Kjenner dere liv?

Ikke noe liv enda, men er bare 13+5 :p

Omtrent daglig ja, men ikke alle dager. Er 16+1 idag

Daglig her også, men må konsentrere meg for å kjenne hva det er. Vært siste uka kanskje, og er 16+4 i dag :happy:

Innbiller meg at det er liv jeg kjenner allerede. Er bare 13+3. Andregangs. Kjenner en svak, sommerfuglignende bevegelse langt nede litt mot venstre og når jeg trykker forsiktig, øker det på litt. Er bare om kveldene når jeg ligger i ro at jeg kjenner det, men de to siste dagene har det vært mye.

Når det er sagt vet jeg at det er vel tidlig, så kan absolutt være ønsketenkning. Men det minner om det første jeg kjente med storebroren i uke 15.

Kanskje. Kan være luftbobler som lurer meg. Er 12+6 på egen beregning. Teller da fra positiv graviditetstest. Men har kommet mye lenger hvis jeg teller fra første dag i siste mens.
Min termindato er 30juli. Den legen satte er 11.juli.

17+2 ❤️ Kjenner liv daglig nå. Veldig koselig å kjenne små fiskehaler og bobler som sprekker. Føler meg kjempeheldig som kjenner liv tidlig selv om jeg er kraftig og førstegangsfødenede.

Kjente liv 15+3, 16+3 og 16+5. Veldig gøy å kjenne at det er noen der inne, men blir ikke stresset av at jeg ikke kjenner liv hver dag ennå.

Har kjent liv hver dag siden jeg var 14+2, i ca 1,5 uke nå. Veldig små og lette bevegelser, men allikevel tydelige og ingen tvil om at det er babyen:happy: er 3.gangs.

Ååå, dere er så heldige som har kjent liv enda! :love7
Jeg er førstegangs og 15+3, og håååper jeg begynner å kjenne noe snart. På tul sa hun at jeg kunne forvente det rundt uke 17-18 fordi morkaken lå bak :D

Jeg kjenner ingenting. Det er mitt tredje svangerskap og tidligere har jeg kjent i uke 14. Jeg er snart 16 uker. På TUL var morkaken bak. Jeg kan høre hjerteslag, men jeg begynner likevel å bli litt bekymret. Tipper jeg overreagerer.

Edit: Jeg overreagerte. Jeg kjente de første bevegelsene nå.:p

Last edited:
Jeg er 15+2, har mest sannsynlig morkake foran. Er tredjegangs og hatt morkake foran de to forrige graviditetene. Synes ikke dere skal stresse på at dere ikke har kjent. Jeg har ikke vært helt sikker på at det jeg har kjent, med sikkerhet er babyen, før rundt uke20. Kjent noe nå, men har mye luft også, så tviler på at det var mini:p

Hvis noen ikke har sett, jordmor tipset meg om denne... https://kjennliv.no/

Last edited:
Back
Topp