Kjenner du liv?

Når på døgnet er det mest aktivitet hos dere?

her er full fart hver morgen. Skjønner ikke hva denne gutten driver med der inne, forbereder seg til en karriere innfor akrobatikk? :hilarious::hilarious:

Jeg har kjent det mest utpå dagen, spesielt ettermiddag/tidlig kveld. Tror det har noe med at jeg spiser mest mat på det tidspunktetxsmile9 Men gruer meg til han blir større og jeg merker det mer, for nå har jeg tenkt han er veldig aktiv!

Jeg tror kanskje jeg kjente noe i dag. Har vært usikker tidligere, men i dag tror jeg det var babyen. Lå på siden og plutselig på et område på ca 5cm2 så kjente jeg flere bittesmå «dult» spredt rundt. Håper det var det!

Jeg tror kanskje jeg kjente noe i dag. Har vært usikker tidligere, men i dag tror jeg det var babyen. Lå på siden og plutselig på et område på ca 5cm2 så kjente jeg flere bittesmå «dult» spredt rundt. Håper det var det!

får ikke redigert, men ville legge til at det området var litt ned til venstre for navlen. Altså mot madrassen. Har morkake foran så vidt jeg vet, så håper at jeg lå sånn at babyen holdt på «ved siden av» liksom. #håpefull :D

Har kjent på masse kiling etter 15+6 ❤️ Er 16+4 nå, mitt andre svangersksp

Skrev innlegget da jeg var 15+2, nå er jeg 19+1 og merker masse liv. Er nok ikke mulig å kjenne det utenpå magen enda.

Er en aktiv baby som liker å turne på ettermiddagen. Spent på om det vedvarer :p

OUL på onsdag til uken. Er så spent!

Kjent første tegn til liv i dag (tror jeg :hilarious:). Er 18 + 2. Gleder meg til det blir mer tydelig :happy:

• Liker
Reactions: HCS
Har vært veldig usikker tidligere, men i dag har jeg kjent masse liv! Nå er jeg sikker! :love017 17+2

Har vært veldig usikker tidligere, men i dag har jeg kjent masse liv! Nå er jeg sikker! :love017 17+2

Så koselig:Heartblue Jeg har ikke merket noe på en stund, gleder meg til jeg kjenner igjen!

Så koselig:Heartblue Jeg har ikke merket noe på en stund, gleder meg til jeg kjenner igjen!

Ja, det har vært veldig koselig :happy: satse på det ikke tar mange dagene før du kjenner det igjen da :joyful:

Kjenner mye liv på morgen og kveld :happy: Hos meg er det dunking akkurat som en knyttneve som slår :joyful: Kan kjenne det om jeg holder handen mot magen så det er veldig kos :Heartblue 19+5

I går da jeg la meg prøvde jeg å ligge helt i ro og la hendene på magen for å se om jeg klarte å kjenne noe. Kjente ikke noe som helst og sa da høyt: «Lille venn, kan du ikke gi meg et lite tegn? Mamma har så lyst til å bli litt bedre kjent med deg». Tok ca. 10-15 sek før jeg kjente masse bevegelse i magen :joyful:
Første gang jeg har kjent så tydelige bevegelser fra lille gutten vår :dummy: Kjenten som han (bl.a.) slo med neven utover mot magen :happy:

Kjente det første gang i går (18+0), og kjente mye resten av kvelden og i dag. :love7 Utrolig koselig!

Jeg LURER på om jeg har begynt å kjenne han ene! På den siden morkaken ikke ligger! Men vanskelig å vite sikkert :pompus: :joyful: 16+6

her er full fart hver morgen. Skjønner ikke hva denne gutten driver med der inne, forbereder seg til en karriere innfor akrobatikk? :hilarious::hilarious:
Her er det mest på kveldstid :-) Kjenner noen skikkelige vridninger allerede:hilarious: Kan se hele magen flytte seg!

Er det sånn at de allerede reagerer så tidlig på sukker? Tenker på aktivitet/bevegelse inni magen:happy: den ene dagen jeg er ganske sikker på at jeg kjente liv var jo ca 40-60 minutter etter at jeg hadde drukket en sjokolademilkshake. Så jeg luuurer på om det kan være en sammenheng?:Heartblue 16+4 i dag.

:cool01
Åå, da må jeg prøve å spise litt (mye) sukker i morgen igjen :smiley-ashamed008 vil så gjerne kjenne lille igjen❤️
Tror ikke nødvendigvis det er så mye som skal til :D
HVIS det er de jeg kjenner som jeg tror mer og mer, kjenner jeg de eller sannsynligvis den ene best etter frokost hver dag som er havregrøt med melk, 100g skogsbær, honning, smør og kanel :D

Er det sånn at de allerede reagerer så tidlig på sukker? Tenker på aktivitet/bevegelse inni magen:happy: den ene dagen jeg er ganske sikker på at jeg kjente liv var jo ca 40-60 minutter etter at jeg hadde drukket en sjokolademilkshake. Så jeg luuurer på om det kan være en sammenheng?:Heartblue 16+4 i dag.

vet ikke om det er sukker de reagerer på, men han her reagerer veldig på iskald cola :hilarious:

Hos meg er det mest aktivitet på natta (og kvelden). Gutten vår er et skikkelig nattmenneske akkurat som faren :hilarious:

Back
Topp