Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du, ofte når jeg irriterer meg i trafikken er det faktisk ei dame bak rattet. Beklager å måtte si det!![]()
Spørsmålet er vel hvorfor de irriterer deg?Vet du, ofte når jeg irriterer meg i trafikken er det faktisk ei dame bak rattet. Beklager å måtte si det!![]()
Nei, fordi de skaper farlige situasjoner. Ligger for nærme bak meg. Bytter felt uten å sjekke blindsonen. Tar sjanser i rundkjøringer/kryss. Blinker ikke.Spørsmålet er vel hvorfor de irriterer deg?fordi de kjører sakte?
Så lenge jeg har kjørt så har iallfall flesteparten av idiotene i trafikken vært menn... Ja det er kjedelig med de kjerringene som ligger i 70 i 90-sona. Men de kan man som regel kjøre forbi. Verre med de som kjører sikksakk gjennom trafikken i høy hastighet fordi hele verden skal tilpasse seg dem fordi de tydeligvis er så forbanna viktige. Det er i de aller fleste tilfeller menn...
Signerer denne.Vet du, ofte når jeg irriterer meg i trafikken er det faktisk ei dame bak rattet. Beklager å måtte si det!![]()
Vel, eg blir lika irritert på mannfolk som kvinnfolk! Folk driter ein lang ein i blinklys, veit ikkje korleis dei skal kjøra i rundkjøringar, alltid bremsar når det kjem trafikk i mot eller ein sving, generelt ikkje tørr å kjøra i fartsgrensa sjølv om ALLE forhold tilseier at du kan kjøra mykje raskare...
Og ikkje minst parkering - er det s vanskeleg å parkere mellom to kvite striper? Helst i midten slik at du ikkje sperrar for andre å komme inn i sine bilar?
Vel, eg blir lika irritert på mannfolk som kvinnfolk! Folk driter ein lang ein i blinklys, veit ikkje korleis dei skal kjøra i rundkjøringar, alltid bremsar når det kjem trafikk i mot eller ein sving, generelt ikkje tørr å kjøra i fartsgrensa sjølv om ALLE forhold tilseier at du kan kjøra mykje raskare...
Og ikkje minst parkering - er det s vanskeleg å parkere mellom to kvite striper? Helst i midten slik at du ikkje sperrar for andre å komme inn i sine bilar?
Jeg må ærlig innrømme at ofte irriterer meg over disse "kjerringene" i trafikken, jeg også. Som blir nevnt over her, så mener jeg ikke damer generelt da, men pinglete damer som kjører i 20km/t under fartsgrensen når det er litt snø på veien. De som lunker avgårde og som skaper farlige situasjoner ved å tirre på seg en gråstein pga saktegående trafikk. Om man ikke tør å holde fartsgrensene på veien - PARKER bilen hjemme!!! (Fartsgrensen - avhengig av vær og føre, uten tvil!!!)
Jeg lå i 15 km/t ned fra fjellet i vinter, etter ei kjerring () som ikke turte å kjøre fortere.. Da kan du heller la vær å kjøre bil!! Usikre og utrygge sjåfører vil jeg ikke møte i trafikken, de er ikke bedre enn bedrevitende og uvørne menn!
Bedre å kjøre forsiktig enn å kjøre som en idiot er min mening da ;-) å tilpasse farten etter forholdene ser jeg ikke noe problem medmen man kan gjerne slippe andre bilister forbi da
![]()
Bedre å kjøre forsiktig enn å kjøre som en idiot er min mening da ;-) å tilpasse farten etter forholdene ser jeg ikke noe problem medmen man kan gjerne slippe andre bilister forbi da
![]()
![]()
.Kjerringer bak rattet er ikke for meg det samme som kvinner bak rattet. Kjerringer er sånne pysete pinglete kvinnfolksom ikke er sikre på seg selv, som ikke tør å kjøre andre steder enn der de er kjent osv
Men hvem sin feil er det ifht idiotene som tar farlige forbikjøringer?Det som irriterer meg mest er de som kjører 20 under fartsgrensen, med en gang det er en strekning som man kan kjøre forbi, ja da gasser de opp som faen. Disse er livsfarlige! Folk blir drittlei og gjør farlige forbikjøringer.
Men hvem sin feil er det ifht idiotene som tar farlige forbikjøringer?