Kjenner ikke liv

Augustspire

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Maiskolbene 2023 :-)
Junibollene 2023
Er det flere som IKKE kjenner liv? Jeg føler "alle" her inne har kjent liv flere ganger...
 
Med mini på 2,5 kjente jeg ikke liv før rundt uke 20, hadde morkaken liggende fremme så den var «airbag» for sparkene
 
Er 16+3 nå. Og tror ikke jeg har kjent noe heller :( Kjenner veldig ofte tarmbevegelser, men de er jo overalt. Hadde vært hyggeligere å kjenne noe! Håper det kommer snart!
 
jeg kjenner heller ingenting. Har prøvd å kjenne etter såkalte «bobler» eller bittelitt kiling i magen. Men merker ingenting!
Gleder meg veldig til det kommer! Er forresten 15+5
 
Det er like normalt å kjenne liv som å ikke kjenne liv i denne tiden som førstegangs. Jeg kjente liv i uke 15-16 sist og litt tidligere denne gangen, men morkaken min var ikke i veien.
Har hørt om flere førstegangs som har kjent liv i rundt uke 20 første gang. Tror ikke du trenger å bekymre deg :happy:.

Finnes også de som går nesten ett helt svangerskap uten å vite om det :nailbiting:
 
Jeg er 17+6 i dag ifølge TUL og kjenner ingenting.. :sorry: Vet at det kan gå et par uker til når man er førstegangs, men føler likevel at jeg "burde" kjenne et eller annet..
 
Er 18+1 og andregangs. Tror ikke jeg heller har kjent noe. Kjent litt bobler men vet ikke om det er luft eller baby. Hadde morkaka fremme sist. Så som hun nevner lenger opp så blei den som en «airbag».
 
Andregangs og kjenner heller ikke noe. 15+0
 
Jeg kjenner heller ikke noe:/ 17+3 i dag (mulig litt lengere).. magen bråker veldig, men er nok bare luft:dead: kjenner like mye øverst i magen der det ikke er noe baby:wacky:
 
Kjenner ikke noe enda, er 14+4 etter TUL. Kjenner bobler innimellom, men kjenner like mye rett under puppa, som nederst i magen, og langt ut på sidene. Ofte så ender de boblene nederst med en promp, eller at jeg må på do,så tydelig at det bare er luft og slikt enda. Men gleder meg til å kjenne, håper alt blir mye mer virkelig da, selv om vi har sett romvesen på TUL hele 3 ganger (En gang privat, og 2 ganger hos legen på legekontoret, da de har ul apparat). Jeg er 2. Gangs.
 
Jeg kan da legge til at jeg faktisk er 17+6 i dag
 
Det er HELT VANLIG at vi ikke kjenner noe. Det er vel først fra uke 20 det kjennes liv! Alt før er å regne som bonus! Håper ikke dere stresser med dette:love2
 
Kjente tydelig i uke 12 (satt i en rar stilling) men ikke kjent noe etter det :( 14+5
 
Kjente tydelig i uke 12 (satt i en rar stilling) men ikke kjent noe etter det :( 14+5

Det kan like gjerne ha vært tarmer som ble liggende rart og at det var de du kjente. Tror egentlig ikke det skal gå an å bevegelse det så tidlig.

Gå til podcast for uke 17 i babyverden-appen, så får du fin info :)

Vi må nok smøre oss med tålmodighet ;)
 
Andregangs 16+1, kjenner ingenting. Kjente ingenting før uke 20 sist.
 
Andregangs her også. 17+3. Kjent noen bobler en sjelden gang men først i dag kjenner jeg skikkelig bevegelse. Det kommer nok før du aner det. Jeg har kjent det best når jeg ligger flatt på ryggen.
 
Er 16+3, andregangs og kjenner ingenting heller! Ekstremt irriterende, for man går jo bare og venter.... men kjente det uti uke 18 sist! Og nå er morkaka litt foran, så regner med jeg må vente et par uker til!
 
Back
Topp