Kjenner ikke liv

Det er HELT VANLIG at vi ikke kjenner noe. Det er vel først fra uke 20 det kjennes liv! Alt før er å regne som bonus! Håper ikke dere stresser med dette:love2

Og selv da er det ikke forventet å kjenne regelmessig liv.
 
Er det flere som IKKE kjenner liv? Jeg føler "alle" her inne har kjent liv flere ganger...
Ikke jeg heller. Er så mye bevegelser i magen (tarmer osv) at jeg hadde nok ikke kjent forskjell og ikke vet jeg hvor det liksom skal sparke heller. Tar det ikke så tungt. Har sett akrobaten på ultralyd, så han har det bra. Får nesten bare vente til vi kan se det utenpå :hilarious:
 
Kjenner svært lite foreløpig, og gleder meg til det blir mer merkbart!
 
Har kjent liv noen ganger siden jeg var 12 uker, men lenge mellom hver gang. Er nå 15+4 :happy:
 
17 uker og kjenner ingenting, og jeg er tredjegangsfødende! Har vært litt bekymret jeg også fordi «alle andre» kjenner liv før meg. Men det er visst helt normalt, og vi er alle forskjellig ❤️
 
Kjenner heller ingen ting enda. Andregangs og 16 uker i dag. Godt å høre at man ikke er alene om å ikke kjenne noe. Husker ikke når jeg kjente sist. Spent på OUL. :nailbiting:
 
17+0 i dag og kjenner heller ingenting :(
Kjente allerede ifra 16 uker med førstemann, så ja, er en smule bekymret nå. Skal til jordmor senere i dag og håper hun finner hjertelyden, evt. tar en ekstra sjekk med ul.
 
17+0 i dag og kjenner heller ingenting :(
Kjente allerede ifra 16 uker med førstemann, så ja, er en smule bekymret nå. Skal til jordmor senere i dag og håper hun finner hjertelyden, evt. tar en ekstra sjekk med ul.
Jeg var på oul i går, er 19+2 idag og kjenner ingenting pga livmora ligger foran
 
17+0 i dag og kjenner heller ingenting :(
Kjente allerede ifra 16 uker med førstemann, så ja, er en smule bekymret nå. Skal til jordmor senere i dag og håper hun finner hjertelyden, evt. tar en ekstra sjekk med ul.

Jeg er like langt som deg og kjenner ingenting jeg heller. Håper det gikk fint hos jordmor i dag:love2
 
Jeg er like langt som deg og kjenner ingenting jeg heller. Håper det gikk fint hos jordmor i dag:love2
Fikk en liten sniktitt med ultralyd apparatet hennes, og alt stod bra til heldigvis :Heartred
 
Back
Topp