Fikk bekreftet at morkaka var forann! Har vært helt sikker på det og nå vet jeg hvorfor lille virker så rolig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsatt godt under navlen. Barnet ligger med hode til venstre og føttene til høyre hos meg.Hvor i magen kjenner dere sparkene? Under navlen, midt på magen? Jeg er litt i villrede på om de bevegelsene jeg kjenner er baby eller luft, og vet ikke helt hvor livmoren er hen nå. Er 19+1 indag..
Jeg har morkaka midt foran så kjenner enten helt oppe (rett over navlen) eller helt nede før skambenet. Den siste uka har jeg kjent litt helt ut i sideneHvor i magen kjenner dere sparkene? Under navlen, midt på magen? Jeg er litt i villrede på om de bevegelsene jeg kjenner er baby eller luft, og vet ikke helt hvor livmoren er hen nå. Er 19+1 indag..
Hvor i magen kjenner dere sparkene? Under navlen, midt på magen? Jeg er litt i villrede på om de bevegelsene jeg kjenner er baby eller luft, og vet ikke helt hvor livmoren er hen nå. Er 19+1 indag..
Er nok derfor jeg kun kjenner det i siden, er ikke så mange andre steder det er lite polstring!