Klær til dåpen/navnefest?

Grålillaish Blondepencilskjørt og lys rosagråbeigeish silkebluse... Ammevennlig :) og nude pumps.
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1432318995.705578.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1432318995.705578.jpg
    180,3 KB · Visninger: 28
  • ImageUploadedByBV Forum1432319015.071654.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1432319015.071654.jpg
    129,9 KB · Visninger: 29
Shopping i går. Fra Lmc . Strikk i sitter veldig behagelig på og ammevennlig :)image.jpg
 
Hadde en blå kjole fra minimum i dåpen klarer ikke legge med bilde
 
Last edited:
Her blir det bunad. Litt stress å amme i, men synes det blir mer stress å finne en ny kjole som er fin og ammevennlig. Hadde bunaden på 17.mai også, og det gikk veldig fint, selv om jeg måtte åpne ganske mye og dra opp skjorten.
 
Her blir det bunad. Litt stress å amme i, men synes det blir mer stress å finne en ny kjole som er fin og ammevennlig. Hadde bunaden på 17.mai også, og det gikk veldig fint, selv om jeg måtte åpne ganske mye og dra opp skjorten.

Brukte bunad i dåpen til storesøster. Ammingen gikk greit nok, men søljene måtte av, vesten åpnes og skjorta heises opp :p
 
Ammer ikke, så her blir det bunad.
Aner ikke om jeg skal bytte etter kirka og bilder, eller bare beholde bunaden :)
 
Hadde dåp i dag, og brukte som planlagt bunaden min. Satte meg på soverommet for å amme, like greit når det var så fullt av folk i stuen. Hadde med en flaske å gi i dåpssakristiet, (men minien var ikke særlig sulten da,) så slapp å amme "offentlig" i bunad hele dagen. Men deilig å ta av seg bunaden i kveld uansett :)
 
Kjøpte meg en riccovero drakt jeg kan bruke på jobb også etter perm. Blyantskjørt og bluse, usikker på om jeg tar på jakken også. Uansett, det må være enkelt å amme. :)
 
Back
Topp