Kjenner liv!

Jeg har kjent det i litt over en uke. Små dult i magen :Heartblue
Er 15+2. Dette er mitt 4. barn så vet jo hvordan det kjennes ut. Like fantastisk hver gang:love017
 
Tror ikke jeg kjente det før rundt uke 19-20 med første. Men du kan bare glede deg❤️
Samme her, kjente ikke noe før den tid jeg heller som førstegangs (morkake bak). Og da jeg først kjente noe var jeg først usikker på hva dette «noe» var, om det var baby eller luft eller noe annet, hehe.
 
Samme her, kjente ikke noe før den tid jeg heller som førstegangs (morkake bak). Og da jeg først kjente noe var jeg først usikker på hva dette «noe» var, om det var baby eller luft eller noe annet, hehe.
Ja akkurat det samme tenkte jeg :laughing002 Vanskeligere å skille luft og baby første gangen ja:joyful:
 
Er annengangs og 14+6, og er veldig usikker på om jeg har kjent baby eller noe annet :playful: Ved flere anledninger når jeg ligger på siden, har jeg kjent noe som minner om små dult eller leamus på siden av magen. Men altså veldig usikker på om det er baby eller bare leamus :hilarious: Første gangen kjente jeg ikke liv før uke 19, så håper jo jeg kjenner det litt tidligere denne gangen :happy:
 
Så heldige!
Gleder meg sååå til å kjenne liv. Hadde det ikke vært for bildebevis fra ultralyd, så hadde jeg ikke trodd jeg var gravid :wtf: er i mellomperiode nå: ferdig med alt av ultralyder før OUL, ingen mage - bare mer fett og mer oppblåst - ingen tegn til liv ennå:meh: er bare 14+1 da, og førstegangs, så forventer ikke å kjenne noe før om noen uker.
 
Så heldige!
Gleder meg sååå til å kjenne liv. Hadde det ikke vært for bildebevis fra ultralyd, så hadde jeg ikke trodd jeg var gravid :wtf: er i mellomperiode nå: ferdig med alt av ultralyder før OUL, ingen mage - bare mer fett og mer oppblåst - ingen tegn til liv ennå:meh: er bare 14+1 da, og førstegangs, så forventer ikke å kjenne noe før om noen uker.
Akkurat likt med meg! Er 13+5 og føler meg ikke gravid en plass nå når trøttheten og sykt sensitive bryst er blitt hverdagen liksom
 
Så heldige!
Gleder meg sååå til å kjenne liv. Hadde det ikke vært for bildebevis fra ultralyd, så hadde jeg ikke trodd jeg var gravid :wtf: er i mellomperiode nå: ferdig med alt av ultralyder før OUL, ingen mage - bare mer fett og mer oppblåst - ingen tegn til liv ennå:meh: er bare 14+1 da, og førstegangs, så forventer ikke å kjenne noe før om noen uker.
Hahahaha! hvorfor beskriver du mitt liv liksom!!!??! Veldig lettet at jeg ikke er alene. :playful:Hang in there mamas :Heartred
 
hihiVar på tul nå på tirsdag (12+3)….. minien spratt,sparket og snurret rundt på skjermen. Så er ikke i tvil om at det som føles som små dult ned i underlivet, faktisk er minien.
Innimellom så kjennes det ut som h*n prøver å sparke seg ut.
 
Jeg tror også jeg har kjent noen små dult innenfra, aldri kjent noe sånt før, men jeg er første gangs så mulig jeg innbiller meg ting. Selv om jeg tror det er liv jeg kjenner. Jeg er 15+0 idag. Trodde det var veldig tidlig for førstegangs
 
Har kjent en del i dag
 
Har nettopp begynt å kjenne liv, er i uke 18! Overrasket da jeg ikke kjente noe før uke 23 sist, så jeg var forberedt på det samme egentlig. Like fascinerende nå som sist!
 
Back
Topp