Kjennes ut som knivstikking i ene siden av underlivet

Hei og tusen takk for alle lykkeønskningee :Heartred
Vi ble innlagt igjen igår på morgenen da det da var kommet 4cm åpning. Fra klokken 20:00 igår kveld tok riene seg opp noe helt sinnsykt og etter åtte doser med morfin og deretter epiduralen på fullt uten noen som helst virkning måtte de ta vannet rett over 7 idag tidlig. 07:25 kom vår kjære lille prinsesse, helt stille. Hun er så perfekt, bare altfor altfor liten for denne verden :Heartred

Vi er altså nå mamma og pappa til en liten engel!
 
:Heartbigred Kjære dere. Vil bare sende varme tanker og klemmer i det som må være en vanskelig tid. Jeg kan ikke en gang forestille meg hvordan det må være for dere, bare at det må være helt ufattelig.
 
Åå så vondt :( :Heartred Håper dere har gode folk rundt dere nå, tenker på dere :Heartred
 
Uendelig stor klem! :Heartred:Heartred
Ta mange bilder, saml minner, kyss, klem og hold så mye som dere kan. Det er mine beste tips :crybaby2
Dette er så utrolig fælt! Men... Gratulerer som mamma og pappa til ei lita prinsesse.
Bare så fælt at det skjedde på denne måten og at jenta ikke er med dere :Heartpink
 
Så utrulig trist :crybaby2Var jo ikke slik det skulle gå :Heartred kan ikke forestille meg hvordan det må være å gå gjennom noe slikt. Håper dere har god trøst i hverandre, og de rundt dere.
Og når tiden er inne at dere får barnet dere ønsker dere:Heartred
Masse tanker herfra :Heartred
 
Å så ufattelig trist
Ord blir fattig men dere får prøve å hjelpe hverandre gjennom sorgen.❤️
Og som nevnt over samle masse minner med prinsessa ❤️
 
Jeg er så trist at dere måtte oppleve å miste det umistelige Det er sårt å være mamma og pappa til en liten som man ikke får ta med seg hjem. Jeg pleier å være forsiktig med råd, men siden jeg også mistet rundt den tiden vil jeg likevel si noen ord av de tanker vi har gjort oss; Bruk tid sammen med jenta deres, hold henne, ta bilder og bare sug til dere hvert ansiktstrekk. Ta et valg som passer dere ifht om hun skal ha vanlig begravelse, skal ligge på navnet minnelund eller hva enn dere vil - husk at uansett hva dere ønsker så ikke noen gang føl på at man ikke kan gjøre det fordi hun kom så tidlig (dette var tanker jeg slet litt med). Dette er jenta deres og dere må gjøre det slik som dere ønsker.

Jeg sender deg, pappaen og den lille jenta deres mange tanker i dag. Varm klem!
 
Åherremin, så utrolig sterkt og trist å lese. Sender dere uendelig mange gode klemmer og tanker :Heartpink Du er utrolig sterk som deler dette med oss, det må jeg bare si. Håper dere får god støtte på sykehuset og bruker den tiden dere trenger med lille engelen :Heartpink
 
Så ufattelig trist at det måtte ende slik:(. Men som alle andre sier, ta vare på hverandre i denne stunden, ta bilder, hold henne, og bruk den tiden de trenger. Alle varme tanker til deg og familien din:Heartred.
 
Mange gode tanker til dere:Heartred måtte felle nien tårer ufattelig trist:Heartred
 
Ord blir fattige i en slik situasjon. Ta vare på hverandre:Heartred
 
Gråter for dere. Ufattelig trist.
 
Hei og tusen takk for alle lykkeønskningee :Heartred
Vi ble innlagt igjen igår på morgenen da det da var kommet 4cm åpning. Fra klokken 20:00 igår kveld tok riene seg opp noe helt sinnsykt og etter åtte doser med morfin og deretter epiduralen på fullt uten noen som helst virkning måtte de ta vannet rett over 7 idag tidlig. 07:25 kom vår kjære lille prinsesse, helt stille. Hun er så perfekt, bare altfor altfor liten for denne verden :Heartred

Vi er altså nå mamma og pappa til en liten engel!
Åh nei, så trist å lese:(:( Beklager sorgen, dette må være helt forjævlig:( Huff, har ikke ord. Ønsker deg en rask recovery, og håper at dere får deres lille friske baby så snart det er mulig.
 
Såå enormt trist at ord blir fattige.. sender en klem og takk for at du deler. Det må være forferdelig trist.:Heartred
 
Gratulerer så mye med ei bittelita jente. Så utrolig leit at dere ikke fikk beholde henne.

Vær med henne så mye dere kan, ta bilder og få hjelp til å ta gipsavtrykk av hender og føtter.
Ta vare på hverandre
 
Back
Topp