Kjenner du liv?!

mamma90

Mamma til 1, krysser fingrene for nr 2 <3
Siden eg fant ut at vi fortsatt var gravide etter lang tid med blødning, har eg rundet google hver dag!!
Eg er i dag 15+1, og har lest at man kan kjenne liv nå hvis man kjenner etter.
Eg kjenner og kjenner, men føler ingenting!! Har en del apper om graviditeten og der også står det at om man har vert gravid før så kan man kjenne liv nå!
Så siden eg er frøken nervøs hele tiden, så blir eg helt galen av å ikke kjenne noe :p
Er 3 uker til OUL, gleder meg veldig til det, men blir gal av dette :p Hehe!!
Noen som kjenner liv?:)

Jeg kjenner liv, er 15+2,men forrige gang kjente jeg ikke liv så tidlig..og jeg hadde vært gravid før da og:-) det kommet an på morkakas plassering osv, så jeg tror du kan prøve å la være å bekymre deg:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg kjenner liv, er 15+2,men forrige gang kjente jeg ikke liv så tidlig..og jeg hadde vært gravid før da og:-) det kommet an på morkakas plassering osv, så jeg tror du kan prøve å la være å bekymre deg:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kjente liv med første i uke 19 ca! Har ikke fått beskjed om at eg har morkaken foran, men eg får vel bare smøre meg med tålmodighet :)

Forrige gang kjente jeg liv i uke 16, nå er jeg 14.uker på vei med nr 2 og har ikke kjent bevegelser.
Du skal bare roe deg helt ned,kan være du ikke kjenner det på langlang tid uten grunn til bekymring :)

Nope null liv enda her :-P

Kjente liv første gang når jeg var 10+6 tror jeg det var. Er snart en uke siden og har kjent det kun en gang etter det :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Er 14+2 kjenner ingenting :-) har en morkake som ligger mot rygen min så jordmor sa jeg kom til å kjenne det tidlig. Forventer ikke å kjenne noe før nærnere oul :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg er 15 og noen dager, har de siste dagene kjent det jeg tror er liv inni der. Passer i alle fall beskrivelsene til de som vet hvordan det skal kjennes ut :P
Før tenkte jeg "var det liv, eller var det tarmene mine?", men akkurat de bevegelsene jeg kjente følte jeg meg ikke i tvil om!

Jeg er 15 uker nå og har kjent liv 2 ganger. Er iallefall de gangene jeg har vært helt sikker. Gikk vel en uke mellom. Begge gangene har vært etter at jeg har spist sjokolade :p

Kjente liv i uke 15 (er nå uke 16), digg følelse :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Så heldige dere er!!! Hehe.. Eg ligger å venter å venter, håper på å snart kjenne den lille bamsemumsen i magen <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har lenge kjent noe, men var først i går jeg turte å si høyt at jeg faktisk kjenner noe :) Herlig følelse <3

Jeg ha også merket, som bobler som sprekker. Er 11+4 nå og har 2 så mulig derfor. Sist kjente jeg ikke før i uke 19/20 :)

Så heldige dere er!!! Hehe.. Eg ligger å venter å venter, håper på å snart kjenne den lille bamsemumsen i magen <3

Prøv å kjenn etter, etter at du har spist en sjokolade eller drukket cola. Må gi den lille litt energi så den beveger seg litt! Ellers så sover de jo innmari mye!

Jeg har kjent liv de siste dagene nå, og de aller første gangene, så er man jo ikke sikker - til tross for at dette er nummer 4 og 5 for min del! :)

Jeg er knapt 12 uker så ikke mye å kjenne. Men etter hva mine venner har sagt så har de ikke følt mye før tidligst i uke 18, så jeg forventer ikke å merke noe særlig før da :)

Prøv å kjenn etter, etter at du har spist en sjokolade eller drukket cola. Må gi den lille litt energi så den beveger seg litt! Ellers så sover de jo innmari mye!

Jeg har kjent liv de siste dagene nå, og de aller første gangene, så er man jo ikke sikker - til tross for at dette er nummer 4 og 5 for min del! :)

Eg tror eg kjente det i dag :D :D
Håper hvertfall det!! Skal kjenne etter samme tegn de neste dagene :D

Back
Topp