Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så heldig jeg sniker fra juni. 10+3. Som jeg gleder meg til å kjenne livEr straks 14 uker, og har de siste dagene begynt å kjenne liv! Bittesmå dult, men på et sted der det ikke er mulig at det skyldes luft Er min tredje og har kjent det tidlig, rundt denne tiden, med alle. Flere som kjenner noe allerede?
Tjuende! OiHar kjent noen uker. Er snart 17 uker og tredjegangsfødene, men 20.gangen som gravid
Samme her, også tredje , kjenner enda ikke liv. Kjent tidligere med de andre, men får håpe det kommer snart. Føler også jeg har kjent noen dult, men usikker på om det er baby eller annet enda. Fikk også høre hjertelyden i går, betryggende!Kjenner ikke liv. Er 17 uker i morgen.. har kjennt litt tidligere, som små dullt.. hadde håpt å kjent mer da dette er tredje.. I dag var jeg livredd for at det faktisk ikke er liv lenger.. fant frem doppler, å der fant jeg jammen hjertelyden
Har det på samme måteNå har jeg fått bekreftet fra jordmor at det er det lille rompetrollet i magen jeg kjenner så nå er jeg bare SÅ gira på at samboer også skal få kjenne! Det er en så gøy og spennende følelse, og jeg ønsker å dele den med han. Men hver gang jeg ber han legge hånda på magen der kjente et lite dult (noe jeg insisterer på), så blir det rolig. Han sier alltid «kjenner ingenting jeg. Det er nok for tidlig. Sikker på at det er babyen du kjenner??» og jeg blir bare så SYKT irritert. og sur. har og funnet ut på OUL at jeg har morkaka foran, så det kommer nok til å ta ENDA lengre tid å kjenne noe fra utsiden enn det jeg tenkte… æsj, mer venting…
Jeg har også denne ubehagelige følelsen, og synes det egentlig er vemmelig. Men ja, hos meg er det baby som leer på seg. De blir jo ofte aktive etter inntak av mat Sparker antagelig nedover eller innover, som gir den ekle følelsen. Hjelper forhåpentligvis når livmor vokser og baby flyttes oppoverJeg har de siste ukene kjent ett slagt ubehag/rar følelse veldig lavt i magen hver gang ca 5-10 min etter jeg har spist. Det varer noen minutter før det forsvinner igjen. Er dette baby som beveger seg eller noe annet? Jeg er i uke 20 nå og har kjent ett par skikkelige spark forrige uke, men ikke noe særlig mer enn det