Kjent liv enda?

Har kjent liitt av og til, men mye mindre enn første gangen.. og senere enn med første også! Men jeg mener de sa morkaken lå foran nå, så det er vel kanskje litt av grunnen til at det er så lite liv enda :sorry:
 
Har kjent siden uke 15-16 omtrent, men var usikker i starten. Nå er jeg 18 fullgåtte uker, og kjenner daglig tydelige spark og generelt mye bevegelse. Dette er mitt andre barn, og morkaka sitter bak denne gangen.
Første gang, med morkaken foran, kjente jeg liv (men var usikker) fra uke 17 og var sikker i uke 19.
 
Litt, men mye mindre enn på samme stadie forrige gang. Morkaken foran denne gangen :rolleyes: 18+5.
 
Jeg kjenner det daglig nå, 19+3. Men kjente seinere og mindre enn med førstemann, har morkaka foran nå og bak sist, så tipper det er årsaken.
 
Tror jeg kjente liv først i uke 17, men var usikker. Nå kjenner jeg det mye oftere og det er mye sterkere enn forrige uke og tenker at det ikke er tvil lengre :happy: nå kan mannen kjenne det utenpå magen. Er 18+6 i dag, førstegangs.
 
Er 19+0 førstegangs og kjenner dessverre ingenting (som jeg forstår i alle fall) foreløpig. Vi gleder oss sånn til både jeg og pappas etterhvert kan kjenne noe
 
3 gangs, har morkaken fremme denne gangen. Kjenner litt spark når han/hun treffer rett, men mye mye mindre en de 2 første svangerskapene.
 
15+5, og kjenner noe av og til, men ikke daglig. Har morkaken fremme denne gangen også, så tar vel litt tid før jeg kjenner daglig liv :) men gleder meg!
 
19+6 idag førstegangs og trooor jeg de siste kveldene har kjent som «dunk» når jeg ligger på sofaen :p Ikke kjent utenpå og ikke 100 % sikker på at det ikke et innbilning :hilarious:
 
17+1 og har kjent liv i mange uker. Det kan gå dager i mellom av og til, og sparkene er enda veldig svake. Er tredjegangs.
 
Jeg tror jeg har kjent det en stund, men vært veldig usikker. Er 20+1 i dag og mener bestemt at jeg har kjent en del bevegelse i dag :D Føles ut som bitte små dult/spark og åling :Heartred jeg er førstegangs og har egentlig ikke peiling på hva jeg skal kjenne etter :hilarious:
 
Jeg tror jeg har kjent det en stund, men vært veldig usikker. Er 20+1 i dag og mener bestemt at jeg har kjent en del bevegelse i dag :D Føles ut som bitte små dult/spark og åling :Heartred jeg er førstegangs og har egentlig ikke peiling på hva jeg skal kjenne etter :hilarious:
Det du beskriver kjenner jeg godt igjen i mine tre svangerskap, så da er det nok noen som vil fortelle deg at «her er jeg<3»
 
Er 18+1 i dag og har kjent liv siden jeg var 16 uker på vei. Synes det er helt fantastisk å kjenne liv Har morkaken fremme, men synes allikevel at jeg kjenner godt med liv, både spark og bevegelser. er 2. gangs
 
19+6 og kjent liv noen uker allerede ❤️ Har også kjent spark utenpå magen flere gang, og både pappaen og storesøster har kjent spark :happy: Nå kjenner jeg daglig liv, og noen ganger er sparkene så sterke at jeg skvetter til :hilarious:
 
Det du beskriver kjenner jeg godt igjen i mine tre svangerskap, så da er det nok noen som vil fortelle deg at «her er jeg<3»
Ååå! Det er jo så koselig <3 Godt å få bekreftelse :)
Det er jo så rart å kjenne på at det er noen som beveger seg og lever inni magen! Ganske uvirkelig igrunn o_O:D:Heartred
 
Veldig usikker på om jeg har kjent noe :) Har tenkt de siste dagene at det må være bevegelse fra mini, men det kan likså greit bare være meg som ønsker det så sårt :hilarious: er 17+4, så er vel fortsatt tidlig!
 
Har også morkaken liggende fremme, så her kjenner jeg ikke noe særlig. Men tror kanskje jeg har begynt å kjenne noen spark den siste tida:)
 
Back
Topp