Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva hvis du ligger på ryggen med hånda på magen/der livmora er? Jeg har også morkaka forran. Måtte legge hånda oppå for å i det hele tatt å kjenne noe, og da skal jeg love deg jeg kjennte liv [emoji4]det var i uke 19. Er nå 20+3 og kjenner ikke noe særlig fra innsida [emoji4]men masse liv når jeg legger hånda på19+3 og kjenner egentlig ikke noe. Har kjent svake dult, men er faktisk ikke sikker på om det er bevegelse eller luft.
Legen har tart mini ul og tror morkaka ligger foran.
Er spent på oul til uka
Hva hvis du ligger på ryggen med hånda på magen/der livmora er? Jeg har også morkaka forran. Måtte legge hånda oppå for å i det hele tatt å kjenne noe, og da skal jeg love deg jeg kjennte liv [emoji4]det var i uke 19. Er nå 20+3 og kjenner ikke noe særlig fra innsida [emoji4]men masse liv når jeg legger hånda på
Har du begynt å merke noe nå eller?[emoji4]Jeg gjør nemlig ikke det burde man ikke kjenne bobling/kiling eller noe nå? Jeg er 19+1
Begynte plutselig en kveld med masse spark som jeg tydelig kunne se utenpå magen også har kjent daglig siden det, men nå siste uka har det vært ubehagelig stille...:/Har du begynt å merke noe nå eller?[emoji4]
Så moro![emoji3] sånn var det her også. Rett for oul ble det plutselig mer stille. Jordmor sa at baby hadde snudd seg og lå med ryggen sin ut mot magen min og sparket inn mot ryggen min. Gikk et par dager så snudde hun seg igjen[emoji4]Begynte plutselig en kveld med masse spark som jeg tydelig kunne se utenpå magen også har kjent daglig siden det, men nå siste uka har det vært ubehagelig stille...:/
Begynte plutselig en kveld med masse spark som jeg tydelig kunne se utenpå magen også har kjent daglig siden det, men nå siste uka har det vært ubehagelig stille...:/