Kjenner liv!

Har kjent noen uker. Er snart 17 uker☺️ og tredjegangsfødene, men 20.gangen som gravid
 
Er straks 14 uker, og har de siste dagene begynt å kjenne liv! Bittesmå dult, men på et sted der det ikke er mulig at det skyldes luft ❤️ Er min tredje og har kjent det tidlig, rundt denne tiden, med alle. Flere som kjenner noe allerede?
Så heldig❤️ jeg sniker fra juni. 10+3. Som jeg gleder meg til å kjenne liv❤️❤️
 
Kjenner ikke liv. Er 17 uker i morgen.. har kjennt litt tidligere, som små dullt.. hadde håpt å kjent mer da dette er tredje.. I dag var jeg livredd for at det faktisk ikke er liv lenger.. fant frem doppler, å der fant jeg jammen hjertelyden:Heartbigred
 
Kjenner ikke liv. Er 17 uker i morgen.. har kjennt litt tidligere, som små dullt.. hadde håpt å kjent mer da dette er tredje.. I dag var jeg livredd for at det faktisk ikke er liv lenger.. fant frem doppler, å der fant jeg jammen hjertelyden:Heartbigred
Samme her, også tredje , kjenner enda ikke liv. Kjent tidligere med de andre, men får håpe det kommer snart. Føler også jeg har kjent noen dult, men usikker på om det er baby eller annet enda. Fikk også høre hjertelyden i går, betryggende!
 
Okeiii tror jeg har kjent liv de to siste ukene.. minner om en slags leamus-følelse, og litt sånn rompetroll-hale-sprell-kiling rett under navlen. :dance018 Merker det spesielt godt hvis jeg ligger på magen. Første gangen da, så jeg vet egentlig ikke, men gøy likevel! :D
 
Enten så var det lillemann i magen som poket meg eller så var de lemus :hilarious: Syns det er tidlig for min del å se den utenpå siden jeg bare er 16+ og det tok lengre tid sist, men aner ikke hvordan morkaken ligger denne gangen.
 
17+4, tror det var liv for to dager siden! Har kjent det samme i går og idag. Kjenner jo egne hjerteslag når jeg legger hånda over, og har hatt litt ekstra luft i magen siste dagene....MEN...denne bobla er nede ved symfysen! :smiley-bounce012 Gøy!
 
Jeg har kjent liv en stund :Heartred Veldig mye de siste dagene. Er 16 uker (mulig 17 fra TUL), og gravid med nr.3. Men opplever at når det er mye aktivitet så blir jeg uvel og småkvalm. Tenkte det kunne være at den lille kom borti magesekk eller tarmer eller noe, men den er for liten til det enda.
Flere som har opplevd dette? Er jo så kos å endelig å ha bevis på at det er en aktiv krabat der inne, men dette ødelegger litt
 
Jeg tror jeg kjente en liten boble etter jeg nesten styrtet et glass vann 1. Desember og så igjen 2. Desember... Men har ikke kjent noe siden da. Har heller ikke noe forventning om at jeg skal kjenne så tidlig, men det var veldig stas :love017
Jeg var 16 uker 2. Desember.
 
Nå har jeg fått bekreftet fra jordmor at det er det lille rompetrollet i magen jeg kjenner:Heartpink så nå er jeg bare SÅ gira på at samboer også skal få kjenne! Det er en så gøy og spennende følelse, og jeg ønsker å dele den med han. :love017 Men hver gang jeg ber han legge hånda på magen der kjente et lite dult (noe jeg insisterer på), så blir det rolig. Han sier alltid «kjenner ingenting jeg. Det er nok for tidlig. Sikker på at det er babyen du kjenner??» og jeg blir bare så SYKT irritert. og sur. :arghh: har og funnet ut på OUL at jeg har morkaka foran, så det kommer nok til å ta ENDA lengre tid å kjenne noe fra utsiden enn det jeg tenkte… æsj, mer venting…:dead:
 
Jeg gleder meg sånn til å kjenne baby! Jeg er i uke 18, og jordmor på privat UL sa at jeg kommer til å kjenne det om 1-2 uker:smiley-angelic001
 
Jeg har de siste ukene kjent ett slagt ubehag/rar følelse veldig lavt i magen hver gang ca 5-10 min etter jeg har spist. Det varer noen minutter før det forsvinner igjen. Er dette baby som beveger seg eller noe annet? Jeg er i uke 20 nå og har kjent ett par skikkelige spark forrige uke, men ikke noe særlig mer enn det :smiley-angelic001
 
Nå har jeg fått bekreftet fra jordmor at det er det lille rompetrollet i magen jeg kjenner:Heartpink så nå er jeg bare SÅ gira på at samboer også skal få kjenne! Det er en så gøy og spennende følelse, og jeg ønsker å dele den med han. :love017 Men hver gang jeg ber han legge hånda på magen der kjente et lite dult (noe jeg insisterer på), så blir det rolig. Han sier alltid «kjenner ingenting jeg. Det er nok for tidlig. Sikker på at det er babyen du kjenner??» og jeg blir bare så SYKT irritert. og sur. :arghh: har og funnet ut på OUL at jeg har morkaka foran, så det kommer nok til å ta ENDA lengre tid å kjenne noe fra utsiden enn det jeg tenkte… æsj, mer venting…:dead:
Har det på samme måte :laughing002
Min mann er veldig spent på å kjenne spark, men siden det er så tidlig rekker han det ikke de gangene jeg roper ut at han må kjenne. Kommer gjerne bare et lite dult eller to. Veldig frustrerende, både for meg og han!
Men, trøster meg med at det blir nok av liv å kjenne på etterhvert :dummy:
 
Jeg har de siste ukene kjent ett slagt ubehag/rar følelse veldig lavt i magen hver gang ca 5-10 min etter jeg har spist. Det varer noen minutter før det forsvinner igjen. Er dette baby som beveger seg eller noe annet? Jeg er i uke 20 nå og har kjent ett par skikkelige spark forrige uke, men ikke noe særlig mer enn det :smiley-angelic001
Jeg har også denne ubehagelige følelsen, og synes det egentlig er vemmelig. Men ja, hos meg er det baby som leer på seg. De blir jo ofte aktive etter inntak av mat :) Sparker antagelig nedover eller innover, som gir den ekle følelsen. Hjelper forhåpentligvis når livmor vokser og baby flyttes oppover:)
 
Kjente første ordentlige tegn til liv når jeg var 18+5, dulting og skubbing her og der. Idag er jeg 19+3 og kjenner små dult gjennom dagen, spesielt når jeg legger meg på ryggen. En helt rar og unik følelse! Blir nesten litt redd, hehe :)
 
Åh.. har kjent liv i et par uker sånn i ny og ne. Nå har det gått tre dager uten at jeg kan si med sikkerhet at jeg har kjent noe. Burde jeg være bekymra? Eller er det normalt fortsatt at det kan gå flere dager mellom hver gang? (19+6)
 
Jeg er 20+2 og kjenner egentlig veldig lite, føler jeg har kjent et par ganger, men ikke heelt sikker.. Er vel på tide å kjenne det ordentlig nå?
 
Back
Topp