Klær?

Kjole og strømpebukse! Men det går jeg mye i til vanlig også :)

Ekkelt med jeans når jeg er så oppblåst..
 
Jeg har hatt problemer med klær hele uka. Allerhelst vil jeg gå naken, eller med en lett kjole uten noe mer. Er så varm og alt av klær presser på. Bare 5 uker på vei, men kan ikke ha bukser som strammer over magen.
 
Jeg går i de vanlige klærne mine, men kun de i størst størrelse. Alt strammer! Har lagt på meg fra 63-68 på disse ukene (7+3). Flere som også har lagt på seg mye? Skummelt! Vil helst bruke kjoler uten noe under. Hater stramming!

Ja! Jeg har også lagt på meg! Antall kilo varierer med salt- og væskeinntak. En dag da jeg veide meg hadde jeg gått opp 4kg, men det raste igjen over et par dager med mindre saltinntak.. så for min del er det nok mest vann. Men vi må nok bare innfinne oss med at enkelte går opp mer tidligere i sv, mens andre går opp mer jevnt, eller mest mot slutten !:)
 
Ja! Jeg har også lagt på meg! Antall kilo varierer med salt- og væskeinntak. En dag da jeg veide meg hadde jeg gått opp 4kg, men det raste igjen over et par dager med mindre saltinntak.. så for min del er det nok mest vann. Men vi må nok bare innfinne oss med at enkelte går opp mer tidligere i sv, mens andre går opp mer jevnt, eller mest mot slutten !:)


Ja, sist gikk jeg så mye ned i vekt på grunn av kvalme og oppkast, så jeg holdt på å bli innlagt, for legen mente barnet ikke fikk næring, men på ul viste det seg at alt gikk jo til babyen. Nå spiser jeg hele tiden. Gråter når det er fritt i matboksene mine på jobb, så nå har jeg putta massevis av mellombar i jobbsekken min. Bra jeg har en aktiv jobb.

Har gått opp 5kg siden 1.mars. Jeg er nå bare 6+5 i dag.
 
Har så og si ikke lagt på meg, men nye klær må jeg ha snarest er bare 8+4, men blir dårlig og irritert om noe klemmer på magen.
 
Back
Topp