Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 20+2 i dag og kjenner lite. Er overvektig så er nok det som er grunnen
Jeg spurte jordmora når vi var på oul, og hu sa at der kan ta tid når man er overvektig. Kjenner noe innimellom, så gleder meg til jeg kjenner mer [emoji5] Første gangen kjente jeg masse liv fra uke 17 ca [emoji5]Det tror jeg ikke! Jeg har ekstra pudding på magen, og sist graviditet va jeg over 80, kjente det fra uke 16+3 begge ganger. Tror det bare er individuelt jeg![]()
Jeg lurer på om lillebror er en skikkelig slappfisker 23+2 i dag, og kjenner lillebror hver dag men ikke mye. Må dulte innimellom i magen for å prøve å få litt respons, og for å vite at det er liv inni der. Tenker at kanskje det betyr at jeg får en rolig baby denne gangen, men samtidig kunne jeg ønsket at han var litt mer aktiv så jeg ikke trengte å gå å kjenne etter hele tiden.
Jeg er 21+0 i dag og leste at hos mange så er toppen av livmora ca 2 cm over navlen, så kan sikkert stemme at den er ca 4 cm over navlen hos deg [emoji4]Begynt å kjenne 4 cm over navel nå. Er ikke det veldig høyt? Eller ? 23+2