Kjenner du liv?

Lå i sengen i går kveld, trykte på forskjellige plasser og vipps fikk jeg bevegelse tilbake:joyful: er 15+2.

Morkaken ligger mot magen , så kommer nok ikke til å kjenne noe med det første. Forrige svangerskap kjente jeg liv for første gang i uke 20 :)

Er 15+2 eller 15+5 tror ikke jeg kjenner noe enda eller kanskje noen bobler. Vanskelig å definere. Min morkake er på bakre vegg og dette er nr 2 så bør nok snart kjenne noe. Er ikke bekymret. Det kommer snart og blir koselig

Hvor høyt oppe kan man kjenne liv i uke 16 tro?

Jeg tenkte på det samme, men jeg har jo livmoren ganske høyt oppe (fjerde svangerskap) og kan kjenne bevegelse rett ved navelen, og også litt lenger ned. 14+3 idag.

Jeg kjente noe rett over navlen idag, 3 svangerskap... ett lite dult, ikke noe mer... ikke noe luft eller noe.. men var jo høyt oppe så usikker...

Nå tror jeg at jeg har fått noen bittesmå minidult ! så vage at jeg på en mye fortsatt er usikker, men og sikker om det gir mening :happy::hilarious: 16+3 :)

Nå tror jeg at jeg har fått noen bittesmå minidult ! så vage at jeg på en mye fortsatt er usikker, men og sikker om det gir mening :happy::hilarious: 16+3 :)

Akkurat sånn er jeg også idag! Ganske sikker, men så vagt :P

Akkurat sånn er jeg også idag! Ganske sikker, men så vagt :p
Så gøy! Det er liksom ikke dette jeg husker fra sist, for da er det jo slutten jeg husker best og de store kraftige rullene og boltringen :)
Spendt på hvor fort det utvikler seg :happy:

Så gøy! Det er liksom ikke dette jeg husker fra sist, for da er det jo slutten jeg husker best og de store kraftige rullene og boltringen :)
Spendt på hvor fort det utvikler seg :happy:

Ja sant det.. jeg husker bare med de forrige at jeg var sikker på at det var babyen jeg kjente på denne tiden... føler meg ikke like sikker denne gangen. Selv om jeg tenker det er like før..

Kjente noe som minte om bevegelser (sånn jeg husker det i starten forrige svangerskap) nå en dag (er 12+6 i dag). Men er jo vanskelig å vite om det var babyen. Kanskje litt tidlig.

Tror jeg har kjent noe, men usikker om det var innbilning eller ikke. Men kjenner jeg gleder meg enormt til det blir helt tydelig at det er en mageboer der, for jeg sliter enda med å tro på at jeg er gravid (til tross for at jeg både har sett og hørt det :wacky:).

Jeg gleeeder meg til å kjenne liv! Jordmor sa jeg bare måtte vente, førstegangs mødre kjenner det ofte ikke før 18-20+ uker. Men håper jeg får kjenne før det... :p

Av og til kjenner jeg noe nedi magen, og det er ikke som vanlige ligamentsmerter. Det er ikke vondt, bare kjenner noe slags... Rykkinger/stikk. Kan godt være livmoren. Mye skjer nedi der.

Tror jeg kjente første tegn til liv nede i magen i mårrest :smiley-bounce016
Var akkurat som noen strøk med ei fjær mot magen på innsiden ca. 4 cm under navelen. Er 16+2 nå.
Gleder meg til jeg får flere tegn fra magen :smiley-angelic003

Har foranliggende morkake, så jeg må vel bare smøre meg med tålmodighet :shy:

Back
Topp