Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fint å høre det ikke bare er meg, folk rundt meg synes sikkert jeg er litt rar som har tatt dem frem når jeg ikke har mage endaJoggebukser eller gravidbukser her i gården![]()

Hehe, de får isåfall synes det. Det stramma sjølv om ein ikkje har mage. Eg er ekstremt oppblåst f. Eks. Gidder ikkje gå med inntilsittende bukserFint å høre det ikke bare er meg, folk rundt meg synes sikkert jeg er litt rar som har tatt dem frem når jeg ikke har mage enda

Du kan kjøpe den samme i starten, størrelsen er mest på beina og rumpaHer går det i vanlige klær, men siden jeg har en fleksibel kontorjobb som forsker (og ikke må være så representativ og stæsja) går det mye i treningstights
Foruten det går jeg i vanlige bukser med knappen åpen og stripper ned til undertøy og slåbrok når jeg kommer hjem
Jeg eier jo ikke gravidbukser så vet liksom ikke hvilken strl jeg vil komme til åt tregne etterhvert... er strl smal/36 i vanlig tøy. Kan jeg kjøpe den samme størrelsen i gravidbukser, elle burde jeg gå opp en størrelse?
Du kan kjøpe den samme i starten, størrelsen er mest på beina og rumpaer lurt å tenke at man kanskje må opp noen størrelser pga vann mot slutten, mine største er i 42.
Har overtatt etter ei i familien, hun er 36 til vanlig men ganske mye større før fødsel
Gikk opp ca 2kg de to første ukene. Så regner med at det må være væske!? Både røv, pupper og mage.Jeg går i de vanlige klærne mine, men kun de i størst størrelse. Alt strammer! Har lagt på meg fra 63-68 på disse ukene (7+3). Flere som også har lagt på seg mye? Skummelt! Vil helst bruke kjoler uten noe under. Hater stramming!