Kjenner dere liv? :)

En tråd i 'Juni 2020' startet av Mamma_i_2020, 9 Jan 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Gardinstanga Gift med forumet Junilykke 2020 ♡ Høsthjerter 2017

Uke 17, kjenner fortsatt ikke noe

2. Nanca Andre møte med forumet

Jeg er 17+6 med mitt 3b og kjenner mye liv. Med de 2 andre kjente jeg ikke liv før rundt uke 20

3. pusemjau Elsker forumet Marshmallows 2022 Himmelbarn Junilykke 2020 ♡

Kan det kjennes ut som litt kiling noen ganger? I dag har det kilt/ prikket masse.

4. Noelialita Elsker forumet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡ Desemberskatter 2016

Har kjent liv daglig i rundt 2 uker nå, men i varierende grad :D Har ei frøken som er spesielt aktiv i 8-10 tiden på morgenen, 16-17 tiden ish, og 20-00 ish (ikke aktiv alle tidene sammenhengende, men kjenner liv hver dag rundt disse tidspunktene :Heartred)

5. Lilje92 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

I starten kjentes det ut som kiling for meg! Som om noen skrapet lett fra innsiden, eller kilte meg med en fjær fra innsiden :)

6. pusemjau Elsker forumet Marshmallows 2022 Himmelbarn Junilykke 2020 ♡

Hmm kanskje det kan være det da!:D

7. Lilje92 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Det vil jeg tro :) Jeg ante jo ikke om det kunne være det, men må ha vært det :D for nå har det blitt sterkere og sterkere, og det var "noe" der før også som ikke var vanlig magerumling!

• Liker Liker x 1
  8. karamell Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Jeg er 17+3 i dag. Tre ganger nå har jeg kjent noe som kan ha vært spark eller som bare kan ha vært tarmene. Det har skjedd etter trening eller under tøying/ yoga. Da har jeg kjent to-tre bobler/ popping fra samme sted med 4-5 sekunders mellomrom.

Kanskje det er babyen? :love7 Ellers har jeg bare kjent spark jeg er helt sikker på en gang. Da lå magen min ned mot madrassen og det var veldig tydelig.

Skulle gjerne visst om det er babyen jeg kjenner eller ikke...

9. Lilje92 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Høres ut som det er babyen du kjenner :) Jeg kjenner det best når jeg slapper av, lettere å kjenne hvis jeg har hånda på magen, ikke at jeg kjenner det utenpå, men blir litt tydeligere hva som skjer inni der da :p

• Hjertelig Hjertelig x 1
  10. Emmii Andre møte med forumet

Gravid med nr 3 og kjent liv siden 14+5. Men synes fremdeles det er sporadisk når jeg kjenner det og hvor hardt, men kjenner litt daglig. Gleder meg til det blir mer regelmessig og til at det kan kjennes utenpå :)

11. Frk.strikk Forelsket i forumet Maiblomstene 2020 Septemberlykke 2021 Junilykke 2020 ♡

Den siste uken har jeg begynt å kjenne liv! I går var første dagen samboer kunne kjenne også :Heartpink Jeg er 20+4 og har morkaken foran.

12. Malloo Flørter med forumet

Åå, så koselig! Jeg er 17+1 og morkake foran. Venter spent fremover nå :angelic:

13. Montørfrue Betatt av forumet Junilykke 2020 ♡

Er i uke 20, har kjent liv siste veka. Kan kjenne spark når eg legg handa på magen.

14. Luskings Gift med forumet Junilykke 2020 ♡ Oktoberfruene 2018 Assistert-jentene

17+1 og morkake foran her og. Venter i spenning enda!

• Optimistisk Optimistisk x 1
  15. Lily2019 Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Kjent små dult og kiling i ca en uke. Kjenner ikke utvendig enda, 18+5

16. Lilje92 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Har fått ei ganske aktiv lita frøken inni her tror jeg :) Kjenner liv flere ganger om dagen nå! Det er så kjekt :Heartred Små dult, bobling, romstering og disse "fiskehalene" :) Innimellom noen skikkelige kick som jeg har kjent i hånda, men når jeg da sier til mannen at han må kjenne så blir det stille eller så blir de så svake at kun jeg kjenner de fra innsiden :p

17. EmVee Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

17+2 og ingenting her enda :rolleyes:

18. Mummimamma22 Forelsket i forumet Junilykke 2020 ♡ ❤Januarlykke 2022❤

Er i dag 18+6, og har vært utrolig heldig som har kjent liv allerede fra ca 12+5. Her ligger morkaken foran, men her er det livlig og kjennes godt :happy: Har vært dager hvor jeg ikke har kjent noe, men har som regel kjent noe hver dag. Veit at mange bruker lang tid på å kjenne noe, så jeg føler meg bare veldig takknemlig. I skrivende stund så sparker jenta våres godt :Heartpink:Heartpink

19. Første-20 Betatt av forumet Junilykke 2020 ♡

I går kjente jeg et skikkelig tydelig spark i håndflaten, det var gøy :happy:
    Håper mannen får kjent noe snart også :)

20. Lane Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Siste uken har jeg kjent liv daglig, utrolig god bekreftelse å få på at de har det bra :happy: Kjenner mest babyen som ligger øverst, hun ligger ganske langt oppe. Gutten ligger i «underetasjen» og han kjenner jeg mindre til. Har morkaken foran, men den påvirker ikke hva jeg kjenner av bevegelser fra veslemor hvertfall, hun tar helt av for tiden :joyful:
    Jeg kjenner mest romstering, men kjenner liksom bobling og tydelig spark og. Ikke utenpå enda da :)

• Hjertelig Hjertelig x 3

Del denne siden