Kjenner du liv?!

Tror jeg kjente noe i dag tidlig, som en slags bobling inni magen. Veldig rart, er usikker på om det faktisk var babyen. Er 16+2.

Nå har eg kjent to dager på rad, det er en herlig følelse <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 14+ 5 og har kjent noe hver dag denne uken :)
Trodde ikke det skulle være mulig, siden dette er min første.
Men jeg har blitt veldig obs på hva som kan misforstås med sparking, men likevel ikke er det. Så da blir det veldig tydelig hva som er sparking også :)

Er rimelig sikker på at det er liv jeg har kjent de siste 3 dagene. Klarer ikke være helt sikker, men akkurat som en fugl som banker på litt insisterende :) er 14+5 i dag

Jeg kjenner ingenting enda, men fant ut i går at morkaka ligger foran, så jeg kjenner sikkert ikke noe på en stund enda. Jeg er 14+4

Kjenner ingen liv enda. Er 14+6 i dag. Med tanke på at det er første ungen så forventer jeg ikke å kjenne noe på et par uker enda :)

Har også kjent liv i dag :-) akkurat som en slags puls som slår. Helt fantastisk ♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kjente liv for første gang i går 15+2:)

Kjenner mer en muskel der livmoren er. Litt som å være støl. Jeg er jo 15+1 i dag (vet at banneret sier noe annet). Men siden det er den første, regner jeg med/håper å kjenne noe innen de 4 neste ukene <3

kjenner ikke noe liv.. men fikk vite i går at morkake ligger foran, så forventer ikke å kjenne noe før nærmere uke 20. Er 16+3 idag

Nei kjenner ikke noe enda, er 15+0 og førstegangs. Regner med det kan ta litt tid enda, men gleder med noe helt utrolig til å kjenne lillebolla :-)

Back
Topp