Kjent liv enda?

Jeg kjenner noe av og til, men ikke daglig.. har kanskje ikke satt meg tid til å kjenne etter heller da frøkna har vært en del syk.. :hilarious::oops: aner ikke hvor morkaka ligger i og med på de to første ultralydene fikk jeg beskjed om fremre vegg og siste ultralyden fikk jeg beskjed om at den var på bakre vegg o_O jaja.. den henger nå der en eller annen plass :hilarious: er 16+0 i dag! :smiley-bounce012
 
18+2 idag, har kjent liv daglig ca siste uken nå morkake foran så jeg er veldig heldig og glad for å kjenne noe ☺️
 
Nå er jeg 20+0 idag og er overbevist om at det må være barnet jeg kjenner :hilarious: kjennes ut som om noe åler seg på innsiden ved navlen etterfulgt av et par raske dult :p Innbiller meg også at jeg kjente det på utsiden:rolleyes:
 
Er 16+1, kjenner ingen verdens ting. Har morkaken liggende på fremre vegg, så regner med det fortsatt tar litt tid før jeg merker noe.
 
Woop 17+6 og hvis ikke det er baby jeg kjenner, så er det noe galt med meg :hilarious: Har siste uka tenkt litt over små dult litt ovenfor trusekanten, men følt at det kanskje bare er jeg som så sårt ønsker det. Nå istad kjente jeg først to små dunk kort tid i mellom, også la jeg hånden ned til ca samme sted, og da skjedde det igjen. Kjente det også i hånda :)
For all del så kan jeg være veldig innbilsk :hilarious:
 
Woop 17+6 og hvis ikke det er baby jeg kjenner, så er det noe galt med meg :hilarious: Har siste uka tenkt litt over små dult litt ovenfor trusekanten, men følt at det kanskje bare er jeg som så sårt ønsker det. Nå istad kjente jeg først to små dunk kort tid i mellom, også la jeg hånden ned til ca samme sted, og da skjedde det igjen. Kjente det også i hånda :)
For all del så kan jeg være veldig innbilsk :hilarious:

Jeg har kjent det samme! Drakk julebrus og kjente plutselig et dult rett over trusekanten, og så tok jeg hånda ned og kjente det samme en gang til, og INNI hånda. Men jeg blir også usikker på om det faktisk var babyen eller om det var noe annet, luft, innbilling osv:hilarious: Er førstegangs og 18+3. Tenkte på om siden julebrusen inneholder så mye sukker at den lille begynnte å sprelle pga det :confused004
 
Jeg har kjent det samme! Drakk julebrus og kjente plutselig et dult rett over trusekanten, og så tok jeg hånda ned og kjente det samme en gang til, og INNI hånda. Men jeg blir også usikker på om det faktisk var babyen eller om det var noe annet, luft, innbilling osv:hilarious: Er førstegangs og 18+3. Tenkte på om siden julebrusen inneholder så mye sukker at den lille begynnte å sprelle pga det :confused004
Altså tenker at det kan ikke være så mye annet enn det heller?? :p Har kjent det flere ganger i ettertid, og sist for en liten stund siden. Idag har jeg følt sånn to ganger at noe åler seg inni der også :D Så tror ikke jeg er i tvil lengre egentlig.
De anbefaler vel å drikke sterk og kald saft hvis det er lite liv i baby lengre ut i svangerskapet, så at du fikk bevegelse av julebrus vil jeg tro er fullt mulig :hilarious: Spennende er det nå uansett!!
 
17+1 og har kjent liv i mange uker. Det kan gå dager i mellom av og til, og sparkene er enda veldig svake. Er tredjegangs.
Vi er like langt, og er helt likt her:)
 
3 gangs her og 18+6 med morkaka foran som jeg hadde med de to andre også og kjenner daglig bevegelse, men svake :happy: som noen små dytt innimellom :happy: Beste følelsen når du endelig kjenner liv inni magehuset :happy093:love017
 
Jeg tror jeg har kjent det siden uke 16/17 (er 18+4 nå), men jeg får det vel bekreftet når det ikke lenger er noen tvil. Litt rart hvis det er luft jeg kjenner på samme sted hver dag? Det føles ikke som bobler og sommerfugler for meg. Heller som en liten inntrenger som prøver å smyge seg rundt et hjørne for så å snuble i noe :D
 
Jeg er 20+3 nå og har kjent liv fra tvillingene lenge nå, og daglig fra jeg var rundt 17 uker. Er tredje svangerskap, så forstod det var nok starten da jeg kjente de ørsmå tidlige bevegelsene rundt uke 15/16, men da kunne det gå flere dager mellom. De siste par ukene er det mange ganger for dagen, og mens det tidligere kun var nederst under navlen jeg kjente spark ol så er det den siste uken nå både høyt oppe på magen, midt på, til høyre og til venstre. Veldig gøy å kjenne! :joyful: Kvelden før vi skulle på ultralyd (da jeg var 19+0) fikk samboer endelig kjenne også! Da hadde jeg selv kjent og sett bevegelser utenpå magen i noen få dager.
 
Jøss, blir overrasket over hvor mange som kjenner liv! Jeg er 20+4 og har enda ikke kjent noe. Kan godt være det av og til kan være noe, men det kan like gjerne være luft. Jeg har morkaken på fremsiden og er ikke særlig bekymret- han har hoppet som en galning på ultralyden, så alt er bra. Nyter fred og ro så lenge jeg kan
 
Siste uken har bevegelsene endelig blitt kraftige nok til at jeg kjenner de gjennom dagen også:woot: Ikke bare når jeg ligger stille. 20+0 i dag:Heartred
 
20+5 kjent liv en stund nå, men siste dagene er det plutselig stille igjen, håper bare baby har flyttet litt på seg
 
20+5 kjent liv en stund nå, men siste dagene er det plutselig stille igjen, håper bare baby har flyttet litt på seg
Har opplevd det samme! Plutselig en dag var det helt stille og mindre bevegelse enn tidligere, og det varte faktisk noen dager. Ble jo litt stressa av det, men plutselig var det fullt med liv og røre igjen :happy: Nå er det masse bevegelse, 21+5 i dag. Samboer har fortsatt ikke fått kjent, for hver gang han skal legge hånden på magen så blir det stille :hilarious: Tror han er litt sjenert han lille inni der :hilarious:
 
Har opplevd det samme! Plutselig en dag var det helt stille og mindre bevegelse enn tidligere, og det varte faktisk noen dager. Ble jo litt stressa av det, men plutselig var det fullt med liv og røre igjen :happy: Nå er det masse bevegelse, 21+5 i dag. Samboer har fortsatt ikke fått kjent, for hver gang han skal legge hånden på magen så blir det stille :hilarious: Tror han er litt sjenert han lille inni der :hilarious:
Fint å høre du har opplevd det samme :) kjenner du utenpå selv? Typisk det at baby roer ned når far vil hilse på
 
Back
Topp