Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner en som har den bunaden, synes den er veldig finJeg skal ha bunad. Fordelen med bunaden min er at det skal myyye til for at den ikke passer siden den ikke har liv. Ulempen er at man ser gravid ut i den uansett om man er det eller ikke..
Slik ser den ut (stjal et bilde fra nettsiden til en bunadsbutikk):
Vis vedlegget 118377
Jeg hadde ikke sjans til å passe inn i bunaden min, så her ble det en litt fin sommerkjole - samme som jeg brukte i dåpen til storebror(bunaden får henge til neste 17.mai
)
Takk, jeg liker den veldig godtKjenner en som har den bunaden, synes den er veldig finjeg synes ikke hun så gravid ut, selvom hun er litt kraftig
veldig søt bunad
![]()
Takk, jeg liker den veldig godtSybes den har fine farger, og så er det så utrolig praktisk med en bunad som ikke må syes inn/ut ettersom en går opp eller ned i vekt!
Jeg bestilte bunaden min i høst og hadde prøving for å sjekke alle målene idag, den måtte legges ut... Så bare flaks den ikke var ferdigsydd, ellers måtte jeg ha lagt den ut/funnet noe annet å brukeJeg ble litt deppa av svarene deres for jeg vil jo så gjerne passe i min..
Men fint for dere selvfølgelig!![]()
Jeg bestilte bunaden min i høst og hadde prøving for å sjekke alle målene idag, den måtte legges ut... Så bare flaks den ikke var ferdigsydd, ellers måtte jeg ha lagt den ut/funnet noe annet å bruke![]()