sted :smiley-angelic003
Siste feriedagen og det er blitt kaldt her :stinkyfeet:

Ser litt pussig ut uten mage, men så digg ;) Og magen kommer med oppblåstheten utover dagen :)
 
Her har oppblåstheten som var så voldsom for to uker siden blitt helt borte. Men nå syns jeg mer att jeg begynner kjenne liten kul lengst ned ovenfor skambenet. Usikker på om det er for tidlig og hodet mitt er tullete eller om det er mulig å merke så tidlig. Er 8+2 med 3:e barnet.
Bestilte en del gravid og ammeklær på h&m i helgen og håper jeg snart kan ta de i bruk ;)
 
Blir så kvalm av noe stramt over magen, så snart komme gravidbuksene frem igjen!
 
Back
Topp