Kjennes ut som knivstikking i ene siden av underlivet

Godt du ringte føden, man bør heller ringe en gang for mye enn for lite. Håper det ordner seg for dere og at dette blir en solskinnshistorie :Heartred
 
Da hen vi vært til kontroll.. åpningen var gått fra 13mm til 18mm. Fikk reise hjem da jeg heller vil vente på at vannet går her enn på sykehuset. Nå må det et mirakel til om dette skal kunne gå bra.. :( om 1 uke og 6 dager kan de sitte meg på noe for å forsinke det litt, men de trodde dessverre ikke at det ville være tid nok til det!
tusen takk for alle fine meldinger!
 
Ånei så trist, dette var ingen gode nyheter :( Jeg tenker på deg og mannen din! Håper så inderlig at dette likevel vil gå bra, skal krysse alt jeg har for deg :Heartred
 
Nei, fy f*** :(
Jeg har ikke ord og begynner å gråte her jeg sitter. Noe så helt forferdelig og hjerteskjærende urettferdig :sad010
Jeg prøver å håpe litt for deg selv om jeg ser jo at det ser mørkt ut :(
Herregud, jeg blir så lamslått av at folk må gå igjennom slikt.
Det aller verste som kan skje med en hver gravid :(
stor klem kjære deg
 
Ord blir så fattige :( Jeg kjenner jeg har bare lyst å gråte på dine vegne og gi deg to av mine uker :( For en situasjon, jeg kan ikke en gang forestille meg hvordan dette må oppleves for dere. Håper fortsatt på ett mirakel for dere!
 
Så godt at dere har hverandre! :Heartred Sender deg mange klemmer!
 
Nei fy søren så urettferdig, jeg har ikke helt ord:Heartred. Vet de hvorfor dette plutselig kan ha skjedd? Kan de ikke legge deg inn med strengt sengeleie som de gjør med hun Amalje fra termin gruppen? Kanskje det drøyer det litt?!

Makan så uflaks, 2 stykker som opplever nesten det samme i en relativt liten termingruppe:(.
 
Håper sånn at babyen blir i magen lenge enda! Må være grusomt for dere å få denne beskjeden. Sender dere mange gode tanker!
 
Sender gode tanker til dere :Heartred
 
Å nei, så utrolig hjerteskjærende å lese. For en grusom situasjon :( Sender dere mange varme tanker! Og håper på et mirakel :Heartred
 
Så leit:sorry: håper det blir et mirakel og baby holder seg inne noen uker til:Heartred
 
Hei, jeg leste dette nå og jeg må tørke tårene for deg, for dette vet jeg er helt jævlig. Men hos meg når jeg mistet i desember var det ikke noen infeksjon, men at livmorhalsen min gir etter. Men de sa også at sjansen for at det kan gå er større dersom årsaken er infeksjon og de starter med intens antibiotika behandling. Jeg ble da innlagt med bulende vannblære og 2 cm åpning uten noen symptomer. Om du trenger noen å snakke med så send meg gjerne en melding! Jeg krysser så inderlig fingrene for dere alle❤️
 
Hvordan går det med deg?
 
:Heartbigred tenker på dere og sender mange klemmer
 
Tenker på dere, masse! Og sender deg masse klemmer herfra!
 
Back
Topp