Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er jo vi akkurat like langt Og med 4 barnJeg har kjent det i litt over en uke. Små dult i magen
Er 15+2. Dette er mitt 4. barn så vet jo hvordan det kjennes ut. Like fantastisk hver gang
Tror ikke jeg kjente det før rundt uke 19-20 med første. Men du kan bare glede degEr 14+1, men ikke kjent noe enda er min første
Samme her, kjente ikke noe før den tid jeg heller som førstegangs (morkake bak). Og da jeg først kjente noe var jeg først usikker på hva dette «noe» var, om det var baby eller luft eller noe annet, hehe.Tror ikke jeg kjente det før rundt uke 19-20 med første. Men du kan bare glede deg
Ja akkurat det samme tenkte jeg Vanskeligere å skille luft og baby første gangen jaSamme her, kjente ikke noe før den tid jeg heller som førstegangs (morkake bak). Og da jeg først kjente noe var jeg først usikker på hva dette «noe» var, om det var baby eller luft eller noe annet, hehe.
Akkurat likt med meg! Er 13+5 og føler meg ikke gravid en plass nå når trøttheten og sykt sensitive bryst er blitt hverdagen liksomSå heldige!
Gleder meg sååå til å kjenne liv. Hadde det ikke vært for bildebevis fra ultralyd, så hadde jeg ikke trodd jeg var gravid er i mellomperiode nå: ferdig med alt av ultralyder før OUL, ingen mage - bare mer fett og mer oppblåst - ingen tegn til liv ennå er bare 14+1 da, og førstegangs, så forventer ikke å kjenne noe før om noen uker.
Hahahaha! hvorfor beskriver du mitt liv liksom!!!??! Veldig lettet at jeg ikke er alene. Hang in there mamasSå heldige!
Gleder meg sååå til å kjenne liv. Hadde det ikke vært for bildebevis fra ultralyd, så hadde jeg ikke trodd jeg var gravid er i mellomperiode nå: ferdig med alt av ultralyder før OUL, ingen mage - bare mer fett og mer oppblåst - ingen tegn til liv ennå er bare 14+1 da, og førstegangs, så forventer ikke å kjenne noe før om noen uker.