Kjenner dere mye spark?

21+0 og kjenner hver dag flere ganger om dagen. Kjenner også godt utenpå når hun sparker utover [emoji4]

24 uker, kjenner spark gjennom hele dagen. Han pleier å våkne skikkelig i det sekundet jeg legger meg for kvelden, da er det masse aktivitet.

18+3 her tror jeg, kjenner mye noen dager, andre ikke. De siste par dagene har vært baluba.

Jeg er 20+2 i dag og kjenner lite. Er overvektig så er nok det som er grunnen

Det tror jeg ikke! Jeg har ekstra pudding på magen, og sist graviditet va jeg over 80, kjente det fra uke 16+3 begge ganger. Tror det bare er individuelt jeg :)

Det tror jeg ikke! Jeg har ekstra pudding på magen, og sist graviditet va jeg over 80, kjente det fra uke 16+3 begge ganger. Tror det bare er individuelt jeg :)
Jeg spurte jordmora når vi var på oul, og hu sa at der kan ta tid når man er overvektig. Kjenner noe innimellom, så gleder meg til jeg kjenner mer [emoji5] Første gangen kjente jeg masse liv fra uke 17 ca [emoji5]

Jeg lurer på om lillebror er en skikkelig slappfisk :-p er 23+2 i dag, og kjenner lillebror hver dag men ikke mye. Må dulte innimellom i magen for å prøve å få litt respons, og for å vite at det er liv inni der. Tenker at kanskje det betyr at jeg får en rolig baby denne gangen, men samtidig kunne jeg ønsket at han var litt mer aktiv så jeg ikke trengte å gå å kjenne etter hele tiden.

Jeg lurer på om lillebror er en skikkelig slappfisk :p er 23+2 i dag, og kjenner lillebror hver dag men ikke mye. Må dulte innimellom i magen for å prøve å få litt respons, og for å vite at det er liv inni der. Tenker at kanskje det betyr at jeg får en rolig baby denne gangen, men samtidig kunne jeg ønsket at han var litt mer aktiv så jeg ikke trengte å gå å kjenne etter hele tiden.

Virker som en rolig baby her også. Er første gangen så aner jo ikke hva som er vanlig heller :p 23+1 i dag og kjenner hver dag, men ikke så mye

Er 19+5 og kjent spark siden fredag. Men er bare litt om kvelden når jeg ligger og kjenner etter.Var samme sist, har hatt morkaken fremme begge gangene. Gleder meg masse til å kjenne mer!!

Jeg tror jeg bærer på en liten villmann[emoji4] kjenner han flere ganger til dagen, og til alle døgnets tider. Det begynner og det begynner også å bli mer tak i de små skjønne dultene nå:)

Jeg kjenner MYE nå, 19+1(eller 20+1 iflg ultralydtermin) :) er så herlig!! Det er tvillinger og livmoren har kommet veldig høyt opp, og det gjør det lettere å kjenne dem. Blir sterkere spark for hver dag som går ❤

Har kjent siden 16+1, er nå 20+6 og kjenner hver gang jeg setter meg ned[emoji28] Sliter med å sove da småen inni der som regel har full fest mellom 23-01 tiden [emoji28]

Begynt å kjenne 4 cm over navel nå. Er ikke det veldig høyt? Eller ? 23+2

Begynt å kjenne 4 cm over navel nå. Er ikke det veldig høyt? Eller ? 23+2
Jeg er 21+0 i dag og leste at hos mange så er toppen av livmora ca 2 cm over navlen, så kan sikkert stemme at den er ca 4 cm over navlen hos deg [emoji4]

Kjenner masse spark og dytt fra lille <3 samboer har også kjent sparkene hennes, er 23+1 og kjent spark utenpå siste 3 ukene

Back
Topp