Klær?

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Hva går dere kledd med for tiden?

Her har jeg tatt frem gravid-buksene i 36 og gravid-tights.. Jeg TAKLER IKKE at det strammer over magen, jeg får helt noia :hilarious:
Annet enn det går jeg med vanlige klær
 
Joggebukser eller gravidbukser her i gården :)
 
Joggebukser eller gravidbukser her i gården :)
Fint å høre det ikke bare er meg, folk rundt meg synes sikkert jeg er litt rar som har tatt dem frem når jeg ikke har mage enda
 
Går fortsatt med de vanlige buksene, men trives best i strømpebukse og skjørt, merker jeg. Får vurdere noen litt løsere bukser snart. Hjemme litt oftere joggebukse enn før.
 
Hopper i joggebuksa med en gang jeg kommer hjem i allefall, vanlige olabukser strammer, men tror det er mest fordi jeg er oppblåst. :wacky:
 
Bare truse her (og T-skjorte/genser) :hilarious: takler overhodet ikke at noe strammer over magen pga kvalmen :depressed:
 
Fint å høre det ikke bare er meg, folk rundt meg synes sikkert jeg er litt rar som har tatt dem frem når jeg ikke har mage enda
Hehe, de får isåfall synes det. Det stramma sjølv om ein ikkje har mage. Eg er ekstremt oppblåst f. Eks. Gidder ikkje gå med inntilsittende bukser :)
 
Har knappen i buksa åpen stort sett hele dagen, men går i vanlige bukser enda. Tenker at jeg skal klare å jukse det til en god stund:)
 
Siden jeg er sykemeldt er jeg jo stort sett hjemme bare, og da er det kosebukse det går i mesteparten av tiden.
 
Her går det i vanlige klær, men siden jeg har en fleksibel kontorjobb som forsker (og ikke må være så representativ og stæsja) går det mye i treningstights :hilarious:
Foruten det går jeg i vanlige bukser med knappen åpen og stripper ned til undertøy og slåbrok når jeg kommer hjem :D

Jeg eier jo ikke gravidbukser så vet liksom ikke hvilken strl jeg vil komme til åt tregne etterhvert... er strl smal/36 i vanlig tøy. Kan jeg kjøpe den samme størrelsen i gravidbukser, elle burde jeg gå opp en størrelse?
 
Her går det i vanlige klær, men siden jeg har en fleksibel kontorjobb som forsker (og ikke må være så representativ og stæsja) går det mye i treningstights :hilarious:
Foruten det går jeg i vanlige bukser med knappen åpen og stripper ned til undertøy og slåbrok når jeg kommer hjem :D

Jeg eier jo ikke gravidbukser så vet liksom ikke hvilken strl jeg vil komme til åt tregne etterhvert... er strl smal/36 i vanlig tøy. Kan jeg kjøpe den samme størrelsen i gravidbukser, elle burde jeg gå opp en størrelse?
Du kan kjøpe den samme i starten, størrelsen er mest på beina og rumpa :) er lurt å tenke at man kanskje må opp noen størrelser pga vann mot slutten, mine største er i 42.
Har overtatt etter ei i familien, hun er 36 til vanlig men ganske mye større før fødsel
 
Du kan kjøpe den samme i starten, størrelsen er mest på beina og rumpa :) er lurt å tenke at man kanskje må opp noen størrelser pga vann mot slutten, mine største er i 42.
Har overtatt etter ei i familien, hun er 36 til vanlig men ganske mye større før fødsel

Takk! Ja, tenker jo det, at det kan jo hende jeg blir bittelitt større ellers også, selv om det hadde vært deilig å bare vært «meg selv» hele svangerskapet
 
Joggebukser, men ble spurt rett ut om jeg var preggi i går så får nesten vurdere å kjøpe jeans med lavt liv:shifty: liker ikke at det strammer over magen her heller, men med butikk jobb så er kanskje ikke joggebukser like lurt..
 
Jeg går mye i kjole, så da blir det ikke et stort problem. Syns ellers gravidstrømpebukser er knall å ha ellers også, jeg er ofte veldig følsom for klær som strammer over magen.
 
Går i de vanlige klærne mine enda, men har knappen i buksen åpen :angelic: Har kjøpt meg noen litt større gensere som kamuflerer bedre :shy: Er så oppblåst, så det trengs.
 
Går fortsatt i vanlige klær, gleder meg til å ta frem gravidbuksene da:p Har en butikkjobb så føler at jeg må se litt «fresh» ut når jeg først går ut døra, misunner dere i joggebukse:D
 
Jeg går i de vanlige klærne mine, men kun de i størst størrelse. Alt strammer! Har lagt på meg fra 63-68 på disse ukene (7+3). Flere som også har lagt på seg mye? Skummelt! Vil helst bruke kjoler uten noe under. Hater stramming!
 
Jeg går i de vanlige klærne mine, men kun de i størst størrelse. Alt strammer! Har lagt på meg fra 63-68 på disse ukene (7+3). Flere som også har lagt på seg mye? Skummelt! Vil helst bruke kjoler uten noe under. Hater stramming!
Gikk opp ca 2kg de to første ukene. Så regner med at det må være væske!? Både røv, pupper og mage.
 
Back
Topp