Kjenner du liv?!

jeg er 15+4 nå, og jeg har kjent det jeg har lest skal være liv 2 ganger :p

Jeg har ikke kjent noe ennå, og du skal ikke være nervøs for at du ikke har kjent noe!

Jeg kjente det rundt uke 19 og med nr to mellom uke 16-17.
Så regner ikke med å kjenne det på en stund ennå, er 13+2 i dag.

Jeg innbiller meg at jeg kjenner noen ganger, men gjør nok ikke det:P.. Er bare 12+4, og har morkaka i front, så tror det er fortidlig. Kjente ikke tidlig sist, var rundt uke 17 da tror jeg, å da lå morkaka bak...
Men jeg hører mye liv da, de gangene jeg drar frem doppleren... :P

Jeg kjenner liv og har vel gjort det en ukes tid. litt boblelignende følelse. føles utrolig deilig og merkelig hehe. I mitt første svangerskap kjente jeg ikke noe spes til bevegelser før ca uke 18-19 :P er nå 15+1

Neida, ingenting her enda!
-Eller, kjente noe i forrige uke, men det kan da umulig ha vært lille'n min :)

Belager meg på å måtte vente et par-fem uker til, jeg :)

Kjenner ikke noe enda nei :) men er bare 13+2, kjente i uke 16-17 sist..

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjente i uke 19 sist men da var morkaka forran. Kjente det forrige helg og også veldig tydelig idag så nå er jeg ikke i tvil. Akkuratt som å ha en sommerfugl under huden,kiler. 13+2 bare

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg er 15+5 i dag og tror ikke jeg har kjent noe.

Jeg husker veldig godt hvordan den første tiden med bevegelser kjentes ut, så tror nok de gangene det kjennes ut som om noen sitter kiler meg med en fjær inne i magen at det bare er "fantom bevegelser" :P
Kjennes jo ut som om det er langt unna der livmora er.

ikke kjent noe liv enda og er i dag 15+3
husker at jeg kjente liv sent med begge guttene også

Har kjent liv 3 ganger.

Har kjent litt liv hver dag de siste dagene! :)

Har kjent noe en ukes tid ca.. noen ganger er jeg veldig usikker om det er flere der inne for jeg skjønner ikke, om det er babyen som lager liv der inne, hvordan den kan være så hyper som det kjennes ut som.
Også drømmer jeg at jeg ser den bevege seg utenpå magen, blir like skuffet hver gang jeg våkner og kjenner/ser ingenting.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Igår kjente jeg det på utsiden av magen for første gang!
Kjente det var mye liv da jeg hadde lagt meg i sengen, og la hånda på magen. Etter en stund kjente jeg eg mykt press på innsiden som stakk opp i hånden min. Det ble bare med den ene gangen da, men det var veldig kjekt og en spesiell følelse:)

Nå har jeg også kjent det hver dag denne uka :) Er alt for svakt til å kjennes på utsiden enda, men kanskje snart? :)

Heldige! :D Venter bare på jeg også kan kjenne noe, men må nok smøre meg med tålmodighet, er bare 12+4 og førstemann i tillegg så regner ikke med å kjenne noe på noen uker :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp