Kjenner du liv?

Fjasemor

Blir kjent med forumet
Lurer på hvor langt dere andre er på vei nå, og om dere har begynt å kjenne liv?

Jeg er 15+2 men kjenner ingenting enda, til tross for at jeg har 3 fra før. Dette er riktignok en liten attpåklatt da (fødte 2015 sist).
Husker ikke når jeg begynte å kjenne liv i de andre svangerskapene :p
 
Jeg er 13+2 og har de siste par dagene kjent noe nytt litt nedenfor navelen og til høyre.
Men jeg er førstegangs så jeg vet ikke hva jeg skal kjenne etter heller :p
 
Jeg er 13+2 og har de siste par dagene kjent noe nytt litt nedenfor navelen og til høyre.
Men jeg er førstegangs så jeg vet ikke hva jeg skal kjenne etter heller :p

Det er mange som beskriver det som små bobler, og det mener jeg stemte med hva jeg kjente sist. Utrolig hvor fort man glemmer :)

Husker mest fra slutten av svangerskapene da det var store bevegelser av både bein, albuer og rompe + hikke.
 
Jeg kjenner ikke noe, 15+1. Har kjent liv 14+X med de to forrige, så det plager meg at jeg ikke kjenner noe nå. Det forer bekymringene mine..
 
Jeg kjenner ikke noe, 15+1. Har kjent liv 14+X med de to forrige, så det plager meg at jeg ikke kjenner noe nå. Det forer bekymringene mine..

Kjenner meg igjen i det. Derfor jeg ville høre med dere andre. Jeg har vært på TUL og alt var fint da, men stresser meg litt at jeg hverken kjenner voksende mage eller liv.
 
Jeg kjenner ingenting. Er 15+3. Når jeg kjenner at det bobler litt og tror det er liv så ender det bare opp i at boblene beveger seg videre og kommer ut ett sted for å si det sånn :shy:
 
Med nr 2 lå morkaken mot magen og fungerte som støtdemper, husker ikke når jeg kjente liv da men var nok en god stund uti svangerskapet :shy: skal se om jeg finner igjen boka fra dag:joyful:
 
innbiller meg at jeg kjenner noe kribling I magen, men er sikkert for tidlig 13+5 bare..
 
Lurer på hvor langt dere andre er på vei nå, og om dere har begynt å kjenne liv?

Jeg er 15+2 men kjenner ingenting enda, til tross for at jeg har 3 fra før. Dette er riktignok en liten attpåklatt da (fødte 2015 sist).
Husker ikke når jeg begynte å kjenne liv i de andre svangerskapene :p


Jaaa :smiley-bounce016

Nå ikveld kjente jeg de første sparkene :Heartred Det var flere på rappen, godt ut på høyresiden. Så gøy! Er 15+4 idag og det er mitt 2 svangerskap. Gleder meg ril flere!
 
Omtrent like langt på vei som deg, og jeg kjenner ingenting jeg heller. Vet ikke hva jeg skal kjenne etter heller da, men prøver å ligge stille og kjenne etter av og til.
 
I de to andre svangerskapene har jeg hatt morkake på fremre vegg, og da fungerer den som en typ pute ja. Da har jeg ikke kjent noe før etter oul i alle fall.
Denne gangen vet jeg at morkaken ligger på bakre vegg, er 16 uker i morgen- men har ikke kjent noe tydelig bobler/kribling enda.
Spent på når det begynner å kjennes!
 
14+0 med fjerdemann, også en attpåklatt, siste født i 2014.

tror ikke jeg kjenner noe :)
 
Jaaa :smiley-bounce016

Nå ikveld kjente jeg de første sparkene :Heartred Det var flere på rappen, godt ut på høyresiden. Så gøy! Er 15+4 idag og det er mitt 2 svangerskap. Gleder meg ril flere!

Så stas! :D Da kan du nok bare glede deg til mange flere:)
 
14+5 Og tror jeg kjenner noe til tider. Dette er graviditet nr4 så burde jo kjent igjen noe, men litt usikker :p
Jordmor sa at det kunne godt være de små jeg kjente :happy:
 
Har lyst å tro jeg kjenner noe, men siden jeg kun er 12+4 så er det nok kun fantasien min så spiller meg et puss :p
 
16+0 og kjenner ikke noe nå tror jeg :) ikke så tydelig at jeg tre påstå å ha kjent noe iallfall ;)
Er vel rett rundt hjørnet tipper jeg .. :happy:
 
13+6 og har kjent litt den siste tiden. Kjenner ut som små stryk/kjiling :love7
Ligger mye pga kvalme så er kanskje lettere å kjenne da. Er nr 2
 
Lurer på hvor langt dere andre er på vei nå, og om dere har begynt å kjenne liv?

Jeg er 15+2 men kjenner ingenting enda, til tross for at jeg har 3 fra før. Dette er riktignok en liten attpåklatt da (fødte 2015 sist).
Husker ikke når jeg begynte å kjenne liv i de andre svangerskapene :p


Sett i svangerskapsboken fra sist gang da morkake lå foran. Da kjente jeg liv først i uke 19, så det er nok ingen fare :Heartred
 
Nå var det nettopp masse rar bobling på venstresida her, men det var såpass kraftig at jeg tror ikke det kan være fra lillemor.
 
Back
Topp